Yhdeksäs päivä tehodieettiä takana ja paino
putosi 0,6 kg. Yhteispudotus nyt 4,6 kg.
Enää neljä päivää jäljellä.
Eilen oli koitinkivi; olimme kylpylässä uimassa 3 h ja siellä tydyin välipalana pulloliseen vettä, mies otti siiderin ja kolmioleivän, poika smoothien, donitsin ja reissarin. Sitten menimme elokuviin ja eväinä popcornit, karkkia, limua ja minulla vesipullo. Ei tullut mielenikään rikkoa dieettiä, ei edes yhdellä karkilla.
Kotimatkalla puhuimme ruokavaliostamme ja sovimme, että arki-iltaisin noudatamme mieheni kanssa tuota dieettiä eli iso kasa salaattia ja siihen lihaa tai broileria. Mieheni kokee olonsa paremmaksi kun syö iltaisin näin. Sovimme myös siirtyvämme karkkipäivään.
Jotain pysyvääkin voi siis näistä dieeteistä jäädä.
Kommentit (8)
Paino nyt 66,7. Sait minut inspiroitua mukaan tuohon hommaan, ap :)
Mukavaa, että on muitaki mukana tällaisessa; ei ole yksinäinen olo.
ap
Ja tosi hienoa, että löytyi selkäranka herkkujen äärellä. Vaikka tuollaisten tehokuurien aikaan se selkäranka jostain aina löytyy, perusdieetillä ei välttämättä niinkään.
Huomenna taas! Ihanaa, että löysin tän, vaikka vasta nyt pääsin koneelle... :)
t. se, joka seuraa ahkerasti, mutta ei näköjään itse aloita vaikkei ole raskaana.. ;)
sitten kiva, kun ne viisi kiloa tulee takaisin viikossa, kun alat syömään normaalisti.
Tänään syntyi usko, että tohon vitosen pudotukseen pääsen :o) Eilen vähän epäröin...en uskonut, että vieläkin putois noin paljon päivässä.
Mä voi oikeasti suositella tätä, koska olo on ollut erinomainen muuten paitsi ton tiukimman päivän jälkeen.
Juuri oltiin ostoksilla ja kohta aloitetaan maalausurakka ja huominen tapetoidaan eli hyvin jaksaa touhuta ihan normaalisti.
ap
onnea paljon,älä luovuta!!mahtavaa kun mieskin lähti mukaan, on paljon helpompaa kun voi kaikki syödä samaa ruokaa:)