Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka noita valmispullia yms. ostaa pakasteesta?

Vierailija
18.02.2010 |

järkyttävän makuisia!

Ei kai niitä kukaan oikeasti syö?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pirkan vehnäpullien suurkuluttaja, ylihyviä ovat laskiaspulliksi, kahvipulliksi yms. Aina on pakkasessa muutama pussi, samaten korvapuusteja. Miksi alkaa muutaman euron tähden jumalattomaan hommaan leipomaan itse, kun helpommallakin pääsee ???

Tuntuu, että täälä on joku pätemisen tarve, ettei kukaan voi tunnustaa käyttävänsä pakastepullia, vaan pitää leipoa itse....

Vierailija
22/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siltikin ostan joskus noita valmispullia varalle pakkaseen.

Tai jos huomaan että ei mitään pakkasessa ja vieraat kohta tulossa niin saatan kävästä lähikaupasta hakemassa jos en jaksa alkaa leipomaan.

Me ei suunnitella kyläilyjä viikkoja etukäteen.

Meille saattaa ex-temporee tulla joku kylään. siis laittamalla viestin tai soittamalla.

En näe itse mitään ongelmaa siinä. niin teemme itsekin.

(no joo, tää nyt ei liittynyt mitenkään noihon pullien makuun;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko paistaa ne uunissa???

järkyttävän makuisia! Ei kai niitä kukaan oikeasti syö?

Kerran manasin harvinaisen pahanmakuisia gluteenittomia karjalanpiirakoita. Yksi syy pahaan makuun oli varmaan se, että en tajunnut paistaa piirakoita. Luulin että ne olivat valmiita. Gluteenittomat leivonnaiset kun joskus vaan näyttävät raaoilta. Ei se maku itse asiassa hirveästi parantunut paistamisen myötä. ;)

Vierailija
24/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leivo mitään muuta kuin sämpylöitä itse.

Jopa mestarileipuri anoppini ostaa Rainbown pullia ja menevät ihan täydestä.

Inhoan pullan leipomista, erityisesti sen taikinan tekemistä. Meillä syödään pullaa äärettömän harvoin joten kun sellainen tilanne tulee, että vieraille pitää tarjota, en todellakaan ala leipomisella itseäni stressaamaan.

Vierailija
25/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasessa hätävarana, jos sattuu, että omat leipomukset loppuu jatulee yllätysvieraita.

Vierailija
26/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tietysti kaikki yhtä hyviä ole, mutta on niissä tosi hyviäkin lajeja.

Ja anoppini on noiden kaikkien suurkuluttaja, aina on vähintään pari laatua tarjolla. Mielestäni hintalaatusuhde on tosi hyvä ja kyllä niitä kelpaa vieraillekin tarjota, ei aina ehdi itse leipomaan mutta tuore leivonnainen kelpaa silti.

Vierailija
27/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä kukaan oikeasti syö?

Niitä vaan valmistetaan, lähetetään kauppoihin säilöttäväksi hetkeksi ja heitetään roskiin. Ei niitä oikeasti kukaan osta, saati syö!

Sama koskee muitakin tuotteita mistä SINÄ et pidä. :D

Vierailija
28/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuukana leivon mieluummin itse. Pussin hinnalla leipoo ison taikinan pullaa.

Vierailija
29/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nehän onkin hyviä.

Vierailija
30/30 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mustikkatassu ja mansikkasydän -munkit on suorastaan herkullisia. Ennemmin paistan niitä kuin ryhdyn rasvassa taikinaa keittelemään.

Finduksen pakastepullapitkot ja Ekströmin marja- ja omenakaurapaistos ovat myös erittäin hyviä. Tuo omenakaurapaistos oli niin maukasta, että en saa kyllä itse yhtä hyvää aikaiseksi!

Sunnuntain valmiista pullataikinasta tehdyistä leivonnaisista ei sen sijaan mielestäni tullut oikein hyviä.

Ostetaanhan sitä kaupasta valmiiksi leivottuja leipiä, pullia, wienereitä ja kakkuja muutenkin. Mitä siinä on eroa, jos ne onkin pakkasesta?

Yksi miehen kavereista on tosi nirppanokka, kelpaisi vain kotona tehty. Kun kuulin, että hän tulossa kahville, pistin Finduksen pitkon äkkiä uuniin. Ei siis tiennyt, että kaupan pitko. Olivat miehen kanssa syöneet kahdestaan koko pitkon ja nyt tämä tuttava kysellyt, että voisinko tuoda sitä hyvää pullaa tuliaisiksi, kun tullaan kylään. :)