Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minua lihottaneen Cipralex-lääkkeen, miten näistä kiloista pääsee eroon?

Vierailija
17.02.2010 |

Kokemuksia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Cipralex ei. Väitä mitä väität.

Vierailija
22/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni lihasmassa kasvoi kun hän aloitti lääkityksen. Juurikin cipralex.

Ehkä psyykkinen into treenata on suurempi lääkityksellä joten se tuo paremmat tulokset. En itsekään usko lääkkeen lisäävän massaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt lenkillä murheisin mielin niin ei ne tulokset näy, voi jopa sairastua flunssaan.

Pitäisi aina ajatella Jeesusta kun nostaa painavia painoja ja miettiä kuinka raskaan taakan Herramme otti harteilleen kun kantoi koko maailman synnit sydämellään.

Kun tulin uskoon lihasmassani kasvoi 15 kg syksyssä. Voisin uskoa tuon cipralezin vaikuttavan jotenkin samoin.

Vierailija
24/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos muuttaisit niitä?

Vierailija
25/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä! Monien kyseistä lääkettä käyttäneiden paino on kyllä noussut - syynä on todennäköisesti sekä ruokahalun lisääntyminen että hidastunut aineenvaihdunta. Itse sain ao. lääkettä käyttäessäni yli 20 lisäkiloa - ja kyllä, tunnustan: syömällä ja passivoitumalla ne kilot tosiaan kertyivät. Turha painonnoususta on silti lääkkeiden käyttäjiä syyllistää. Parempi sentään olla hengissä vaikka läskinäkin, kuin tehdä esimerkiksi itsemurha masennuksen seurauksena.

Vierailija
26/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerolle 20 :D

Kyllä nyt on hyvä mennä nukkumaan kun sai tässä vielä kunnon hihitykset vetää illan päätteeksi. Loistavaa :D!

Vierailija
27/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti masentuneet eivät lihoa tai laihdu. Laihtuvat ehkä vähän. Valheellisesti masentuneet lihovat useita kiloja.

Heidän masennus on lähinnä ylenpalttista laiskuutta.

T: Melkein lääkäri.

Vierailija
28/55 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralex toimii indikaattorina.

Oikeasti masentuneet eivät lihoa tai laihdu. Laihtuvat ehkä vähän. Valheellisesti masentuneet lihovat useita kiloja.

Heidän masennus on lähinnä ylenpalttista laiskuutta.

T: Melkein lääkäri.

Melkein lääkäri?

Vierailija
29/55 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ennen Cipralexiä kahta muuta masennuslääkettä, en lihonut. Fluoksetiini ei lihottanut, mutta ei myöskään auttanut. Venlaflaxin sai minut lähes maniaan, valvoin yöt. Venlaflaxin vähensi ruokahalua. Cipralexiin vaihdettiin ja lyhyessä ajassa tuli kiloja hurjaa vauhtia. Masentunut olen ollut koko ajan, en ole muuttanut elämäntapojani.

Aloitusannos Cipralexia oli 5 mg, nostettiin 10 mg. En suostu tuota lääkettä enää syömään. Näistä kiloista pitäisi nyt päästä eroon asap. INHOAN itseäni.

Vierailija
30/55 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iLopetin minua lihottaneen Cipralex-lääkkeen, miten näistä kiloista pääsee eroon?

[/quote]

on lääkkeessä kaloreita, jos se lihottaa. Miten noita saa, itse kun olen alipainoinen?

Vierailija
31/55 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla, että sitten alkaakin lihottamaan.

Ensin se vei ruokahalun pois, vieläkään ei ruoka maistu, mutta paino NOUSEE??

Miten on mahdollista?

Vierailija
32/55 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö masennuslääkettä, vaan ne kilot on tullut salakavalasti pikkuhiljaa. Olen masentunut, ruoka ei erityisemmin maistu, mutta herkuttelen ehkä turhan usein... :))

Haloo, oikeasti kyllä se paino tulee ihan huomaamattakin, varsinkin kun jättää liikunnan väliin. Kukaan ei puhunut liikkumisesta, vain syömisistä.

Ja kun vanhenemme, sitä nopeammin sitä elopainoa kertyy ja entistä vaikeampi karistaa.

No tottakait on myös mahdollista lihoa muutenkin kuin lääkkeen vuoksi.

Miksi silti monet eivät usko että joku lääke voi hidastaa aineenvaihduntaa niin, että lihominen johtuu siitä lääkkeestä?

Miksi ei uskota, vaikka lääkkeen yksi haittavaikutus valmistajankin mukaan on lihominen?????

Vierailija
33/55 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni söi pienellä annoksella milen tasaajaa ja lihoi 15kg lyhyessä ajassa. Kun lääke lopetetiin tuo 15kg putosi itsestään alle kahdessa kuukaudessa ,ilman että mikään muu muuttui. Vain lääke lopetettiin.

Vierailija
34/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsestään. Jäi kyllä kamalia arpia ihoon. Söin normaalisti kuten lääkityksen aikanakin. Sitten myöhemmin sairastuin taas masennukseen ja aloitin uuden lääkkeen. Nyt kilot ovat tulleet takaisin.

Vierailija
35/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloista taas pääsee eroon kalorilaskuri.fi-ohjelmassa.

Vierailija
36/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt ko. lääkettä 1½ kk eikä ruokahalu/paino vielä lisääntynyt. Onneksi.

Vierailija
37/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö on lihonut cipralexia käyttäessä huimasti.

Tuokin laihtui 2 kuukaudessa 10 kiloa kun lopetti lääkityksen eikä ilmeisesti alkanut edes liikkumaan vaan söi kuten ennenkin.

Cipralex muuttaa aineenvaihduntaa todella epäedulliseksi monille käyttäjilleen

Vierailija
38/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei ruokahalun ja makeanhimon, joten pystyi hyvin katsomaan mitä söi (kunhan muisti syödä)

Vierailija
39/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonneet omat ja laihtuneet oma.

Pääsääntöisesti mennään niin että pieni määrä lihottaa ja suuri määrä laihduttaa inte long runnings

Vierailija
40/55 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos 5 mg eli pienin mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi