Mikä hahmo olit aikoinaan penkkareissa?
Muisteloita siis kehiin! Itse olimme kaveriporukkani kanssa mafiosoja. Alkuperäinen idea rienaavasta Jeesuksesta ja opetuslapsista lopulta hylättiin, kun Jeesuksemme vetäytyikin hommasta (= rehtori olisi vetänyt herneen nenäänsä). Vieläkin vähän harmittaa :).
Entä mikä on ikimuistoisin näkemäsi puku? Veljeni ja hänen kaverinsa olivat Super Mario ja sellainen putkisieni, olivat aika hulvattomia!
Kommentit (85)
Luokkamme teemana oli avaruus ja tähtiensota. Olis meitä useampikin marsilainen ym. aiheen hahmoja. vm -86
Vuosi oli 1997 ja teemana satuhahmot.
Selässä luki kyllä että kluk kluk klan ja pullon kuva :)
Taisi olla se Tolkienin sormustaru juuri silloin in itselläni. Komea viitta ja jouskari viimeistelivät asun. Vuosi oli 97 ja Tampereella.
Olin Iines. Mutta josne ois nyt haluaisin olla Uma Kill Billistä
oli Freddie Kruger. Vähän oli psykopaatti olo kun kyhäsin sitä hanskaa itselleni... Meidän teema oli pukeutua viihdemaailmasta tutuiksi hahmoiksi. Lavalta löytyi mm.Leningrad Cowboy, Spice Girls, Team Ahma, Nalle Puh, Hämähäkkimies... Turku-98
kun en silloin ymmärtänyt mitä mieltä moisessa pelleilyssä on. Vielä vähemmän ymmärrän asiaa nykyisessä luokattomassa lukiossa. Kuinka siellä voi olla "kolmasluokkalaisia", kun käsittääkseni nykyään tosiaan on vain kursseja ei luokka-asteita lukiossa. Ja varsinkaan vanhojen päivää en nykylukiossa käsitä. Ja sanomattakin lienee selvää, etten omana lukioaikana osallistunut siihenkään, olin kyseisenä päivänä eräiden tuttavien kotona koiravahtina.
joka saa eloa ja valoa juhliin kuin juhliin.
oli hahmona meillä kaikilla, mustat peruukit isot kulmakarvat ja talvipompat. Ja sitten vilkuteltiin samaan tahtiin... vuonna 90.
Made in heaven
seventy seven.
Itselläni oli äitini vanha rippipuku päällä
ja vuosi oli -93. Teemana oli satu - ja sarjakuvahahmot
Mutta siis värikkäät vaatteet, naama mustattu ja langasta rastatukka.
Meillä ei ollut kyllä mitään teemaa.
Juu, vaaleanpunaista ja kiharaa...
Mä olin meksikaano, poncho ja sombrero asuna.
Mä halusin olla jotain "vihannes" -linjaa, jotain ihan täysin aivotonta.
kierrätyskeskuksesta haettiinn kaverin kanssa kaikki vaatteet. Hauskaa oli!