Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 10 ja housut jo puristaa vatsasta. Normaaliako?!?

Vierailija
17.02.2010 |

Paino on noussut kilon eli olen siis lihonut. (On ollut pakko syödä, että olo olisi jotenkin siedettävä.)

Urheilurintsikatkin puristaa niin, että ne puristaa inhottavasti.

Joko pitää mennä housuostoksille? Alkiohan on vasta parin sentin kokoinen. Kuinka maha voi olla noin turvoksissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nestettä. Turvotus kuuluu asiaan ja helpottaa ajan kanssa. Itsellä helpotti joku rv13+ ja myöskin se jos en syönyt vehnää tai purkkaa.

Vierailija
2/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä vaan turpoo, usko pois. ;) Enkä edes lihonut paljoa, koko raskausaikana tuli 10kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi raskauden aikana kaikki "puristava" tuntuu jotenkin extratukalalta varmaan siitäkin syystä, kun tietää olevansa raskaana.

Vierailija
4/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jo (rv14) melkoinen maha. Pienimmät äitiyshousut alkaa jo kiristää :D Ja mulla taas on edelleen kaksi kiloa ALLE lähtöpainon.

Vierailija
5/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin turvotusta ja viikkoja 12. Tosin kiloja ei ole tullut, mutta olen joutunut tiukimmat housuni jo hyllyttämään. Kotona mennäänkin verkkareissa.

Jostain lueskelin, että vaikka se alkio onkin vain muutaman sentin, niin kohtu itsessään on jo jotain greipin kokoluokkaa. Mutta varmasti myös ruoka vaikuttaa - ainakin täällä juuri nuo vehnätuotteet ovat pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi