Lue keskustelun säännöt.
Mä lopetan huomenna tupakoinnin!
16.02.2010 |
Olin polttamatta 9v (tänä aikana tein 3 lasta) mutta sitten sorruin uudelleen ja olen nyt polttanut muutaman vuoden.
Eilen kuitenkin päätin että nyt loppuu, tänään hankin nikotiinipurkkaa ja pian menen vetäisemään viimeisen röökini:)
On tosi hyvä fiilis. Odotan sitä, että henki kulkee eikä kokoajan yskitä. Odotan että jaksan lenkkeillä, odotan etten haise pahalle...
Jippii!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla