Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia finnilaastareista? Kipeä, ihonalainen finni, apua!

Vierailija
11.05.2025 |

Mulle tuli iso, kipeä ja kihelmöivä punainen syvällä ihossa oleva finni kasvoihin ja se näyttää hirveältä! Siinä ei ole päätä, että sen pystyisi puristamaan. Auttaako ne finnilaastarit tuollaiseen? Miten mä saan tuon pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle hydrokortisonivoidetta paljon. Sibicort jos on niin paras juttu. Peitä laastarilla.

Turvotus laskee. 

Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, että ei saa laittaa tulehtuneelle iholle, niin nimenomaan vähentää tulehdusreaktiota. 

Huomenna on jo parempi jos alat hoitaa nyt 

Vierailija
2/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustasta ostetuilla finnilaastareilla oon omani saanut pois. Sisko kävi kauneushoitola saa poistamassa, mutta sillä onkin pinkka kunnossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kehuu niitä laastareita maasta taivaisiin. Sillä on vaikea akne. 

Itselle riittää ihan sinkkivoide kuivattamaan noi yhdessä yössä. Saa minkä tahansa marketin vauvanperseosastolta.

Vierailija
4/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kypsyy, sitten voi purskauttaa.

Vierailija
5/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rustasta ostetuilla finnilaastareilla oon omani saanut pois. Sisko kävi kauneushoitola saa poistamassa, mutta sillä onkin pinkka kunnossa 

Neulallako ne siellä poistaa, eihän tuollaista muuten saa? Voisihan sitä itsekin desinfioida neulan ja tehdä reiän finniin.

Vierailija
6/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita päälle hydrokortisonivoidetta paljon. Sibicort jos on niin paras juttu. Peitä laastarilla.

Turvotus laskee. 

Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, että ei saa laittaa tulehtuneelle iholle, niin nimenomaan vähentää tulehdusreaktiota. 

Mulla muuten on Sibicortia, pitääpä laittaa heti, kiitos!

Vierailija
7/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvotus laskee. 

Tuota suosittelevat apteekeissakin nykyisin. Myös muut reseptittömät kortisonivoiteet käyvät, eivät ole liian tujuja kasvojen iholle. Samaa mulle neuvoi lääkäri, kun kysyin voidetta silmälasien sangoista tulleelle nikkeli-ihottumalle.

Vierailija
8/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöhaude ja sitten kun tulee valkoinen pää näkyviin niin poks.

Vierailija
9/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo finnilaastarit eivät tee mitään. Sama kuin olisi ilman. Peittävät sitä kyllä vähän, mutta jos on kohofinni niin näkyvät, ja noissa omissa on ainakin vielä jotain nestettä joka turpoaa oli iholla finniä tai ei. Eli eivät näytä hyvältä.

Ihan perus meikki on myös hyvä, ei se maailma siihen kaadu jos joku sinua erittäin läheltä tarkasteleva huomaa finnisi. Ja kaukaa katsovat eivät erota meikin alta.

Vierailija
10/10 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollutkaan Sibicortia enää, muistin väärin, mutta Hydrocortisonia oli ja sitä laitoin eilen laastarin alle. Aamulla paukama oli jo selvästi rauhoittunut, ei loistanut enää niin punaisena. Kiitos sinulle, joka annoit vinkin! Meikki tuntuu vaan "liukuvan" tuollaisen päältä pois, joten melkein parempi olla kokonaan meikittä, no tänään olenkin. :)