Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on inhokkisisustuksesi?

Vierailija
16.02.2010 |

Itse inhoan sellaista kasari-moderni-musta-kromi -yhdistelmää. Hyi, yrjö, laatta.*puklaa*

Muutenkin liian modernit ja kolkot sisustukset ovat karseita. Sellaisessa talossa asuu kolkkoja ja kylmiä ihmisiä, joilla on kromiputki perseessä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kerran rivariasunto, jossa asui meitä ennen suomalais-venäläinen pariskunta. Venäläinen vaimo oli valinnut kivat siniharmaat kaapinovet keittiöön, messinkisin koristeellisin vetimin... muutenkin tyyli oli semmoinen venäläisen kitsch. Uhh...

Valkoinen ei myöskään sovi mulle, maalarinvalkoiset seinät, valkoiset keittiönkaapinovet tai valkoiset laatat kylppärissä ovat mulle kauhistus.

Pidän ruskean (puun) ja harmaan sävyistä, eli meillä nämä sävyt kulkevat (eri tummuusasteina) käsi kädessä läpi talon. Pääsääntöisesti aika tummina sävyinä. Lasten huoneissa on tosin ihan "revitelty" lasten lempiväreillä, tosin sävyt on valittu perinnevärikartasta.

Sohva on maitokahvinvärinen ja muuten tekstiileissä paljon luonnonvalkoista... Meillä on aika levollista.

Vierailija
82/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon pitää olla lämmintä, lempeää ja hajautettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunalamput, kattokruunut,ruskeat nahkasohvat ja nojatuolit, kukkatauluja, kirjahyllyssä koriste-esineitä, runsaasti tavaraa kaikkialla, sinistä ja viininpunaista, sekamelskaa, mäntypaneelia, kukkalaattoja kylppärissä, lattiat muovimattoa tai

Vierailija
84/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan selvää, että on olemassa hyviä makuja ja huonoja makuja. Hyvään makuun kuuluvat mm. selkeys, yhtenäisyys, laadukkaat huonekalut, personnallisuus ja vaikkapa nuo kirjat. Jos ei tykkää em. asioista, edustaa huonoa makua, mutta mitä sitten? Ei se kuitenkaan rikos ole.

Huvittavaa.

Vierailija
85/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä, koska on ihan selvää, että on olemassa hyviä makuja ja huonoja makuja. Hyvään makuun kuuluvat mm. selkeys, yhtenäisyys, laadukkaat huonekalut, personnallisuus ja vaikkapa nuo kirjat. Jos ei tykkää em. asioista, edustaa huonoa makua, mutta mitä sitten? Ei se kuitenkaan rikos ole.

Ei kai kukaan jaksa tosiasioista kiistellä, vaikka siitä että onko sanassa Suomi viisi kirjainta.

Vierailija
86/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siniset huonekalut, siniset tapetit. Sotkasta ostetut sohvat on myös inhokki listalla. Koivu-mänty kalusteet muualla kuin mökillä ovat myös yäk. Asunnot missä ei ole mitään persoonallisuutta eivät miellytä. Esimerkiski valkoiset seinät ja kaikki muutkin valkoista. Itse sisustan mielelläni ulkomailta tuotujen ideoiden pohjalta.

Vierailija
87/95 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta löytyi tosi monia inhokkeja.

Lisäisin vielä, että lasitiiliseinät on useimmiten kamalia.

Ja kaikki täytetyt elukat koristeena!

Pullonkorkki tms. verhot. Lasipöydät, joiden sisällä näkyy jotain korkkeja tms.

Kirjahyllyt joissa viinapulloja, lasituoppeja rivissä. Ja jotain "Karjalasta kajahtaa"-mainosviirejä tms.

Vierailija
88/95 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka useat ovat kuin keisarin uudet vaatteet. Kun maksaa maltaita, niin on sitten muka hieno. Ja kukaan ei uskalla kritisoida.Viimeksi näin sellaisen puutarhatontun sisälle pöydälle-yöks.

Vierailija
89/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJOJEN säilytystä varten. Missä ihmeessä ihminen pitää kirjoja, ellei kirjahyllyssä? Meillä ainakin kirjoja on niin paljon, että mihinkään vierashuoneen kirjakaappiin ne eivät mahdu. Anteeksi vaan, mutta olen vieraillut suhteellisen monessa kodissa. Niissä joissa kirjoja ei esillä näy, ei niitä kirjoja olekaan enempää kuin 20 kappaletta...

Minä olen oikea lukutuokka ja meillä on kirjat olohuoneessa kahdessa OVELLISESSA kirjahyllyssä. Ja vaikka kirjat piilossa ovatkin, niin todellakin on enemmän kuin 20 kirjaa.

Vierailija
90/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jossa on hyllyt täynnä kirjoja

Mä taas kammoan niitä koteja joissa on (kirja)hyllyt täynnä Aalto-maljakoita, Toikan lasilintuja ja lasten kuvia, mutta kirjoja ei omisteta lainkaan.

niitä pitää olla hyllyröykkiöittäin esillä, kun se tekee huoneesta sotkuisen ja levottoman näköisen.

eikä todellakaan pidetä kirjoja esillä

Jos nimittäin mahtuu olemaan jossain piilossa.

Vierailija
91/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ruskeat tasot ja kaapit ovat järkyttävän rumia. Ruskeat kylppärin kaakelit ovat kauheita.

Liian tumman ruskea lattia on raskas ja tunkkainen.

Mitä valoisamman oloinen ja jopa neutraali asunto sen parempi mulle.

Vierailija
92/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jossa on hyllyt täynnä kirjoja

Mä taas kammoan niitä koteja joissa on (kirja)hyllyt täynnä Aalto-maljakoita, Toikan lasilintuja ja lasten kuvia, mutta kirjoja ei omisteta lainkaan.

niitä pitää olla hyllyröykkiöittäin esillä, kun se tekee huoneesta sotkuisen ja levottoman näköisen.

eikä todellakaan pidetä kirjoja esillä

Jos nimittäin mahtuu olemaan jossain piilossa.

emmekä kirjahyllyssä. Onko sitä jotenkin vaikea ymmärtää? Emme asu pienessä kopissa, vaan kirjojen säilytyksellekin on ihan kivasti tilaa.

Vierailija
93/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitää tehdä hirveän suuri haloo? Jos joku tykkää pitää ne pölyltä suojassa jossain muualla, niin ihan fiksu ratkaisuhan se on.

Vierailija
94/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten teillä on kaksi seinän peittävää kirjahyllyä olkkarissa? Aika kamalaa...

Voin kuvitella kysyjän olohuoneen neitseelliset valkoiset seinät, keskilattialla yksi kromiputkista väännetty huonekalu, katossa valtava ruma valaisin.

Vierailija
95/95 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SIITÄ VOI EIKÄ KANNATA TAPELLA! Yksi tykkää kirjoista, toinen punaisesta ja kolmas ei siedä kumpaakaan.

Itse inhoan ylikaiken värillisiä kaapistoja lue sininen, punainen jne. Inhoan myös hyvin vanhan näköisiä laattoja esim. ruskeat tai vaaleanpunaiset sekä oranssit

Toisen lempiasunto on toisen inhokki ja taas toisinpäin eli ÄLKÄÄ TAPELKO JOKAIKISETÄ ASIASTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme