Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunaraskaus..

Vierailija
14.01.2009 |

Onko mitään oireita? Vuotoa? Päättyykö useimmiten itsestään ja millä viikoilla suurinpiirtein?

Mulla rv 8+2 ja hirvee pelko että kaikki ei oo hyvin =( Pitäis töissä kertoa lähimmille kavereille ja esimiehille ainakin ku niin hirveet pahoinvoinnit että joutuu yhtenään ramppaamaan vessassa..

Kertoisitteko te jo näillä viikoilla?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jonkinmoista pahoinvointia rv4 n viikon ajan, nyt kun rv6 lähestyy, niin pahoinvointia vähemmän. Rytmihäiriöitä on ollut koko ajan, siis siitä saakka kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Vähän arveluttaa, että onko kaikki hyvin... Yleensä pahoinvointi on alkanut rv6 ja ollut aika sietämätöntä, nyt jotenkin oudosti alkoi tämä...

Pohtija - huolissaan tämäkin

Vierailija
22/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaikki hyvin, ja mitä jos ei olekaan. On se uusi elämä aina niin tärkeä ja hieno asia, ettei sitä useimmat pysty olankohautuksella sivuuttamaan. Toki on hienoa, jos on sellainen luonne, ettei turhia murehdi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi tuulimunaa ja neljä tavallista raskautta eikä alkuraskauden oireissa ole ollut mitään eroa. Jokaisessa ollut rintojen arkuus ja etova olo. Ensimmäinen tuulimuna ehti mennä rv14. Neuvola lääkäri oli kuulevinaan sydänäänet rv12 joten ei passittanut tutkimuksiin. Vasta tuolla rv14 alkoi tulla pientä rusehtavaa vuotoa josta menin tutkimuksiin ja kaavintaan. Pettymys oli aivan valtava ja siitä viisastuneena kävin jokaisen raskauden alku ultrassa yksityisellä. Toisesta raskaudesta syntyi tyttö jonka jälkeen oli taas tuulimuna. Tuolloin kävin lääkärissä jo ajoissa jolloin kaavinta oli rv9.

Niinkuin joku aiemmin kirjoittikin ei tuulimunaa voi erottaa raskausoireista. Se selviää vasta ultrassa.

Vierailija
24/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä pohdin asiaa, kun itselläni ollut 1 tuulimuna ja muistaakseni tällöin ei ollut pahoinvointia (rv oli jo 6-8), kaikissa muissa on ollut selkeä pahoinvointi. No, nyt taas oli jonkinasteista pahoinvointia heti alusta, mutta se on jäänyt pois muutaman päivän ajan... (nyt vajaa rv6), joten huolettaa vähän...

Pohtija

Vierailija
25/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoto alkoi rv:lla 13, jonka jälkeen lääkkeellinen tyhjennys, infektio ja lopulta kaavinta. Kaikkiaan fyysinen toipuminen vei yli kuukauden ja henkinen onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
26/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menetys on aina menetys!

Minullakin olisi lomamatka parin vk päästä edessä... Jos nyt onkin keskenmeno = kuollut vauva tai tuulimuna, niin mitenhän sen käy. Matka on varattu ja pitäisi piakkoin maksaa... Täällä ei ole terveyskeskuksessa ultraa, ja mies ei taatusti halua maksaa yksityisestä... Kuinkahan saisin varmuuden asiasta...

Pohtija

Vierailija
27/28 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin oli sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa. Kyseessä oli viides raskaus. Neuvolan ultrassa 10. viikolla ei näkynyt mitään, mutta äitipolin ultrassa näkyi viikolla 12 tyhjä raskauspussi. Silloin oli jo rusehtava vuoto alkanut. Mulle ei tehty kaavintaa, vaan kohtu sai tyhjentyä itsekseen.

Vierailija
28/28 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta olisiko lisää kokemuksia tuulimuna raskauksista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä