Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hahmo olit aikoinaan penkkareissa?

Vierailija
18.02.2010 |

Muisteloita siis kehiin! Itse olimme kaveriporukkani kanssa mafiosoja. Alkuperäinen idea rienaavasta Jeesuksesta ja opetuslapsista lopulta hylättiin, kun Jeesuksemme vetäytyikin hommasta (= rehtori olisi vetänyt herneen nenäänsä). Vieläkin vähän harmittaa :).

Entä mikä on ikimuistoisin näkemäsi puku? Veljeni ja hänen kaverinsa olivat Super Mario ja sellainen putkisieni, olivat aika hulvattomia!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en silloin ymmärtänyt mitä mieltä moisessa pelleilyssä on. Vielä vähemmän ymmärrän asiaa nykyisessä luokattomassa lukiossa. Kuinka siellä voi olla "kolmasluokkalaisia", kun käsittääkseni nykyään tosiaan on vain kursseja ei luokka-asteita lukiossa. Ja varsinkaan vanhojen päivää en nykylukiossa käsitä. Ja sanomattakin lienee selvää, etten omana lukioaikana osallistunut siihenkään, olin kyseisenä päivänä eräiden tuttavien kotona koiravahtina.

Vaikutat tyypiltä, joka saa eloa ja valoa juhliin kuin juhliin.

Vierailija
42/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin tapana valkoiset papaerihaalarit jotka koristeltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ollut teemaa, joten jokaisella oli erilainen puku. vm-99

Vierailija
44/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli saparot, pisamia ja tuttipullossa Pisang Ambonia. Mutta meni se penkkarihomma koululla vähän ohi, kun piti kytätä tuleeko minun ihastus paikalle. Ei tullut, oli nukkunut "vähän pidempään", kun oli ottanut varaslähdön juhlimiseen jo edellisenä iltana. Tuli sitten kuitenkin siinä vaiheessa, kun lähdettiin ajelulle rekoilla. Ihme että jaksoi herätä, nykyään se vaan makaa tossa sohvalla :)

Vierailija
45/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttalapseni ovat olleet tyttäreni oli harlekini ,poikani trakula ,tyttö nalle karhu itse ompelin nalle puvun ,on vielläkin käytössä päivä kodeissa .

Vierailija
46/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut perinteistä lapin pukua, ni kelkkahaalarit vaan kehiin ja karvalakkiin apinankorvat..ja vm.2003

Vierailija
47/85 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pukeuduttiin hiihtäjiksi, laskettelijoiksi, luistelijoiksi tms. Itse pukeuduin jääkiekkoilijaksi, tosin kypärää en siihen hätään löytänyt mistään ja veljen vanhat hokkaritkin hukkuivat jo ennen koululta lähtöä. Meidän koulussa oli perinne, jossa lukion eka- ja tokaluokkalaiset kantoivat abit rekkoihin. Siinä tohinassa luistimetkin jäivät jonnekin, mutta eipä tuo menoa haitannut.

Talviurheilu oli teemana mahtava, koska rekan lavalla oli hyytävää toppatakin ja housujen kanssakin. Ajettiin toisen koulun rekan perässä ja tuon rekan teemana oli satuhahmot. Kyllä kävi prinsessoja ja keijuja sääliksi. Taisi olla pikkuisen kylmä.

Vierailija
48/85 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän tasoisella äidinkielellä on edes pärjätty lukiossa sinne penkkareihin asti.

En ole ollutmikään,silloin eivietty penkkareita ,

muttalapseni ovat olleet tyttäreni oli harlekini ,poikani trakula ,tyttö nalle karhu itse ompelin nalle puvun ,on vielläkin käytössä päivä kodeissa .

Vierailija
49/85 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen lievästi hutsahtava versio.

Vierailija
50/85 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1995..

Vierailija
51/85 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku v.92 (muistaakseni... :)

Vierailija
52/85 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostalgista!

Vierailija
53/85 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kuumeesta kalpea Kuutyttö ja vuosi 1993. Palelun laitoin kylmän sään piikkiin, kunnes kotona mittari paljasti totuuden...

Vierailija
54/85 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla oli bilevatteet jo iltaa varten ja koulun tunnus musta knallihattu. Vanha ja arvokas lukio, Jyväskylän Lyseo.

Vanhojen päivänä pukeudutiin ilman teemaa. Olin "lännenasussa", hapsutakki, stetsoni, bootsit. Eikä siihen aikanaan ollut vanhojen tanssejakaan, 1982.

Siksi onkin kumma lukea mitä vanhojen päivä maksaa nykyään, iltapuvut ja kampaajat.

Onneksi meillä ei ollut, ei olis ollut varaa niihin.

Vierailija
55/85 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ja hulvattoman mielikuvan verkkokalvoilleni toi Kummelin harakka. :)

Vierailija
56/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat oli Ken-nukkeja. Ja vuosi taisi olla 1998 Turussa.

Vierailija
57/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puoliksi piru

Vierailija
58/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin harlekiinihahmo.Tein itse mustavalkoisen haalarin jossa vihreitä ja aniliininpunaisia isoja "nappeja" tekoturkiksesta sekä tekoturkis kaulukset, hihan- ja lahkeensuut.

LIsäksi mustan hatun jossa aniliitininpunainen tekoturkistupsu.

Meillä kaikki pukeutuivat eri hahmoiksi.

Vierailija
59/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin enemmän vetoa tuolle "vihannespuolelle".

Vierailija
60/85 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pyöriä samojen ihmisten vastaukset toista kierrosta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän