Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meille tulossa kolmas poika ja tuntuu että en halua koko lasta!

Vierailija
17.02.2010 |

Olen toivonut aina tyttöä ja nyt sain kuulla, että kolmaskin lapsni on poika. Ajatukseni ovat todella sairaita, mielenkiinto koko raskauteen meni samantien. Välillä jopa tuntuu, että en halua koko lasta!

Teidän, että tämä tunne väistyy ja tulen rakastamaan kolmatta poikaani aivan kuten edellisiäkin! Ellen jopa vielä vahvemmin. Mutta nämä hullut ajtukset saavat minut aivan masentuneeksi. Pitäisikö tällaisista fiiliksistä käydä jo juttelemassa ammattilaisen kanssa?

Näitä ajatuksiani ei tietenkään tiedä tosielämässä kukaan!!!

Kommentit (274)

Vierailija
121/274 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kolmas poikahan on varmaan jo vuoden tai ainakin melkein.

Vierailija
122/274 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herää kuolleista, vaikka kuinka haukut muita. terapiaa kannattaa jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin erityisen rakas, sitten odotin neljättä lasta. Toivoin mielessäni , että olis poika. Poikahan se olikin, kun muut toivoivat mielessään tyttöä. Olisin tykännyt tytöstäkin ja kun muut vielä toivoivat kaveria pojalle. Sanoin, että jos olisi tyttö olisi ihana. Onneksi en enää jaksanut tehdä enää lapsia.Nyt on niitä poikia 7 kpl ja yksi tyttö, siis lapsen lapsia.

Vierailija
124/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki kysyvät minulta mikäs meille on nyt tulossa ja joudun sanomaan,että poika. Ja saan miljoona säälivää katsetta :(

Multa saisit ainakin kateellisen katseen. Olisi niin hienoa jos olisi rivi poikia. Nyt on yksi ja se taitaa riittää. Ikää jo sen verran että yhden ehtisi, mutta jos se olisikin tyttö.

Luulen että sulle ollaan vaan kateellisia!

Vierailija
125/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmaisesta toivoin todella tyttöä, mutta kun ultrassa paljastui pojaksi, en osannut muuta kuin nauraa. Just mun tuuria, ajattelin.

Nyt on kolme todella suloista poikaa, ja täytyy sanoa, että vasta tämän nuorimman kanssa on äitiydestä nauttinut ihan eri tavalla. Sama se, onko lapsi tyttö vai poika. Syntymän jälkeen tuntuu hassulta että on ikinä edes mitään muuta ajatellut.

Vierailija
126/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi poika. Olen hänestä todella kiitollinen.

Vierailija
127/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki kysyvät minulta mikäs meille on nyt tulossa ja joudun sanomaan,että poika. Ja saan miljoona säälivää katsetta :(

Multa saisit ainakin kateellisen katseen. Olisi niin hienoa jos olisi rivi poikia. Nyt on yksi ja se taitaa riittää. Ikää jo sen verran että yhden ehtisi, mutta jos se olisikin tyttö. Luulen että sulle ollaan vaan kateellisia!

Pojista ei olla kateellisia. Poikia inhotaan ja halveksutaan.

Vierailija
128/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä enää uskalleta yrittää. Jos se oliskin poika, millaiseksi se kasvais noiden neitien seurassa :D Mieskin on oikeen tyytyväinen että saa olla kolmen neidin ja yhden rouvan tossun alla :)

Vierailija
129/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on harkinnassa se neljäskin lapsi, niin miksi et alkaisi säästää rahaa ja käydä tekemässä alku vaikka USAssa varmisstaaksesi että sieltä tulee tyttö. Kerranhan semmoisen 'lomamatkan' vois tehdä.

Vierailija
130/274 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kirjoituksenikin löysin. Silloin oli vielä kolmas poika mahassa. Nyt nuorimmainen on jo lähes vuoden ja aivan uskomattoman ihana ollut syntymästään asti. Isoveikat ovat niin ylpeitä pikkuveikastaan ja itsekin olen ylpeä kolmesta pojastani. Ei ole sääliviä katseita tullut, vaan päinvastoin. Monet ihastelevat poikakolmikkoani eikä kukaan ole enää kysellyt prinsessojen perään...

Vierailija
131/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on hyvä isäsuhde ja veli on paras kaverini. Oma mieheni on komea, turvallinen, taitava, olen ihan sulaa vahaa hänen lähellään ja meidän pojat.. aivan mahdottoman mainioita tyyppejä. Ovat kiinnostuneita, moottoreista, kaikenlaisesta rakentelusta, muotoilusta, tieteestä, kulttuuristakin. Yhdellä todella hyvä tyylitaju, yksi kiinnotunut luonnosta jne. Näistä pojista tulee hyviä miehiä jollekin tytöille. Olen hyvin ylpeä pojistani.

On meillä tyttökin, ettei joku luule, että tässä kateellisena höpistään..

Vierailija
132/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista ei olla kateellisia. Poikia inhotaan ja halveksutaan

Minulla ainakin on hyvä isäsuhde ja veli on paras kaverini. Oma mieheni on komea, turvallinen, taitava, olen ihan sulaa vahaa hänen lähellään ja meidän pojat.. aivan mahdottoman mainioita tyyppejä. Ovat kiinnostuneita, moottoreista, kaikenlaisesta rakentelusta, muotoilusta, tieteestä, kulttuuristakin. Yhdellä todella hyvä tyylitaju, yksi kiinnotunut luonnosta jne. Näistä pojista tulee hyviä miehiä jollekin tytöille. Olen hyvin ylpeä pojistani. On meillä tyttökin, ettei joku luule, että tässä kateellisena höpistään..

Vierailija
133/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt valuvikaisia kadehtis?

Vierailija
134/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia ei kadehdita. Poikia vihataan, inhotaan ja halveksitaan. Pojat ovat valuvikaisia.

Vierailija
135/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia ei kadehdita. Poikia vihataan, inhotaan ja halveksitaan. Pojat ovat valuvikaisia.

Vierailija
136/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivänä muutamana tämä 6-vuotias neito sanoi että hänestä tuntuu että minä pidän enemmän pojista kuin hänestä. En viitsinyt valehdella, että näin on, ihan pikkuisen enemmän pidän pojista. Mutta toisaalta sitten iskä pitää enemmän hänestä. Näin ollaan aika tasoissa, vai mitä?

Voi olla että mä ole vähän kieroutunut ja on väärin paikata huonoa suhdetta mieheen hyvällä suhteella poikiin, mutta mä niiiin nautin siitä että noi pojat rakastaa mua, tekee mun puolesta asioita, osallistuu kodin pyöritykseen ja on niin komeita että vois kattella vaikka koko päivän :D

Tyttö ei ollenkaan tuota samanlaista mielihyvää. Ja noita poikia on siis ihan pussailtavasta pikkupallerosta melkein aikuisuuden kynnyksellä olevaan korstoon.

Kasvata ap ne pojat olemaan sun kanssa, juttelemaan sun kanssa, tekemään sun kanssa kotitöitä. Purnausta tulee kaupan päälle, mutta pojat on siitäkin kivoja että kun niitä rakastaa, niitä voi myös käskeä melkein rajattomasti (kunhan ei yritä käskeä sitä poikaenergiaa olemattomiin). Ne ei koskaan jää vatvomaan miksi sä karjuit niille eilen, vaan ottavat tän päivän rakkaudenosoitukset ihan luontevasti vastaan.

Vierailija
137/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on harkinnassa se neljäskin lapsi, niin miksi et alkaisi säästää rahaa ja käydä tekemässä alku vaikka USAssa varmisstaaksesi että sieltä tulee tyttö. Kerranhan semmoisen 'lomamatkan' vois tehdä.

ollaan kyllä totakin mietitty, mutta ei meillä ole siihen mitenkään varaa. Valitettavasti.

ap

Vierailija
138/274 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttölapselle? Muokkaisitko mieleisesi yksilön, toteuttaisit omia toiveitasi hänen kauttaan?

Olen miettinyt tätä kovasti, mutta itseasiassa en toivo mitään tiettyä. en ainakaan haaveile mistään prinsessa tytöstä, ehkä kuvittelisin tyttömme ennemminkin olevan poikatyttö. (olen itsekin ollut) Jotenkin vain se tasapainottaisi tätä perhettä, että en olisi ainoa nainen talossa. Ja olisi ihanaa nähdä minkä näköinen tyttö minulle ja miehelleni tulisi. Mitään erityistä en tytöltä siis odottaisi, enkä edes olettaisi hänen olevan kanssani läheinen. Yhtälailla joku pojistani voi olla läheisempi.

Tuntuisi vaan helpottavalta, että meillä olisi tyttökin, mutta se haave taitaa olla nyt ohi

ap

Vierailija
139/274 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on poika, enkä ole päässyt yli pettymyksestä, vaikka lapsi on jo kolme. Aina kun kuulen ystävän saavan tytön, tunnen järjetöntä kateutta. Toista ei kuitenkaan yritetä, sillä tuntuisi epäreilulta saattaa toinen epätoivottu poika maailmaan...

Vierailija
140/274 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisit lähetteen