Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hki ja leikkipuistojen iltapäiväkerhot 1-2 lk:lle. Saako lapsi ip-kerhossa

Vierailija
14.01.2009 |

tarpeeksi välipalaa?

Välipala on maksullinen, 30e/kk.

Lapsi valittaa joka päivä, että lisää ei saanut ottaa.

Poika on hoikka ja ihan normaalimittainen. Ei siis mikään syöppöahmatti.

Miten teillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis myös ip:stä, joka leikkipuistossa.



Kysele vähän opelta, miten syö kouluruuan, jos jättää vaikka sen välistä. Meillä kouluruuan kanssa oli syömisongelmia, koska lapsi ei osannut itse kuoria perunoita. Toinen söi kuulemma kuorineen, kun ei jaksanut kuoria. Toinen ei tykännyt syödä niinkään.

Vierailija
2/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen annoksen sillä kelle nyt lämmin ruoka maistuisi klo 10.20 kun aamiainen on syöty vähän ennen yhdeksää?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään aamupala 7 maissa, kun vanhemmista jompi kumpi on vielä kotona. Ehkä voisitte itsekin aikaistaa aamupalan. Tai sitten laitat jonkin hedelmän tai muun evään mukaan, että voi syödä siinä koulun päätteeksi, kun ip alkaa.



terv. 2

Vierailija
4/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on yksi pienen lapsen nyrkin kokoinen sämpylä tai lusikallinen puuroa. Lisää ei saa. Näkkileipää saa mutta sitähän voi täältä kotoakin käsin laittaa lapselle evääksi.



Ymmärtäisin jos välipala olisi maksuton mutta maksamme siitä kuitenkin.

Vierailija
5/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tyttö oli tyytyväinen välipaloihin puitossa.

Ja jos kakkosella jo lapsesi niin miksi ei voi mennä kotiin ja syödä siellä vaikka koko muropaketin kerralla.

Ekalla jos on niin laita hedelmiä kassiin ja lopeta valitus.

Vierailija
6/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap liiottelet? Todellakaan missään puistossa, ei missään anneta vain lusikallista puuroa.

Joko lapsesi valehtelee tai sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi puhua itsensä pussiin ja uskoa vain omaa nicopetteriä ruokamääristä :)

Vierailija
8/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää ipk:n ja siellä on leipää ja mehua. Saa ottaa niin paljon kuin haluaa. Toivoisin tietysti, että olisi maitoa...hedelmää on kanssa/jugurttia/muroja



Lapsi on todella nälkäinen kun tulen töistä. Aaamupalaa ei syö vaikka jättäisin kaappiin. Menemme miehen kanssa seitsemäksi molemmat, joten lapsi jää yksin aamulla. Lounaalla sitten koulussa syö kuin hevonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äitimammanen? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme