Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minua lihottaneen Cipralex-lääkkeen, miten näistä kiloista pääsee eroon?

Vierailija
17.02.2010 |

Kokemuksia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne lääkkeet lihota!!!

Tämän palstan mukaan kaikki ylipaino johtuu vain mässäilystä! muuta selitystä ei ole!!!

Vierailija
42/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hidastunut aineenvaihdunta lihottaa takulla. Siihen ei auta kuin syödä puolta pienempiä annoksia ja tuntea kokoajan nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painonnousu on lähinnä paksujen käsivarsien ja reisien sekä pömpöttävän vatsan syytä.

Vierailija
44/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden olen Cipralexia syönyt.

Vierailija
45/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassaa saa vain ja ainoastaan treenaamalla ja proteiinia syömällä.

Läskiä se on, mikä lihotessa tulee.

Vierailija
46/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan menee 44 kpl hitaasti puhtaita leuanvetoja. Ja miesten punnerruksia 87kpl Parhaimmillaan saan 90.

Haista paska. Kyllä se on lihasta jota tuosta lääkkeestä tulee. Olen voimakkaimmillani nyt kuin koskaan. Itsetuntokin on korkea. Tämä on elämäni huippua.

T: nainen 84

Vierailija
47/55 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lääkkeen valmistajankin mukaan voi lihottaa, jopa 1 kymmenestä saattaa lihoa sivuvaikutuksena.

<a href="http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=9817&d=16579&i=LUNDBECK_CIPRALE…" alt="http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=9817&d=16579&i=LUNDBECK_CIPRALE…">http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=9817&d=16579&i=LUNDBECK_CIPRALE…;

Toiset taas laihtuvat. Niin että turha tapella kun tuossa on mustaa valkoisella. Se saattaa laihduttaa tai lihottaa aivan kuten tässä mammat kertovat.

t. Cipralexin käyttäjä, painoa tullut pari kolme kiloa lääkkeen myötä.

Mikä siinä on ettei lihonut ihminen saa sanoa, että on lihonut lääkkeen vuoksi? Miksi siitä pitää aina tapella? Ihan selvästi tuossa linkissä oli lääkevalmistajan kertomat haittavaikutukset ja yksi niistä on lihominen.

Aina pitää jonkun tulla vänkkäämään, ettei joku lääke muka voi lihottaa. Ollaan vaan muka itse niin lepsuja tai ruokahalu on kasvanut tms. Uskokaa nyt, kyllä se voi lihottaa. Huom, kaikki eivät liho automaattisesti, koska kaikille ei juuri sitä haittavaikutusta tule. Haittavaikutus on juuri sellainen, että joillekin tulee.

Vierailija
48/55 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö masennuslääkettä, vaan ne kilot on tullut salakavalasti pikkuhiljaa. Olen masentunut, ruoka ei erityisemmin maistu, mutta herkuttelen ehkä turhan usein... :))

Haloo, oikeasti kyllä se paino tulee ihan huomaamattakin, varsinkin kun jättää liikunnan väliin. Kukaan ei puhunut liikkumisesta, vain syömisistä.

Ja kun vanhenemme, sitä nopeammin sitä elopainoa kertyy ja entistä vaikeampi karistaa.

Vierailija
49/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on ainakin ruokahalu selvästi vähentynyt, ennen maistui herkut lähes joka ilta ja nykyään ei tee niitä yhtään mieli, myöskään lämmintä ruokaa en jaksa joka päivä syödä vaan juon kahvia ja syön leipää pitkin päivää. Paino tippunut 3kg 1,5kk aikana, vaikka normaalipainoinen olen (lähtö 60kg, nyt 57kg). Annostusta nostettu pikkuhiljaa 5mg:sta 20mg:aan ja syön sitä paniikkihäiriöön ja hyvin on auttanut! :)

Vierailija
50/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Cipraa aluksi 15mg/vrk noin vuoden pari, sitten n. 20mg/vrk noin vuoden ja nyt viimeisimmän vuoden olen syönyt 10mg/vrk, jota aion tiputtaa 5mg:aan jouluun mennessä ja keväällä pois kokonaan. Painoni on Cipralexin käytön aikana täysin riippunut liikunta- ja syömistottumuksistani, aivan kuten ennen lääkitystäkin. Alusk ilääkkeen käyttö laihdutti, kun mieliala nousi ja energiaa riitti paremmin liikkumiseen. Sittemmin vaikutus on tasaantunut ja painonvaihtelu on suoraan sidoksissa syömiseeni ja liikkumiseeni. Vaikeaa kuvitella, että joku, joka liikkuisi paljon ja söisi aidosti terveellisesti ja riittävän vähän, voisi todennettavasti lihota Cipralexistä.

Eli oletteko te lihoneet pitäneet tarkkaa kirjaa syömisestänne ja liikkumisestanne sekä lääkkeettömänä että lääkkeellisenä aikana ja ainakin parin vuoden ajanjaksolla, jotta voitte osoittaa, että lihomisenne johtuu juuri lääkkeestä?

Vierailija
51/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralexia, tästä 4,5 vuotta 20 mg ja nyt keväällä nostettiin 25mg.

Aloitin aikanaan syyskuussa ja joulukuusta seuraavan vuoden joulukuuhun olin lihonut tasan 24 kiloa!

Lihoin sitten vielä hitaammassa tahdissa 10 kiloa.

Cipralex teki minulle hirvittävän makean ja hiilihydraattien himon.

Nyt olen saanut laihdutettua 14 kiloa pois, vielä olis parikymmentä...

Vierailija
52/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan menee 44 kpl hitaasti puhtaita leuanvetoja. Ja miesten punnerruksia 87kpl Parhaimmillaan saan 90.

Haista paska. Kyllä se on lihasta jota tuosta lääkkeestä tulee. Olen voimakkaimmillani nyt kuin koskaan. Itsetuntokin on korkea. Tämä on elämäni huippua.

T: nainen 84

Vierailija
53/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralexia, tästä 4,5 vuotta 20 mg ja nyt keväällä nostettiin 25mg. Aloitin aikanaan syyskuussa ja joulukuusta seuraavan vuoden joulukuuhun olin lihonut tasan 24 kiloa! Lihoin sitten vielä hitaammassa tahdissa 10 kiloa. Cipralex teki minulle hirvittävän makean ja hiilihydraattien himon. Nyt olen saanut laihdutettua 14 kiloa pois, vielä olis parikymmentä...

Yksikään kilo ei ole tullut ilman selitystä (=hiilihydraattipitoisen moskan liiallinen syöminen), eli niin, että lihomisen voisi selittää vain lääkkeen sivuvaikutuksilla. Se onkin mielenkiintoista, että miksi siitä syömisestä sitten syyttää sitä lääkettä, jos kerta vastaus ongelmaan löytyy syömis- ja liikkumistapojen muuttamisesta. Jos lääke lihottaisi yksikseen, täytyisi syömisen ja liikkumisen pysyä täysin ennallaan ja ainoana muutoksena olisi lääkitys, joka sitten itsessään lisäisi painoa. Näin ei taida olla kenelläkään Cipransyöjällä?

Vierailija
54/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin cipralexiä masennukseen lokakuusta seuraavaan heinäkuuhun (lopetin alle kuukausi sitten) ja lääkkeen aloittaessani painoin 65 kiloa, pahimmassa vaiheessa 85 kg. 3 viikkoa olen ollut syömättä cipralexiä ja tippunut jo 4 kg, samaten on nivelsäryt poistuneet.

masennukseen lääke auttoi mutta jotain teki aineenvaihdunnalle ja myös sille ettei osannut lopettaa syömistä ajoissa eli semmoinen "olet nyt täynnä"-nappula puuttui kokonaan. Olen aina ollut urheilullinen ja lihomisesta huolimatta sain esimerkiksi kuntotesteissä erinomaiset tulokset.

Samaa lääkettä syönyt kaverini laihtui 15 kg syötyään samaa lääkettä, joten yksilöllistä näyttäisi olevan. Kasvoni ja nilkkani olivat myös todella pahasti turvoksissa ennen lääkkeen lopettamista, joten jonkunlaista turpoamista ainakin itselleni on tullut.

Uskon e4ttä kilot tippuu siinä ajassa kun ovat tulleetkin ja tietysti karsimalla hiilareita ja lisäämällä arki ja muutakin liikuntaa saa vauhditettua prosessia.

tsemppiä kaikille muillekin cipraläskeille....

Vierailija
55/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan annokseni alkoi 5 mg ja oli enimmillään 20 mg ja siinä välissä 15 mg joten joka hemmetin annoksella lihoin, pahimpana kuukautena 3-4 kg. Lääkärin mielestä kuuria olisi pitänyt jatkaa mutta niveleni kipeytyivät niin että alkoi olla vaikeuksia jo kävelemisessäkin joten ensi kerralla taidan kokeilla jotain toista lääkettä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme