Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla -09 syntynyt vauva/taapero! Joko on uusi vauva suunnitteilla tai jo tulossa?

Vierailija
19.02.2010 |

t. mamma 04/09 ja jätti juuri ehkäisyn pois

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäisyä ei ole käytetty synnytyksen jälkeen. Ajattelin hakea minipillerit (imetän), mutta en ole sitten hakenut. Toinen saa tulla, jos on tarkoitettu. Ekaa yritettiin vuosi, Clomeilla sitten onnistui. Toki nyt voi olla helpompaa. Emme mitenkään yritä, vaan sekstaillaan kun huvittaa ja pystyy.. Mä ehkä enemmän toivon jo toista kuin mies, mutta ei halua kuitenkaan kortsuakaan käyttää. Menkat on ollu 2krt (minimaaliset), tammikuun jälkeen ei ole näkynyt..8.1 oli menkat, helmikuussa tein raskaustestin ja negaa näytti

Vierailija
42/46 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa seuraa 6/10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen on syntynyt 10/05 ja kuopus 4/09, minä olisin halunnut vielä kolmannen ja mielellään saman tien, jotta vauvavuosista pääsisi mahd. nopeasti eroon. Mun mielestä lasten saamisessa kaikkein kamalinta aikaa on tämä ensimmäinen vuosi, vaikka mahtuu siihenkin tietysti paljon ihanaa. Tämä vain on niin sitovaa, ja ahdistavaa, kun omaa aikaa ja vapaa-aikaa ei ole, seksielämää ei ole kuin nimeksi, parisuhdetta ei ole, aikuista seuraa ei ole, sosiaalista elämää ei ole... koko ajan on sidottuna pieneen, avuttomaan olentoon, joka ei osaa ilmaista itseään kuin huutamalla korvat lukkoon, jolla ei ole käytöstapoja, joka ei ymmärrä vuorokauden ajoista hölkäsen pöläystäkään, eikä oikeastaan ymmärrä muutenkaan juuri mistään mitään. Minusta lapset vain alkavat olla parhaimmillaan sitten lähempänä 1-vuotispäiväänsä, kun alkaa jo jotakin liikkuakin pään sisällä. Jos olisi se kolmas saanut alkunsa tässä vaikkapa vuoden sisällä, olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen. Olisi helpompaa, kun yhdestä vauva-ajasta ei vielä olla päästy seuraavan koittaessa, vaan se jatkuisi siihen samaan syssyyn - ei siinä välissä ehtisi elää pelkkää taaperoaikaa ja tajuta, että kylläpä se vauva-aika onkin rankkaa, vaan se menisi tavallaan yhdellä vaivalla.

Mies kuitenkin oli vielä vuosi sitten sitä mieltä, että ei enempää lapsia meille, joten enpä minä voinut pakottaa. Nyt tuo kuopus on pian 1-vuotias, ja mies alkanut puhua, että jos sittenkin se kolmas, mutta ei. Ehkä sitten, jos mies imettää ja hoitaa yöheräilyt.

Vierailija
44/46 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä jo kovasti toivoisin että kuukautiset alkaisi ja uusi raskaus olisi mahdollinen. Mies tosin mielummin odottaisi vuoden-kaks ennen seuraavaa raskautta. Mutta silti ei olla käytetty ehkäisyä (ja mies tottakai tietää sen). :)

Vierailija
45/46 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uusioperheessä on isommat lapset syntyneet -03, -03 ja -04. Yhteiset on sitten 02/08 ja 08/09. Nyt siis seuraava tuloillaan ja la ois 09/10. Hulinaa on ja välillä tietysti rankkaa, mutta olen myös sitä mieltä, että nyt kaik lapset samaan syssyyn ja sitten joskus se "oma elämäkin" taas palaa :).

Vierailija
46/46 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan hankkimisessa.

Meillä lapset ovat 3 vuoden ikäeroilla. Nautin vauva-ajasta ja haluan antaa myös pienimmälle huomiota ja syliä paljon. En halua, että hän vuoden ikäisenä ei pääse syliin aina kun haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi