Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun LittleBigPlanet on loppuun pelattu

Vierailija
09.02.2010 |

ja käynyt lapselle helpoksi, niin mikä olisi kiva seuraava pleikkaripeli? Väkivaltaa tai urheilupelejä emme diggaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tekee uusia maita ja hamoja ja muuta sälää itse lisää ja sinnehän tulee kokoajan lisää muiden pelaajien tekemiä maita.

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika vähän. Ehkemme osaa vielä oikein löytää niitä kivoja kenttiä. Onko mielestäsi verkossa pelaaminen paljon laajempaa ja erilaista kuin offlinessa? Ilmeisesti meillä ollaan vielä alkupeleissä :-) ? Emme ole itse oikein ehtineet perehtyä aiheeseen. Ehkäpä olisi syytä?

Saanko kysyä, minkä ikäiset lapset teillä peliä pelaavat?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä pelaa 8- vuotias ihan kokoajan (joutuu rajoittamaan). Sen mielestä se on toosi kiva peli.Kyllä äitikin välillä joutuu pelaamaan , mutta ei ne kyllä mun mielestä kovin "tasokkaita" kenttiä ole.

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailenko jonkun 5 tai 10-vuotiaan kanssa, vai juoksenko kilpaa jonkun isin tai äidin kanssa. Meillä poika täytti juuri kuusi, eikä ole mitenkään "superhyvä", ja on edelleen siis tosi innoissaan. Itse vain ajattelin, että rupeaako kohta puoleen kaipaamaan jotain uuttakin.

Ei ehkä siis kuitenkaan ole tarpeen...

Ap

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi nettiversiosta että se ei lopu koskaan kun miljoonat ihmiset ympäri maailmaa tekee siihen kokoajan uusia kenttiä =) Se on niin innoissaan siitä.Tarkennus vielä, en pelaa sitä yksin vaan lapsen kanssa kaksinpelinä ;)

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tosin addiktoiduin niin, että oli pakko pelata lapsen nukkumaan menon jälkeen, kun kenttä ei mennyt läpi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme