Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit aina puhuu ettei tee mieli makeaa-no ei ihme jos syö

Vierailija
22.02.2010 |

rasvaa ja kermaa pitkin päivää. nekin aika herkkuja minulle siis. Kermaa ja marjoja,mutakakkua,pihviä voissa,päällä kermakastiketta kasviksien kera. minusta kaikki herkkuruokia mitä syötte ja ei minunkaan tekisi mieli jos tuollaisia söisin aina..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha syödä jos ruokaa ei vaan ole.

ennenmuinoin kun ihminen eli metsästyksellä ja metsän marjoilla ym saattoi ihminen olla syömättä pitkiäkin aikoja,

Vierailija
42/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt ap:n pointtia ollenkaan. Karppien ei tee mieli makeaa koska he saavat syödä rasvaista. So? Näetkö siinä jotain kummallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minäkin vedän tuhdin pihvin (ja sitä salaattia siinä) ja vaikka jälkkäriksi kermavaahtoa ja mustikoita niin ei minunkaan tekisi mieli mtn irtokarkkeja..

Vierailija
44/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa, johon kuuluu paljon kasviksia. PAstan syönti tai leivän syönti ei muuta tilannetta miksikään.

Mitä te karpit tarkoitatte hiilareiden syönnillä ja mätöllä? Syön itse viljatuotteita, mutta en mättämällä, vaan kohtuudella. En ole huomannut leivän tai pastan kohtuukäytön tuottavan mitään ongelmia.

Diabeetikoille nimenomaan suositellaan kokojyvätuotteiden käyttöä, mutta rajoitetusti. Leipäviipale tai kaksi kerrallaan on sopiva määrä. Sen sijaan diabeetikoiden tulee vältellä eläinrasvaa ja proteiinia ei saa syödä virallisia suosituksia enempää, sillä liiallinen eläinproteiinin käyttö lisää monien diabeteksen seurannaissairauksien todennäköisyyttä.

Hiilihydraatteja on myös kasviksissa, joten tarkoitatteko karpit hiilihydraattien välttelyllä vain viljan ja sokerin välttelyä?

Vierailija
45/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia, hiilaripitoistakaan ruokaa syövä ihminen tavallisesti mitään mätä kaksin käsin. Kokonaisen karkkipussin tai keksipaketin tai jäätelöpaketin tai pullapitkon syöminen kerralla ei ole normaalia toimintaa paitsi niille, joiden käsitys ruoasta ja/tai ravinnonoton säätely on jotenkin häiriintynyt. Hillitön himo saada sipsiä tai irtokarkkeja - täysin tuntematon käsite ihmisille, jotka syövät säännöllisesti normaalia sekaruokaa.

Ymmärrän, että jos ruoan kanssa on ollut ongelmia niin mikä tahansa rajoittava ruokavalio voi tuoda tilanteeseen helpotusta. Ei se tarkoita, että medän kaikkien muiden tarvitsisi ruveta karpeiksi pystyäksemme kieltäytymään karkista ja leivoksista.

Vierailija
46/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äärimmäisyysihmisille?

Enkä tarkoita kappauksella nyt sitä, että on jätetty liiallinen sokerin- ja vennänsyönti pois.

Vierailija
47/47 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino pysyy kurissa ja terveys hyvänä normaaliruokavaliolla, niin miksi vaihtaa syömistottumuksia. Ihmiset ovat yksilöitä ja osalle yksinkertaisesti liiat hiilihydraatit eivät sovi. Tämä on vähän muna ja kana -ongelma: itse olen sitä mieltä, että ensin on hiilariherkkyys ja sitten kehittyy syömishäiriö ja hiilarimättö. Nämä ovat siis hiilariherkkyyden oireita. Itse olen kärsinyt ahmimisesta normihiilarisella. Karpatessa olen askeetti - pystyn olemaan koko päivän syömättä, eikä tee tiukkaakaan. Ja pystyn kieltäytymään herkuista ilman pienintäkään ongelmaa. Minulla ainakaan ahmiminen ei ollut kiinni korvien välistä, vaan ihan fysiologinen juttu. Ja samaa olen kuullut monen muunkin sanovan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi