Millainen on inhokkisisustuksesi?
Itse inhoan sellaista kasari-moderni-musta-kromi -yhdistelmää. Hyi, yrjö, laatta.*puklaa*
Muutenkin liian modernit ja kolkot sisustukset ovat karseita. Sellaisessa talossa asuu kolkkoja ja kylmiä ihmisiä, joilla on kromiputki perseessä.
Kommentit (95)
Kyllä vaalea on kaunista ja valoisaa.
Kaverin mielestä pliisua, mutta mielestäni tyylikästä ja rauhallista.
Huono valaistus on yök!
Itse inhoan sellaista kasari-moderni-musta-kromi -yhdistelmää. Hyi, yrjö, laatta.*puklaa*
Muutenkin liian modernit ja kolkot sisustukset ovat karseita. Sellaisessa talossa asuu kolkkoja ja kylmiä ihmisiä, joilla on kromiputki perseessä.
akateemisesti koulutettuna pidän täyttä kirjahyllyä jonkinlaisena itsestäänselvyytenä.
Sellaiset jossa on hyllyt täynnä kirjoja
Mä taas kammoan niitä koteja joissa on (kirja)hyllyt täynnä Aalto-maljakoita, Toikan lasilintuja ja lasten kuvia, mutta kirjoja ei omisteta lainkaan.
JOten teillä on kaksi seinän peittävää kirjahyllyä olkkarissa? Aika kamalaa...
Voin kuvitella kysyjän olohuoneen neitseelliset valkoiset seinät, keskilattialla yksi kromiputkista väännetty huonekalu, katossa valtava ruma valaisin.
Itse olen kova lukemaan, mutta haen kirjani kirjastosta tai anopin laajasta varastosta; en näe mitään syytä miksi mun pitäisi niitä ostella, kun tuntuu ettei tilaa ole kaikille muillekaan tavaroilla. Käytännöllisempää ja ekologisempaa ja halvempaakin näin :)
Yksi olkkarissa (huoneen pisin seinä), yksi pieni (1 m leveä) makkarissa ja 1 pieni työtilassa
olkkarissa? Aika kamalaa...
ja lehtikansiot aulassa omassa hyllyssään.
Molemmat työskennellään tutkijoina, mies sivutöinä yhdessä ohjelmassa asiantuntijana kysymyksiin vastaamassa. Osa kirjoista on peritty (miehen isoisä professori), ja oma äitini on opiskellut kirjallisuutta joten ei ihme että kirjoja meille on kertynyt :)
Yksi olkkarissa (huoneen pisin seinä), yksi pieni (1 m leveä) makkarissa ja 1 pieni työtilassa
olkkarissa? Aika kamalaa...
voi sisustaa kotinsa ORANSSILLA(hirvein väri sisustuksessa), vihreellä ja keltaisella värillä siis samaa huonetta! YÖK!HYI!
Mielestäni ne sopivat vain julkisiin neuvottelutiloihin tai odotushuoneisiin.
ja kamala sellanen kai olis sotka.
Kaikesta päätellen sun sisustuksesi esimerkiksi.
Itse inhoan sellaista kasari-moderni-musta-kromi -yhdistelmää. Hyi, yrjö, laatta.*puklaa* Muutenkin liian modernit ja kolkot sisustukset ovat karseita. Sellaisessa talossa asuu kolkkoja ja kylmiä ihmisiä, joilla on kromiputki perseessä.
ja ruskean-beigen sävyiset ruudulliset sohvat, muovimatot. Likaisenvihreät värit sisustuksessa.
puiset puolipaneelit, puiset kirjahyllyt kenties tummemmalla ruskealla, punarusertava nahkasohva, verhot rumaa vihreäkeltaista ruutua. Tälläisiä asuntoja näkee keski-ikäisillä paljon täällä maalla.
vaalean arvostelijoita on paljon, itse pidän siitä kovasti koska siinä silmä varmasti lepää ja tehostevärejä verhoissa voi vaihdella.jos on vaikka räikyvän punainen sohva, siihen ei monet verhot käykään. usein nämä värien hehkuttajat ovat onnistuneet luomaan kummallisen sekamelskan. sisustuslehdissä harvoin näkee railakkaan värisiä asuntoja koska ne eivät aina ole niin harmonisia
jos vain sellaiset hyllyt eivät olisi niin tavattoman kalliita. Rakastan kirjoja, myös niiden visuaalisuuden vuoksi. Silti ne voisivat olla pölyltä suojassa.
Meillä kirjat säilytetään pääasiassa omassa huoneessaan (kolmella seinällä kirjahyllyt), sen lisäksi osa lasten kirjoista on lapsen huoneessa, muutama metri myös työhuoneessa. Kirjaston kirjat, yleensä 40 nidettä kerrallaan, on esillä omalla paikallaan oleskelutilojen yhteydessä.
Jokaisessa huoneessa erilaista väriteemaa.
En halua sisustaa koko taloa samoilla väreillä, miksi pitäisi tehdä niin? Mä rakastan värejä, mutta mulle on tärkeää, että ne sopii yhteen, joten pyrin toteuttamaan erilaisia väriperversioitani eri huoneissa.
on ihan selvää, että on olemassa hyviä makuja ja huonoja makuja. Hyvään makuun kuuluvat mm. selkeys, yhtenäisyys, laadukkaat huonekalut, personnallisuus ja vaikkapa nuo kirjat. Jos ei tykkää em. asioista, edustaa huonoa makua, mutta mitä sitten? Ei se kuitenkaan rikos ole.
Esim. liian sisustuslehtimäiset ei ole mun mieleeni. En tykkää myöskään liian modernista ja pelkistetystä. Liian vaaleat ei miellytä. Ei myöskään nää valkoinen, beige, ruskea -yhdistelmät.
Aika paljon tässä on listattu asioita, joista mä en tykkää. Taitaa olla aika paljon samoja juttuja kaikilla.
sellasta perusskandinaavista: valkoista, kulmikasta, vaaleaa puuta.
Ja kaikkea mitä Innossa tehdään, tai T.I.L.Assa.
Laitan ruokaa mielelläni, mutta haen astiani yleensä taloyhtiön kierrätyshuoneesta tai naapurilta. En näe mitään syytä, miksi mun pitäisi niitä ostella, kun on käytännöllisempää ja halvempaa näin.
Enhän mä niitä koko aikaa tarvi kuitenkaan. Ja ne vähät astiani pidän umpinaisessa kaapissa visusti poissa näkyviltä, kun astiat ei ole musta kiva sisustuselementti.