G: Kaunein, reippain ja paras pojan nimi minkä tiedät?
Kommentit (52)
Elja, Olle, Mio, Kaj, Albin HAHAHA
Olen todella miehekäs olle. Tai elja - tyttö?
Albin? pupu?
Miehekkäässä nimessä on yksi tai kaksi tavua, miehekkäitä kirjaimia m, k, s, ... ja ei kuulosta naisen tai satuhahmon nimeltä.
Jotenkin odotinkin, koska minun lemppareita aletaan haukkua. :) Jotenkin vain tykkään noista. Tunnen erään Elja-nimisen professorismiehen, ja hän on viisas ja miehekäs (vanha)mies, mahtava tyyppi. Olle on minusta tosi reipas nimi, semmoinen eemelimäinen pikkuvekara. Kaj on taas aina ollut yksi lempparinimistäni, tykkään itseasiassa myös Kain-nimestä mutta sillä on ikävä raamatullinen kaiku. Albin taas on myös vekkuli nimi.
Näihin valintoihin varmasti vaikuttaa meidän perheen kaksikielisyys.
Meidän pojasta ei tullut Ottoa, kun mies ei halunnut:(
Yhtäkään kivaa pojannimeä ei ole täällä mainittu. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.
vaan kauneinta, reippainta ja parasta. Minusta sellaista nimeä taas ei pojalle olekaan. Minusta kaunis nimi ei voi olla reipas, koska en tykkään reippaista nimistä. Minä antaisin pojalleni nimeksi Mauri.
Aarne
Juhani
Juho
Tapio
Kalevi
Panu
komea: Leo
kaunis: Juhana
paras: Amos
Suloinen pienellä pojalla, toimiva teinillä ja kunnon miehen nimi. Antti-pappakin kuulostaa kivalta ;)
Sekä kauniita, että reippaita. Minun korvissani siis.
Muhammed - ruotsin yleisin tosin.
Jaakko jos suomenkielinen perhe, muuten Jacob.
Elja, Olle, Mio, Kaj, Albin HAHAHA
Olen todella miehekäs olle. Tai elja - tyttö?
Albin? pupu?
Miehekkäässä nimessä on yksi tai kaksi tavua, miehekkäitä kirjaimia m, k, s, ... ja ei kuulosta naisen tai satuhahmon nimeltä.