Raskaana rv 19 ja verenvuotoa. Apua!
WC:ssä käydessä tuli pyyhkiessä valkovuodon sekaista verenvuotoa eli sellasta hailakkaa, ei kirkasta. Jonkin verran on alavatsan jomotusta ollut viime viikon aikana, mutta ei mitään kovaa kipua.
Mistä tämä voi johtua?
Olimme yhdynnässä toissapäivänä ja silloin tai koskaan aiemmin tässä raskaudessa ei ole ollut yhtään verenvuotoa. Voisiko tuo vuoto johtua toissapäiväisestä yhdynnästä.. voisiko se ilmetä näin myöhään eikä silloin samana päivänä?
Onko tämä alkavaa keskenmenoa?
Kokemuksia kaipaisin tai tietoa jos joillain on.
t. pikkupaniikissa oleva ap
Kommentit (13)
Soita äitipolille huomenna, niin tsekkaavat. Tai sitten on tullut yhdynnässä limakalvoihin pieni haava. Enempi kyllä kuulostaa tulehdukselta... joka voi kyllä hoitamattomana aiheuttaa pahempaakin, joten lekuriin mars huomenna.
Minulla alkuraskaudessa Klamydia aiheutti verenvuodon. Saatiin lääkkeet ja kaikki meni hyvin.
Menin tk-päivystykseen, josta sain lähetteen äitiyspolille. Siellä ultrattiin ja todettiin veren tihkuneen kohdunsuulta. Eli kaikki oli hyvin, mutta kannatti käydä näytillä vähintään oman mielenrauhan vuoksi. :)
ei oo mitään sukupuolitauteja ollut koskaan ja testit tehty vuosi sitten, sama kumppani edelleen ja uskon että hän ei ole käynyt vieraissa.
ei siis ole mitään kutinaa tai virtsankirvelyä tai muutakaan sellaista tämän verenvuodon lisäksi.
t. ap
Herkät limakalvot jne.,lääkärissä kävin.
vielä missä istukks sijaitsee kun rakenneultra on vasta edessä, kun mietin sitäkin jos on etinen istukka ja se vuotaisi.
harmi kun on sunnuntai
tuntuu että on korkea kynnys esim soittaa johonkin sairaalan päivystykseen ja kysyä sieltä neuvoja/apua
ap
tuntuu että on korkea kynnys esim soittaa johonkin sairaalan päivystykseen ja kysyä sieltä neuvoja/apua
ap
Jos on oikea hätä, ei kukaan epäröi soittaa apua asiantuntijoilta. Odottele siis rauhassa sitä sun ultraa.
veristâ vuotoa etisen istukan takia ja yhdessä vaiheessa jopa parin kk:n yhdyntäkielto kun odotettiin että istukka nousee. Myös limakalvot oli superkuivat, monilla johtuu ihan siitäkin. Soittaisin sinuna tai menisin lääkäriin, ihan oman mielenrauhan takia!
soittaa, mutta kun pelkään että ne väheksyy tätä ja sanoo että ei tälläsellä asialla saa soitella..
jos tää jatkuu tänään tai tulee kirkkaampaa vuotoa niin kyllä mä sitten varmaan soitan..
sitten mua mietityttää se kun eilen tuli pieni klöntti valkovuotoa/limaa että jos se vaikuttaa tähän asiaan..
en todellakaan halua menettää tätä vauvaa ja joutua selittämään kaikille että ei meille tulekaan vauvaa kesällä :(
ap
Itsellä verenvuotoa about rv 19 asti, olin osastollakin kahteen otteeseen sen takia, soitin synnärille ja siellä tutkivat! verenvuodon syytä ei koskaan selvinnyt, terve vauva syntyi rv 32!
niin onko se ollut kirkasta kun ootte hakeutuneet sairaalaan /soittaneet sinne?
Onko jollain ollut vaaleaa ja silti ottanut yhteyttä?
ap
kiitos oikein paljon kun olette jaksaneet vastata, edelleen otan mielelläni kommentteja vastaan
Odottelet rauhassa ja jos muuttuu selkeäksi verenvuodoksi, yhtys lääkäriin.