Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö lastensuojeluimloitusen tässä tapauksessa?

Vierailija
21.02.2010 |

Painotan, etten tiedä kaikkea ja osan olen kuullut muiden (luotettavien ihmisten) kertomana.

Perheessä 3 lasta, kaksi koululaista ja yksi taapero. Äidillä syömishäiriötä ja alkoholia menee paljon, tosin en tiedä, juoko silloin kun on kotona lasten kanssa. Mutta kun juo, niin juo pelottvan suuria määriä. Äiti nukkuu suurimman osan ajastaan kotona, on vastuullinen työ ja pitkät työpäivät. Puhuttelee lapsiaan hyvin rumasti ja kontorolloi heitä mielestäni kohtuuttoman paljon. Taapero tuntuu lähinnä pelkävän äitiään. Äiti harrastaa myös aina mahdollisuuden tullen irtoseksiä.

Olen koittanut kysyä äidiltä, miten kotona menee ja tarvitseeko hän apua, mutta hän ei vastaa. Tuijottaa vain silmiin, ihan kuin ei tajuaisi, mitä puhun. On mutenkin viime aikaoina ollut enemmän ja enemmän poissaolevan oloinen ja vähän hidas, kuin olisi pilvessä tms. Ei kuitenkaan ainakaan tuoksu siltä :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina hyvin suuria määriä. Vaikka me muut joisimme vain lasin viiniä ruuan kanssa, hän juo yleensä ainakin pullon ja vielä muutaman drinkin päälle. ap

Olet sinäkin ystävä. Puhu ensin naisen kanssa ja vasta sitten tee iloitus.

Vierailija
42/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sulla siellä porvoossa vain likainen mielikuvitus? Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää!

Olen todistanut näitä irtosuhteitakin kahdesti ja lisäksi olen kuullut niistä muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli lapsista on aina se syy, miksi tehdä ilmoitus. Sillä ei ole tarkoitus kiusata perhettä vaan jos perhe itse ei osaa apua hakea niin sitten sen on jonkun ammatti-ihmisen parempi arvioida tarviiko apua ja millaista.

Vierailija
44/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, kun minä tai joku muu on soittanut hänelle, joku lapsista vastaa ja kertoo, että äiti on nukkumassa. Siis esim. arki-iltana. On itse kertonut, nukkuvansa viikonloppuisin iltapäivään ja olen ollut näitä tapauksia muutamia todistamassakin. Isä on joutunut joskus soittamaan lapsenvahdin, kun kukaan ei ole saanut äitiä nousemaan sängystä, kun isän on pitänyt lähteä esim. töihin. ap

Ehkä äiti ei halua puhua kanssanne, koska tunnutte olevan selkään puukottajia.

Vierailija
45/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa ja sanoinkin, etten tiedä, miten hän juo kotona, kun lapset ovat paikalla. Ehkä ei juo, mutta mielestäni jo nuo määrät ja se, kuinka usein hän juo, kielii ainakin jonkinlaisesta ongelmasta. Ehkä se on hallussa, en tiedä. Ja olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan useasti (enkä ole ainoa), mutta se ei onnistu. Hän ei osallistu keskusteluun.

Ja juu, valitettavasti olen risteilyllä tullut hyttiin, jossa hän harrasti sitä irtoseksiä. Toisen kerran olimme yhteisen ystävämme luona kylässä ja heräsin keskelle paneskelua. Nukuin viereisessä sängyssä. Ei kovin miellyttäviä kokemuksia kumpikaan.

ap