Perunko lääkäriajan vai menenkö rohkeasti?
Sain lääkärille päivystysajan. Elämä sekaisin, itkettää koko ajan, masennus uhkaa. Olen rakastunut toiseen mieheen. Kaikki solmussa sen takia. Ajattelen häntä kaiken aikaa, haaveilen, pyrin hänen seuraansa, tyrkytän itseäni. Tämä kaikki on niin kamalaa ja haluaisin tästä tunteesta eroon. Mieheni tietää, että olen ihastunut, mutta ei siis koko totuutta. Sitä että olen ihan SEKAISIN. Lääkäri voisi antaa lähetteen jollekin psykologille??? Vai perunko, koska en uskalla mennä, hävettää niin paljon.
Kommentit (10)
Varaat ajan psyk siraanhoitajalle.
kun olet sen tilannut. Toki sulla olis nyyt hyvä paikkaa testata omaa nuppiasi ja setviä asia muuutakin kautta. Otat itseäsi niskasta ja alat elämään omaa elämääsi, et psykiatrien "neuvojen" mukaan :)
missään nimessä kannata perua aikaa! Jos ahdistaa, niin lääkäri on hyvä paikka myös sellaisessa tapauksessa. Heidät on koulutettu hoitamaan niin psyykkiset kuin fyysisetkin ongelmat, ja osaavat arvioida tilanteen, miten potilas tarvitsee jatkohoitoa, esim. psykologia.. En tiedä pääseekö kunnallisella puolella suoraan psykologille, vai toimiiko se aina lääkärin lähetteellä.. Joten lääkäriin vaan ja hakemaan apua pahaan oloon!
Juttelin juuri sen miehenkin kanssa, hän kehotti myös menemään, tuki ja yrittää auttaa muutenkin, että pääsisin rakkaudentunteesta eroon ja tilalle tulisi taas normaali ystävyys. Menen siis ja aloitan taistelun tunteitani vastaan.
ap
aikaa lääkärille kun on oikeasti sairas...
Huh huh!
Onko mitään hyötyä??? Ymmärtääkö kukaan?
ap
Mielenterveysongelmat eivät siis ole sairaus vai?
ap
ei ole miekenterveysongelma!
Toki heikko ihminen saa siitäkin ongelman tehtyä, mutta sitten ei kyllä tarvitse viedä lääkäriaikoja niiltä jotka niitä oikeasti tarvitsee! Niillä joilla on oikeasti mielenterveysongelmia ne ongelmat on hieman eritasoa kuin sinulla joka olet ne itse aiheuttanut!
Saat ainakin parempaa apua kuin av:lta.