Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja ystävä-nainen

Vierailija
16.02.2010 |

Löysin itsestäni aivan uudenlaisen tunteen, nimittäin mustasukkaisuuden. Mies viettää harrastuksensa puolesta tämän naisen seurassa 6-10 tuntia viikossa. Tekstiviestejä tulee vielä illalla yhdentoista jälkeen..... Olemme muutaman kerran tavanneet tämän kyseisen naisen kanssa ja tilanne on ollut tosi kiusallinen ja vaivaantunut. Mies vierailee naisen kotona, koska on ystävä myös tämän naisen miehen kanssa... ja nainen on käynyt meillä. Kun en ole itse ollut kotona..... Olimme kerran yhdessä viettämässä yhteistä ravintola iltaa ja illan päätteeksi nainen suuteli miestäni.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ainakaan vielä tullut petetyksi. Enkä mä miestäni uskaile, vaan niitä muijia jotka eivät ymmärrä että toisen varpaille ei astuta. -13

Jos minun mieskaverieni vaimot tulisivat tuolla lailla minulle hörhöämään, minua vain naurattaisi. Olisi tosi naurettavan tuntuista!

Sinäkö yrität iskeä miespuolisia ystäviäsi? Good luck for you :)

Mun miehellä on paljon naispuolisia ystäviä, jotka ovat mukavia. He eivät ole minun ystäviäni, mutta me tulemme juttuun, minua pidetään erittäin mukavana. Mutta jos se hiuksenhieno raja ylittyy niin asia eri. Mutta nämä YSTÄVÄT eivät tekisi sellaista joten munkaan ei tarvitse olla mitään muuta kuin edustava vaimo, ystävällinen ja charmikas.

Vierailija
42/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ainakaan vielä tullut petetyksi. Enkä mä miestäni uskaile, vaan niitä muijia jotka eivät ymmärrä että toisen varpaille ei astuta. -13

Jos minun mieskaverieni vaimot tulisivat tuolla lailla minulle hörhöämään, minua vain naurattaisi. Olisi tosi naurettavan tuntuista!

Sinäkö yrität iskeä miespuolisia ystäviäsi? Good luck for you :) Mun miehellä on paljon naispuolisia ystäviä, jotka ovat mukavia. He eivät ole minun ystäviäni, mutta me tulemme juttuun, minua pidetään erittäin mukavana. Mutta jos se hiuksenhieno raja ylittyy niin asia eri. Mutta nämä YSTÄVÄT eivät tekisi sellaista joten munkaan ei tarvitse olla mitään muuta kuin edustava vaimo, ystävällinen ja charmikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille en voi mitään että sinulla ja miehelläsi on luottamuspulaa mutta meillä on omat yksityisyytemme mutta olemme uskollisia. Mieheni on sellaista tyyppiä ettei ikinä pettäisi, vaan jumaloi minua. Ei sen takia että pelkäisi minun moppaavan toisella naisella lattiat. ;)

-gettopissis #13

Vierailija
44/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljonkin miehiä ystävänä. Olen ollut niin saakelin uuno, että olen ajatellut sen olevan mahdollista. Tosiasiassa, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän kännissä, on jokainen näistä ystävistänyt yrittänyt päästä kanssani sänkyyn. Joten en miesten ystävyyteen sinisilmäisesti luota.

On ollut myös miesystäviä harrastuksen kautta. Myöhemmin on selvinnyt, että suurin syy tälle harrastukselle olen ollut minä, ei harrastus.

Jos sulla ap on epäilyksesi, niin ehkä niissä on jotain perää. En nyt heti suoralta kädeltä sanoisi, että olet väärässä tai haukut väärää puuta. Paha tilanne, tokko sille edes mitään juuri voi tehdä. Aika näyttää. Mies tod.näk. kieltää kaiken kuitenkin.

Vierailija
45/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nostanut kissan pöydälle, eli ollaan juteltu asiasta ja minun mustasukkaisuudestani jo useaan otteeseen (osa luulee näköjään että märehdin asiaa ihan yksikseni). Välillä on mennyt itkuksi ja huudoksi, välillä ollaan naurettu koko jutulle.

Se juuri on asian ydin, että en haluaisi ilman syytä mennä kelleen huutamaan ja haukkumaan, siinäpä onkin sitten pulma, että onko aihetta vai ei, otappa selvää.

Meillä on hyvä suhde. Kaikista asioista jutellaan, huumori kukkii ja seksiä on. Mutta jotenkin tämä "ystävyyssuhde" on niin erilainen että se pistää välillä mietityttään missä mennään.... Onhan miehelläni nyt sentään muitakin naispuolisia ystäviä. Voisiko joku miespuolinen kertoa mielipiteensä...

-ap (menikö nyt oikein :)

Vierailija
46/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puhelimeen, jos miehesi ei sillä hetkellä ehdi? Ehkä se hieman saa tän naisen perääntymään? Luulis myös, että mies myös näyttäisi naisen viestit sulle ennen poistamista, jos mitään ei ole meneillään..

