Nyt kyllä meni kokonaan maku suomalaiseen hiihtoon!
Miten hitossa meidän hiihtäjät voi olla noin surkeita, vaikka muissa kisoissa pärjäävätkin ihna hyvin?
Kommentit (15)
Suomalaiset on tottuneet hiihtämään normaalissa talvikelissä. Nyt tuolla on lämpöasteita ja sulaa lunta, jossa eivät ole tottuneet hiihtämään.
hiihtoa. Saarista hehkutetaan joka tuutissa, että mitali tulee, mitali tulee ja kissan paskat! Suomi EI tule saamaan sitä 12 mitalia, tuskinpa edes toista.
Kuitenkin mäkihypyssä ja yhdistetyssäkin käy jotain ja Ahonen tulee neljänneksi tms.
kunnon talvikelissä. Siksi suomalaiset ovat matkustaneet ulkomaille harjoittelemaan.
Suomalaiset on tottuneet hiihtämään normaalissa talvikelissä. Nyt tuolla on lämpöasteita ja sulaa lunta, jossa eivät ole tottuneet hiihtämään.
paasivat palkinnoille samalla kelilla?
hiihto ja ihan tyytyväinen suoritukseen, Miten voi olla tyytyväinen jos lähtee hakeen mitskua. Sitten kuokka ei toiminut jyrkällä.. haloo, sanois vaan suoraan, ettei kunto riitä tollasia nousuja vetään tarpeeksi kovaa.
Meillä on loistavat lumilautailijat!
vapaalla tyylillä. Eli ei todellakaan tehnyt hyvää työtä!
Meillä on loistavat lumilautailijat!
lisää lautailukisoja, missä on suomalaisia?
Lumilautaulua ei kukaan arvosta vaikka hyvin Peetu pärjäsi.
on itse asiassa erinomainen suoritus, vaikka mitalikin olisi kelvannut toki. Mammat itse hiihtänevät niin erinomaisesti, että on varaa arvostella?
on itse asiassa erinomainen suoritus, vaikka mitalikin olisi kelvannut toki. Mammat itse hiihtänevät niin erinomaisesti, että on varaa arvostella?
Joo, mä oon entinen hiihdon, mäkihypyn ja keilauksen olympiamitalisti. Ja kilpaurheilu oli muutenkin mun idea. Saanko nyt sanoa jotain? Jos kaikki tyytyisi aina viidenteen, kuudenteen jne sijaan, niin Suomella ei olisi missään lajissa koskaan yhden yhtä mitalia! Jos haet työpaikkaa, niin oletko tyytyväinen, jos saat joka kerta selville, että olit kyllä viidenneksi paras hakija, vaikka et työtä koskaan saakaan?
Mistä ne ostaa noita hikilankkujaan, joka kerta kuulee että "suksi ei toimi", MITEN NIIN JUMALAUTA SUKSI EI TOIMI sehän on maailman yksinkertasin laite mokoma parin metrin päresoiro, miten semmonen ei voi toimia!?!? Ei helvata mä en saanut tänään pihahommia tehtyä kun mun rautakanki ei toiminut!! Jukurtti jäi aamulla syötyä kun lusikka ei pelannut!! ei saasta mun pitäs myydä mun 22 vuotta vanhat järviset tolle meidän olympiajoukkueelle, ne on tähän asti toiminut joka kerta, eiköhän ne vielä yhdet kisat "toimi".
Heillä ei ole mitään todellisia paineita voittamisen suhteen sillä tässä maassa ketään ei saa erottaa vaikka miten mokaisi :). Kunhan vähän käyvät kokeilemassa latua ulkomailla, kiva mennä kun veronmaksajat kustantaa
Heillä ei ole mitään todellisia paineita voittamisen suhteen sillä tässä maassa ketään ei saa erottaa vaikka miten mokaisi :). Kunhan vähän käyvät kokeilemassa latua ulkomailla, kiva mennä kun veronmaksajat kustantaa
sossu on auttanut niita voittajia, ulkomaalaisia kun ovat.