Kuka noita valmispullia yms. ostaa pakasteesta?
järkyttävän makuisia!
Ei kai niitä kukaan oikeasti syö?
Kommentit (30)
aivan kuin itse tehtyjä. Todella hyviä ja käteviä laskiaispullina.
ostanut viikonlopuksi Pikkupullia laskiaispullakäyttöön, mutta hylly ammotti tyhjillään, joten jäin ilman....
ostin, mustikkapullat oli oikein hyviä! En ole koskaan tehnyt itse enkä aio tehdäkään, oli niin hyviä. Ja munkit oli myös hyviä, vappuna kokeiltiin niitä ja noita toisia viikonloppuna, ettei niin usein osteta meilläkään!
Mutta jossain on tarjottu jotain tavallisia pakaste-kanelipullia, ei ollu kovin hyviä, ei tuntunu oikein pullalta.
Villi veikkaus että aika monet perheenäidit niitä pullia ostaa, kun eivät "ehdi" leipomaan.
niin paljon parempia ole, että sen takia jaksaisin sen vaivan nähdä... Meillä syödään muutenkin pullaa niin vähän, että en siksikään viitsi vaivautua.
pullia. Ovat tosi hyviä ja pehmeitä laskiaspullina.
aivan kuin itse tehtyjä. Todella hyviä ja käteviä laskiaispullina.
leivon paljon itsekin, mutta joskus on ihan kiva yllättää lapset tuoreella pullalla ilman että tuntitolkulla sen eteen pitää vaivaa nähdä.
Ja vierasvarana ovat todella loistavia.
Teen vain taikinan ja 9- ja 11-vuotiaat pojat hoitavat leipomisen oikein mielellään.
He myös voitelevat pullat ja laittavat sokerit päälle. Minä sitten hoidan paistamisen.
Sama juttu sämpylöiden ja piparien kanssa.
Kannattaa ottaa lapset mukaan hommiin siinä vaiheessa, kun he vielä itse sitä haluavat!
taidampa laittaa taas pari uuniin kun alko tekemään mieli
ja varsinkin meidän vieraamme. Ei tykätä muuten pullasta, mutta jotain on kiva olla pakkasessa, jos tulee yllätysvieraita. Ei siis viitsitä itse leipoa sitä varten, että menee muutama kymmenen pullaa vuodessa.
Teen vain taikinan ja 9- ja 11-vuotiaat pojat hoitavat leipomisen oikein mielellään.
He myös voitelevat pullat ja laittavat sokerit päälle. Minä sitten hoidan paistamisen.
Sama juttu sämpylöiden ja piparien kanssa.
Kannattaa ottaa lapset mukaan hommiin siinä vaiheessa, kun he vielä itse sitä haluavat!
ja lopputulos on sen näköinen, että apulaisia on totta tosiaan ollut.
joskus leivotaan itse ja joskus käytetään pakasteita.
itelleäni on 3 alle 3 vuotiasta lasta ja voin kertoa että pullataikinan teko on sellainen juttu ettei sitä vain ehdi tekemään, mielummin nakkaan valmispullat uuniin kun yllätysvíeraat soittaa tulevansa kylään
niin vastenmielistä... En oikeasti keksi kovinkaan montaa vaivalloisempaa puuhaa kuin leipominen! Ruuan laittamisesta pidän todella paljon, sitä voin sanoa jopa harrastavani, mutta leipomisesta jaksan innostua ehkä kerran kolmessa vuodessa ja silloinkin teen jotain superhelppoa ja -nopeaa, tyyliin muffinsit..
Mä voin kuvitella kuinka ilahtuineita vieraat olisivat, jos ottaisin tuon vuoden ikäisen moniallergikon mukaan leipomaan.
Voisi olla mielenkiintoisen näköisiä ja makuisia leipomuksia, kun pullatkin olisi tehty riisistä, rypsiöljystä ja päärynästä. Sekä mahdollisesti parsakaalista ja poronlihasta.
Mä voin kuvitella kuinka ilahtuineita vieraat olisivat, jos ottaisin tuon vuoden ikäisen moniallergikon mukaan leipomaan. Voisi olla mielenkiintoisen näköisiä ja makuisia leipomuksia, kun pullatkin olisi tehty riisistä, rypsiöljystä ja päärynästä. Sekä mahdollisesti parsakaalista ja poronlihasta.
Tokihan mä tarkoitin, että kaikki yksivuotiaat ja allergiset leipomaan.
Nimenomaan viestini oli, että isojen lasten kanssa pääsee tuossakin asiassa jo helpommalla. Teilläkin se aika on edessä, uskokaa tai älkää!
t.18
leipoa pullaa kun parilla eurolla saa kaupastakin ihan yhtä hyviä. Ei tarvitse käyttää aikaa leipomiseen ja mikä parasta, ei tarvitse siivota keittiötä ja hoitaa tiskejä pois.
Mä voin kuvitella kuinka ilahtuineita vieraat olisivat, jos ottaisin tuon vuoden ikäisen moniallergikon mukaan leipomaan. Voisi olla mielenkiintoisen näköisiä ja makuisia leipomuksia, kun pullatkin olisi tehty riisistä, rypsiöljystä ja päärynästä. Sekä mahdollisesti parsakaalista ja poronlihasta.
Tokihan mä tarkoitin, että kaikki yksivuotiaat ja allergiset leipomaan.
Nimenomaan viestini oli, että isojen lasten kanssa pääsee tuossakin asiassa jo helpommalla. Teilläkin se aika on edessä, uskokaa tai älkää!
t.18
järkyttävän makuisia!
Ei kai niitä kukaan oikeasti syö?
laiska äiti en jaksanut leipoa laskiaiseksi pullaa,ja paistoin muutaman valmispullan lapsille ja miehelle ja ne täytin..itse en niistä välitä=)