Vierailija
47/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Pelisäännöistä on jouduttu moneen kertaan uudestaan sopimaan.

ja tämä

Minusta olisi lapsellista ja toista alentavaa alkaa kyttäämään mieheni menoja tai alkaa latelemaan uhkailuja ja rajoituksia menoihin ja tuloihin.

kumoaa toisensa. Jos sinun tunteesi on että miehesi pitää käydä istualtaan pissalla, eikö mies arvosta sinua jos hän silti käy seisaaltaan? Eiköhän hän arvosta sinua vaikkei hypikkään käskystä ilmaan, ei nuo asiat liity toisiinsa.

Vierailija
48/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ap:n housuissa en paljon puhuisi luottamuksesta.

Taidat ja muutama muukin täällä edustaa sitä koulukuntaa, että mitä tahansa niellään, kun kumppani kirkkain silmin väittää. Ja sen seurauksena eletään kenties vuosikymmeniä tilanteessa, jossa koko muu maailma tietää häntäheikkimiehestä, jolla on lukuisia naisia, paitsi vaimo, joka ei suostu uskomaan mitään muuta kuin miehensä suusta tulevia sanoja. Ei sitä, että on epänormaalia hankkia uusi "ystävä", joka vie kaiken vapaa-ajan ja vaikkapa suutelee omaa miestä välillä. Luottamusta tosiaan on nimittäin oman miehen sanoihin, muttei omiin aisteihin tai tilanneanalyyseihin, saatika muiden ihmisten kommentteihin. Rakkaus on sokea, niinhän sitä sanotaan.

Tilanteessa, jossa vaimo tulisi kotiin ja löytäisi miehen ystävineen täysissä puuhissa joita myös seksiksi nimitetään, vaimo jäisi suu auki katsomaan, ja kun mies selittäisi ettei tämä ole sitä miltä näyttää, me vaan harjoiteltiin meidän koreografiaa, vaimo hyväksyisi senkin.

Good luck, mutta tyhmyydestäkin usein jotenkin sakotetaan tässä elämässä.

Vierailija
49/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miehellä puhtaat jauhot pussissa.

Täällä myös yksi joka kyllä hinkkaa sellaisen akan päätä hyvin lattiaan joka edes yrittää suudella mun miestä!!

Katsoa saa mutta EI koskea.

Vierailija
50/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko selventää muutamaa seikkaa.laulan itse bändissä puoliammattimaisesti.Olen nainen, kaikki muut soittajat miehiä.Haluan sanoa bänditouhuista muutaman faktannjoihin olen 15vuoden aikana törmännyt.

-pettäminen ei ole sen yleisempää kun missä muussa harrastuksessa tai työpaikassa.Itse en ole niin koskaan tehnyt, eikä kukaan bändini miehistä.Sen sijaan olen usein saanut kärsiä mustasukkaisista vaimoista täysin turhaan.Alkuvuosina yritin ratkaista asian yrittämällä ystävystyä ja olemalla mukava ja avoin vaimoille.Enää en jaksa.Selvittäkööt kotona luottamusongelmansa, olen täysin ulkopuolinen niihin.

-yhdessä soittaminen on monessa mielessä vaativa yhteistyötä, ja parhaimmassa tapauksessa se yhdistää bändin jäseniä hyvällä tavalla.Yhdessä soittaminen tarkoittaa luottamista toisiin soittajiin; heidän ammattitaitoonsa ja persoonaansa.Monista soittajista on tullut hyviä ystäviä ja olen jopa "pussanut" joitakuita innoissani tai fiiliksissäni.En kylläkään suudellut.Harrastuksesta ulkopuolisen on varmasti sitä vaikea ymmärtää.Mutta samahan se on missä tahansa ryhmässä.Muistutan vielä että musiikki on harrastuksena erilainen, se vaikuttaa fysiologisesti ja tunne tasolla eri lailla kun esim tikan heitto.

Olen kouluttautunut ammattimuusikko ja tehnyt työtä 15v.Enimmäkseen se on kovaa (mutta kivaa) duunia missä käyttäydytään ihan normaalisti ja ollaan yhtä uskollisia/uskottomia kuin missä tahansa muussakin työssä.

Vierailija
51/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei todellakaan ole normaalia, että joka päivä olla noin tiiviisti yhteydessä jopa vapaa-ajalla treenien lisäksi myöhään illalla. Jotain rajaa sentään..kyl mä en kehtais alkaa mun ystävän miehen kans noin paljoa kaveeraan ja sitte viel jättäisin oman mieheni varjoon.

Vierailija
52/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän samantyyppistä toimintaa mun miehellä. Ja mitään ei ollut meneillään, minä en luottanut ja olin turhaan mustasukkainen.

Kerran oltiin menossa yhteisiin illanistujaisiin. Mun mies meni hakemaan juomia tiskiltä ja mä istahdin pöytään. Korjailin huulipunaani ja huokaisin, että sorry kun on tukka sekaisin, kun meni kiihkeäksi ja venähti meidän lähtö.

Tää toinen nainen ryntäsi vessaan itkemään! Niinhän ystävät tekee???

Vierailija
53/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän samantyyppistä toimintaa mun miehellä. Ja mitään ei ollut meneillään, minä en luottanut ja olin turhaan mustasukkainen.

Kerran oltiin menossa yhteisiin illanistujaisiin. Mun mies meni hakemaan juomia tiskiltä ja mä istahdin pöytään. Korjailin huulipunaani ja huokaisin, että sorry kun on tukka sekaisin, kun meni kiihkeäksi ja venähti meidän lähtö.

Tää toinen nainen ryntäsi vessaan itkemään! Niinhän ystävät tekee???

Mitä tän jälkeen tapahtui?

Vierailija
54/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin huonoja neuvoja nuokin, että "tunge mukaan". Tiedän, että jotkut tekee niin ja olen sivusta seurannut pariskuntaa, jossa nainen aina tunkee mukaan miehensä menoihin ja se on suoraan sanoen todella säälittävää ja tekee enemmän hallaa kuin hyvää.

Puhuminen on paras keino selvittää asioita, nosta kissa pöydälle miehen kanssa ja kerro mitä tunnet ja miksi ja mitä epäilet. Miehen reaktioista voit päätellä paljon.

Puhukaa parisuhteen rajoista ja siitäkin mitä toivotte suhteeltanne, mikä on teidän mielestänne väärin ja mikä oikein.

Toista ei voi vangita eikä vaatia elämään sellaista elämää joka ei hänelle sovi, mutta itselle sopisi.

Jos ette pääse yhteisymmärrykseen ja vaikuttaa siltä, että mies on jo irtoamassa suhteestanne, anna mennä. Teillä on erilaiset toiveet ja halut ja ne eivät ehkä ole yhdistettävissä. Jos roikkuu toisessa, satuttaa itseään turhaan. Jos mies ei ole yhtä sitoutunut kuin sinä, niin ehkä joku toinen mies olisikin parempi sinulle.

Vierailija
55/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaatisin miestä vähentämään yhteydenpitoa..ymmärrän kyllä eetä näkevä ja ovat bändin takia tekemisissä.Mutta ei tarvii soitella iltasella enää,ja mitään yhteisiä saunailtoja en hyväksyisi kun itse olen poissa..

Vierailija
56/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumisesta aina mitään hyötyä ole, kun ihmiset katsos osaavat valehdella niin itselleen kuin toisillekin. Ap:han on jo monta kertaa sanonut, että on itkenyt ja keskustellut ja puhunut, mutta mikään ei silti muutu.

Vierailija
57/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valehdella eikä saada rehellistä keskustelua aikaan, niin en kyllä ymmärrä voiko parisuhteesta edes puhua. t. pitkään aviossa

puhumisesta aina mitään hyötyä ole, kun ihmiset katsos osaavat valehdella niin itselleen kuin toisillekin. Ap:han on jo monta kertaa sanonut, että on itkenyt ja keskustellut ja puhunut, mutta mikään ei silti muutu.

Vierailija
58/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta tuntuisi tuollainenkin ja taatusti jos näillä kahdella on halua pitää yhteyttä niin kiellot tai vaatimukset ei auta, vaan lisää salailua.

kyllä vaatisin miestä vähentämään yhteydenpitoa..ymmärrän kyllä eetä näkevä ja ovat bändin takia tekemisissä.Mutta ei tarvii soitella iltasella enää,ja mitään yhteisiä saunailtoja en hyväksyisi kun itse olen poissa..

Vierailija
59/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ap otat itse yhteyttä tähän naiseen tai sanot miehellesi että kutsuu hänet vaikka kahville teille.

Sitten kun tulee käymään niin nostat asian esille. Sanot niin tästä suutelemisesta kuin jokapäiväisestä yhteyden pidosta.. ethän sinäkään hänen miehelleen soittele päivittäin saatika suutele niin miltäs tämä tuntuisi tästä naisesta.

Vierailija
60/86 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainenhan on miehen bändikaveri ja tuota suudelmaa lukuunottamatta yhteydenpidolle voi olla loogisia selityksiä. Eihän sitä voi verrata siihen, että ap olis yhteydessä tuon naisen mieheen, eihän he ole mitään bändi/harrastuskavereita?

Tosiasiassa tietysti voi olla niin että tuolla bändikaverinaisella ja ap:n miehellä on hyvin paljon yhteistä, yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja intressejä ja seurustelu on molemmista hyvin tärkeää. Se bändikaveri antaa jotain mitä ap ei osaa antaa, tai mitä ap:n kanssa ei voi jakaa. Siksi tuo bändikaverinainen viehättääkin. Mutta onko se vakavaa, tai huolestuttavaa, tai uhkaavaa, sitä ei voi tietää ellei ap saa keskusteluyhteyttä mieheensä.

mitä jos ap otat itse yhteyttä tähän naiseen tai sanot miehellesi että kutsuu hänet vaikka kahville teille.

Sitten kun tulee käymään niin nostat asian esille. Sanot niin tästä suutelemisesta kuin jokapäiväisestä yhteyden pidosta.. ethän sinäkään hänen miehelleen soittele päivittäin saatika suutele niin miltäs tämä tuntuisi tästä naisesta.