Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksenne ja hoitovinkkinne lapsen märkäruvesta, kiitos!

Vierailija
22.02.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä kunnollinen tulehdusta poistava lääkevoide käyttöön, hyvä käsihygienia, ja kannattaa välttää kontaktia muiden lasten kanssa.

Vierailija
2/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko valmisteelle nimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin jatkuvassa kierteessä, jopa 2 antibioottikuuria söi, ja lopulta apu löytyi luontaistuotekaupasta. Kuusenpihkavoide, ei Frantsila, vain sellainen hyvin matala valk. purkki (jostain Kainuusta tuotettua) (koetetiin nimittäin oikean tuotteen loputtua omasta kaupasta muitakin merkkejä) Lapsi kertoi, että kuusenpihka piti kutinan paremmin pois kuin lääkevoide, esti leviämisen ja voi käyttää tasan niin paljon kuin haluaa eikä ole vaaraa. 5vee levitti itse, spaattelilla purkista, ettei pöpöt pääse siihen.

Vierailija
4/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota saunan desinfiointia vähän ihmettelen, että jos vaatteet pitää pestä 60 asteessa ni eikös saunan lämpöasteet riitä tappamaan pöpöä.

Vierailija
5/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappamaan pöpöt. Ja todella kyllä suosittelen ainakin kokeilemaan ihan kunnollista lääkevalmistetta, siis tuo Fucidin reseptillä, ja sitten vasta noita luontaistuotteita.

Mulle itselleni laitettiin lapsena tuota pihkavoidetta, ja joko nykyajan pöpöt on heikompia tai sitten Fucidin todella on tehokkaampaa, mutta nopeammin kyllä paranee Fucidinilla meidän lapsilta.

Vierailija
6/6 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos märkärupi on päässyt leviään laajoille alueille, niin antibioottikuuri tarvitaan. Hyvä käsihygienia kaikille. Mä olen keittosuolahauteella puhdistellut ensin mahdollisimman hyvin ruvista sen kuivan kerroksen ja varonut levittämästä muualle tartuntaa. Sitten voidetta päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi