Onko teilläkin tällaista?
Olen sairaana kotona. Miehellä on tänään vapaapäivä. Aamulla koululainen melkein myöhästyi koulusta, koska oletin, että mieheni herättää hänet ja lähettää kouluun. Ei ollut tullut miehelle mieleen. Nyt mies nukkuu tuolla sohvalla, ja minun pitää kai pysytellä valveilla sairaanakin, jotta talossa olisi jotain ruokaa ja että mies starttaisi ajoissa viemään lapsia harrastuksiin.
Kommentit (4)
vaan siksi,että meidän koululainen osaa herätä pukea ja syödä ihan itse ja lähteä sitten kouluun ajoissa ihan itse ja lisäksi hän osaa vielä iltapäivällä käydä kaupassakin, jos annan rahaa. ja mieskin tekee sen, kun sanon että ehi, tämä tarvis tehdä. Oma-aloitteisestikin se saattaa lähteä kauppaan, mutta tuo sitten vähän sellaisen" miehisen" mielikuvituksen mukaan tavaraa sieltä...
noin hommat. ja jos ei hoitaisi, puhuisin hänelle ja pyytäisin hoitamaan. En istuisi hiljaa ja olettaisi ja odottaisi jotain.
niin mies tajuaisi sen keskustelematta. Ja meillä koululainen ei tosiaan herää itse, siihen tarvitaan herätyskello tai se, että joku herättää hänet, ei ole niin hyvää sisäistä kelloa hänellä. ap
eikö teillä keskustella?