Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja ystävä-nainen

Vierailija
16.02.2010 |

Löysin itsestäni aivan uudenlaisen tunteen, nimittäin mustasukkaisuuden. Mies viettää harrastuksensa puolesta tämän naisen seurassa 6-10 tuntia viikossa. Tekstiviestejä tulee vielä illalla yhdentoista jälkeen..... Olemme muutaman kerran tavanneet tämän kyseisen naisen kanssa ja tilanne on ollut tosi kiusallinen ja vaivaantunut. Mies vierailee naisen kotona, koska on ystävä myös tämän naisen miehen kanssa... ja nainen on käynyt meillä. Kun en ole itse ollut kotona..... Olimme kerran yhdessä viettämässä yhteistä ravintola iltaa ja illan päätteeksi nainen suuteli miestäni.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastaa yhdessä, ollaan aika ahdasmielisessä tilanteessä.

Jos tilanne kismittää ja epäilet, miksi et puhu asiasta miehesi kanssa. Ja kannattaa muistaa, ei toista ihmistä voi omistaa. Ja parempi on että ei yritäkään. Kun antaa toiselle tilan kahlitsematta, suhde voi pysyä terveenä.

Vierailija
22/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa sanoa mutta onhan toi ihan selvää et niillä on suhde. Seksiäkin varmasti on. Jos olisin tilanteessasi menisin sanomaan naiselle että ihan ok olla kaveri, mutta jos kerrankin vielä edes koskee mieheeni katkeaa akalta niska.

tai mikä liet, ainakin kauhean lapsellinen...

Ei ap:n miehellä ole seksiä sen naisen kanssa. Ovat samassa bändissä kaikki kolme: nainen, hänen miehensä ja ap:n mies. Ei siis kovin luultavaa!

Sen sijaan aivan varmasti on flirttiä ja silmäpeliä ainakin sen naisen taholta.

Mitä ihmeen hyvää siitä seuraisi, jos ap menisi kiukuttelemaan ja uhkailemaan kuin pahin lähiö-pissis?

Kyseinen nainen nauraisi päin naamaa ja kertoisi ap:n miehelle, joka häpeäisi vaimoaan silmät päästään ja lähtisi pahimmassa tapauksessa lätkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa sanoa mutta onhan toi ihan selvää et niillä on suhde. Seksiäkin varmasti on. Jos olisin tilanteessasi menisin sanomaan naiselle että ihan ok olla kaveri, mutta jos kerrankin vielä edes koskee mieheeni katkeaa akalta niska.

Vierailija
24/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois ruveta hengailemaan sen naisen miehen kanssa ja kutsua häntä jokapaikkaan viettämään kaksinkeskistä aikaa. Tai sitten kenen tahansa miehen kanssa, vaikka ap:n mies sen täysin epäreilusti kieltää (ehkä juuri siksi, kun hänen oma "ystävyytensä" naisen kanssa ei ole täysin platonista).

Vierailija
25/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtia toisen menoja ja tuloja. Olette varmaan kaksi aikuista jotka voivat puhua keskenään? Ja kertoa mikä painaa? Toivottavasti löytyy keskinäistä ymmärtämystä ja luottamusta toisen sanaan? Jos näitä ei löydy, mitä järkeä on suhteessanne ylipäätään.

Vierailija
26/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta salailu, valehtelu ja suuteleminen on kyllä todella epäilyttävää toimintaa. Paitsi jos lavalla suutelee showmielessä.

Ap, nyt purat tuntojasi miehelle. Toista ei tietenkään voi omistaa eikä "rajoittaa", mutta mieskin saisi vähän miettiä miten on soveliasta käyttäytyä toisen naisena kanssa/seurassa.

Jos kaksi ihmistä ei voi olla ystäviä ja harrastaa yhdessä, ollaan aika ahdasmielisessä tilanteessä.

Jos tilanne kismittää ja epäilet, miksi et puhu asiasta miehesi kanssa. Ja kannattaa muistaa, ei toista ihmistä voi omistaa. Ja parempi on että ei yritäkään. Kun antaa toiselle tilan kahlitsematta, suhde voi pysyä terveenä.

Vierailija
27/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ap:n miehen mikään pakko ole tätä ystäväänsä suudella, vaikka naisella olisikin "tapana".

Vierailija
28/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, toi on niin selvä tapaus että. Olkoot samassa bändissä koko konkkaronkka, vaikka lapsenlapsia myöten, mutta seksiä heillä on ja naisella jotain ongelmia kun suutelee toisia miehiä, varmaan pitkässä suhteessa ollut nainen joka egoa pönkittääkseen kuksii muitten ukkoja.

Ja olen kai sitten lähiöpissis mutta tolla asenteella ainakin kaikki munankipeät ämmät osaa valita kohteensa paremmin, pysyy mun mies rauhassa. Eikä mieheni häpeä, tietää vaan että naisessa on ainakin luonnetta eikä mikään lussu joka antaa muitten kähmiä miestään. Ja mies ei ole omaisuutta, mutta ei myöskään jaossa.

AP varmaan on tätä tyyppiä, joka ei osaa puolustautua.

Vierailija
29/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä it takes two to tango...

turha märehtiä. puhu, selvitä ja ota huomioon, että ehkä itse olet aiheuttanut osan käytöksestä... jos nimittäin olet kovin omistushaluinen ja vaaniva, niin toinen ei viitsi selitellä ja aiheuttaa pahaa mieltä (jos mitään ei ole) ettei homma ns. lähde käsisitä. asioille voi myös löytyä muita loogisia selityksiä kuin se että heillä on suhde.

Vierailija
30/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mies ei myöskään antaisi kenenkään suudella itseään vaikka kuinka ystävä olisi.

Vierailija
31/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin itse asiassa aika pitkälti samalla tavalla, kuin sä :) ja olisin todellakin tehnyt selväksi miehelle, ettei tuolla tavalla käyttäydytä, ja varmasti olisi tälle naisellekin tullut selväksi.

t. toinen lähiöpissisnarttu, 32v

Vierailija
32/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois ruveta hengailemaan sen naisen miehen kanssa ja kutsua häntä jokapaikkaan viettämään kaksinkeskistä aikaa. Tai sitten kenen tahansa miehen kanssa, vaikka ap:n mies sen täysin epäreilusti kieltää (ehkä juuri siksi, kun hänen oma "ystävyytensä" naisen kanssa ei ole täysin platonista).

Omasta kokemuksesta sanoisin, että tällaisissa tilanteissa on paras tehdä toinen tajuttoman mustasukkaiseksi. Jos toisella jotain tunteita on jäljellä, niin luulisi sen ilmenevän. Varsinkin jos ap on itse kaunis ja kaikkea niin ei luulisi olevan edes vaikeaa. Pahinta on vetäytyä, uhriutua ja esittää kilttiä vaimoa jo valmiiksi, silloin ei miestä takuulla kiinnosta.

Vierailija
33/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, toi on niin selvä tapaus että. Olkoot samassa bändissä koko konkkaronkka, vaikka lapsenlapsia myöten, mutta seksiä heillä on ja naisella jotain ongelmia kun suutelee toisia miehiä, varmaan pitkässä suhteessa ollut nainen joka egoa pönkittääkseen kuksii muitten ukkoja. Ja olen kai sitten lähiöpissis mutta tolla asenteella ainakin kaikki munankipeät ämmät osaa valita kohteensa paremmin, pysyy mun mies rauhassa. Eikä mieheni häpeä, tietää vaan että naisessa on ainakin luonnetta eikä mikään lussu joka antaa muitten kähmiä miestään. Ja mies ei ole omaisuutta, mutta ei myöskään jaossa. AP varmaan on tätä tyyppiä, joka ei osaa puolustautua. #13

naiset tulee petetyksi jatkuvasti ja yhä uudestaan:

- et ymmärrä, ettei uhkailemalla ketään pidetä uskollisena

- et ymmärrä henkistä viehtymystä, luulet että kaikki on pelkkää bylsimistä.

- yllytät vain toisen vastaamaan samalla mitalla eli väkivallalla.

Vierailija
34/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt katso tuollaista enää läpi sormien! j*malauta, mä olisin repinyt pelihousuni jo ajat sitten. juu, toista ei voi omistaa, mutta haloo?? pussailevat, soittelevat jatkuvasti...

Vierailija
35/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ainakaan vielä tullut petetyksi. Enkä mä miestäni uskaile, vaan niitä muijia jotka eivät ymmärrä että toisen varpaille ei astuta.

-13

Vierailija
36/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on teidän yhteinen juttu?

Vierailija
37/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen egoa hivelee, kun joku vieras (=muu kuin oma) nainen suutelee ja pyytää saunailtoihin ym. Jos on näin, niin ap:n mies on myös tyhmä kun ei tajua miltä hänen käytöksensä tuntuu puolisosta.

Sulla on ap pari vaihtoehtoa

- älä tee mitään

- ota asia puheeksi miehesi kanssa, kerro miltä sinusta tuntuu ja katso miten miehesi reagoi eli muuttuuko mitään

- jos mikään ei muutu niin mieti onko suhteenne miehelle riittävän tärkeä

- hommaa itsellesi miespuolinen ystävä ja vietä aikaa hänen kanssaan, tai jos et nyt tähän hätään löytä ketään miespuolistä ystävää niin ystävästäsi "maijasta" voikin tulla puheissasi "matti". Lähde "matin" kanssa vaeltamaan, leffaan, saunaan, tekstailkaa..

Vierailija
38/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ainakaan vielä tullut petetyksi. Enkä mä miestäni uskaile, vaan niitä muijia jotka eivät ymmärrä että toisen varpaille ei astuta. -13

Jos minun mieskaverieni vaimot tulisivat tuolla lailla minulle hörhöämään, minua vain naurattaisi. Olisi tosi naurettavan tuntuista!

Vierailija
39/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko tuollaista vastaaanlaista toimintaa? Suutelemista ja muuta kivaa?

Naurattaahan toi jos ei ole mitään syytä, mutta jos on salattavaa, niin naurattaisiko sitten?

Jos minun mieskaverieni vaimot tulisivat tuolla lailla minulle hörhöämään, minua vain naurattaisi. Olisi tosi naurettavan tuntuista!

Vierailija
40/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis poski, suulle. suuteli meillä tarkoittaa kielaria.