Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaslomasta - voiko sitä perua?

Vierailija
09.12.2008 |

jos lääkäri kirjoittaa saikkua ma-pe ja olen terve jo keskiviikkona, niin saako loppuviikon saikun jotenkin peruttua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lääkäri kirjoittaa saikkua ma-pe ja olen terve jo keskiviikkona, niin saako loppuviikon saikun jotenkin peruttua?

Vierailija
2/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn samalla lääkärillä joka saikkua kirjoittikin, niin voiko hän "todeta terveeksi" tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn samalla lääkärillä joka saikkua kirjoittikin, niin voiko hän "todeta terveeksi" tai jotain?

Vierailija
4/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkäri kirjoitti saikkua koko viikolle. Käyn huomenna kontrollissa joka tapauksessa hänellä. Katsotaan kuinka käy.

Vierailija
5/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on legenda. Vakuutukset ovat kyllä voimassa oli sairasloma tai ei.

Vierailija
6/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloman voi keskeyttää.

Vierailija
7/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vain, jos siltä tuntuu!

Vierailija
8/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti, meneekö joku todellakin lääkäriin sen takia että haluaa peruutuksen sairaslomalle ?????

Eihän sitä sairaslomaa ole pakko pitää jos ei halua.

Ei kukaan pakota sua sairaslomalle. Uskomatonta ettei ihmiset ymmärrä että vaikka lääkäri antaa sairaslomaa, niin työnantaja voi laittaa tekemään toisenlaista työtä. Työnantajalla on valta päättää maksaako sairaslomalta edes palkkaa.

Vierailija
9/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu vaikka nyt ensin työlakeihin, niin saat vastauksen ....

Vierailija
10/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielto on ehdoton. Meillä täytyy mennä lääkärille joka toteaa terveeksi ja antaa lausunnon joka viedään työnantajalle, jos haluaa kesken saikun töihin.

Vierailija
11/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri sain saikkua viime viikolla to ja pe. Olin jo ma ja ti lepäillyt kotona ja keskiviikkona täihin. Torstaina päänsärky ja niskakivut vielä suht'kovat etenkin aamulla. Kävin lääkärissä, jotta ottaisi tulehduarvot, ettei ole mitään aivokalvontulehdusta tms. Antoi samalla saikkua tp ja pe, mutta sanoin, että en kyllä ole niin kipeä, että en voisi töitäni hoitaa. Sanoi, että voin toki töihin mennä, mutta antoi varuiksi, jos vaikka olo vielä menisi huonommaksi.