Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hahmo olit aikoinaan penkkareissa?

Vierailija
18.02.2010 |

Muisteloita siis kehiin! Itse olimme kaveriporukkani kanssa mafiosoja. Alkuperäinen idea rienaavasta Jeesuksesta ja opetuslapsista lopulta hylättiin, kun Jeesuksemme vetäytyikin hommasta (= rehtori olisi vetänyt herneen nenäänsä). Vieläkin vähän harmittaa :).

Entä mikä on ikimuistoisin näkemäsi puku? Veljeni ja hänen kaverinsa olivat Super Mario ja sellainen putkisieni, olivat aika hulvattomia!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tammerkoskeen!

Vierailija
62/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sen ajan kansikuvatyttö.

Mallia otin Me Naiset -lehdestä 1963. Vaaleanpunainen kotelomekko, tupeerattu tukka, shifonkihuivista panta, saumasukat ja valtavat tekoripset ja banaanivarjostukset silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. -97 ja itse olin klovni.

Vierailija
64/85 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö sinulta kyseinen asu löytyy? jos löytyy oletko halukas myymään sen tai kerrotko mistä sen olet saanut tai miten tehnyt? :D itselläni penkkarit ensi keväänä ja ajatuksena olisi juuri samanlainen asu kuin sinulla. mailaa jimindog@hotmail.com

Vierailija
65/85 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kysymäni tältä henkilöltä jolla oli ollut tämä kluk kluk klan :)

Vierailija
66/85 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaa vikaa on edelleen.

Vierailija
67/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en silloin ymmärtänyt mitä mieltä moisessa pelleilyssä on. Vielä vähemmän ymmärrän asiaa nykyisessä luokattomassa lukiossa. Kuinka siellä voi olla "kolmasluokkalaisia", kun käsittääkseni nykyään tosiaan on vain kursseja ei luokka-asteita lukiossa. Ja varsinkaan vanhojen päivää en nykylukiossa käsitä. Ja sanomattakin lienee selvää, etten omana lukioaikana osallistunut siihenkään, olin kyseisenä päivänä eräiden tuttavien kotona koiravahtina.

joka saa eloa ja valoa juhliin kuin juhliin.

On se kiva, että joku uskaltaa tommosta kirjottaa, on siellä joukossa muitakin "masentuneita", mutta mukana ovat. Siis rohkaiset muita, että mukaan vain, kyllä mieli vähintään kuorma-auton lavalla nousee!

Ja ei siellä ihan PAKKO ole olla mitään, ilo ja karkit ne on se tärkein!

Vierailija
68/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli rekan lavalla päällä vaan ne paperihaalarit, ja sitten älyttömiä laseja, hattuja, naamareita yms.

Ennen penkkariajon alkua pidimme AbiShown, teemana A BIg brother. Esitimme oman koulumme opettajia, koulumme oli BB-talo ja olimme kuvanneet kaikki häätöäänestykset yms. Ja jotta kaikki tutut tunnistaisi, niin itse esitin räppärijuontajaa. Hauskaa oli ja opettajat piti showsta ihan älyttömästi. Palkitsimme vielä "talossa" kolme viimeisenä ollutta siten, että oikeat opettajat saivat palkinnot, voittajalle risteilylahjakortti. :)

Vierailija
69/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.36

Vierailija
70/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen aikaan punkkarix, kun en halunnu pukeutua! ;D

Vierailija
71/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja abi olin keväällä 1993

Vierailija
72/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylmää ja rautalangalla väännetyt saparot osoittivat taaksepäin railakkaan ajelun jälkeen. Vaihtoehtona mulla oli Pikku Myy, mutta onneksi en sitä valinnut, Peppi on enemmän mua :)

Juuri kävelin lasten kanssa ulkona ja keräiltiin ajelijoiden lapsille heittämät namut talteen ja fiilistelin muistoilla, kuinka se oli erilaista aikaa, maailma auki joka suuntaan. Hienoa juhlapäivää teille nuoret abit!!

Vierailija
73/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin leikittiin tummissa pitkissä takeissa tuomioistuinta, jossa opettajat saivat tuomion. Tämän jälkeen riisuttiin takit ja alta paljastu paidattomat pojat ja minihameiset tytöt pienine paitoineen, tämä siksi koska opettajien mielestä olimme seksihullu luokka. Vuosi oli 1999, ja meillä oli hauskaa.

Vierailija
74/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ollut mitään yhtenäistä teemaa koko koululla.

Vierailija
75/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama valkonen ja silmänympärykset siniset.

Vierailija
76/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin iltalukiosta.

Vierailija
77/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitkäännaamiaisett olleet. Tai aamulla olimme kansallispuvuissa, jos sitä pitää naamiaismeininkinä...

Vierailija
78/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska parhaalla kaverillani oli jalka paketissa ja kainalosauvat. Jalka oli paketissa ihan oikeasti, kun mursi tammikuussa jalkansa ja sen vuoksi asun hankkiminen ja pukeminen hiukan hankalaa.

Ikimuistoisin oli yksi poika, joka oli karvahattu päässä ja mikki kädessä "Kannu Harpo". Merkillisiä haastatteluita pukkasi ja sen kaveri kuvasi videolle joka ikisen haastattelun. Nähtiin ne luokkakokouksessa v. -04.

Vierailija
79/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis värikkäät vaatteet, naama mustattu ja langasta rastatukka.

meidän koko luokalla oli sama teema vuonna 1992. Ihan hullua näin jälkeenpäin ajateltuna, mutta siihen aikaan pikkukylällä ei ollut ainuttakaan autenttista neekeriä, joka olisi saattanut loukkaantua.

Harmi, ettei silloin tullut otettua täyttä hyötyä upeasta teemasta. Nykyviisaudella olisin pukeutunut Idi Aminiksi tai Michael Jacksoniksi.

Vierailija
80/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkyrö-92 :-)

varmaan tunnetaan, kun samalla luokalla sitten oltiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi