Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja ystävä-nainen

Vierailija
16.02.2010 |

Löysin itsestäni aivan uudenlaisen tunteen, nimittäin mustasukkaisuuden. Mies viettää harrastuksensa puolesta tämän naisen seurassa 6-10 tuntia viikossa. Tekstiviestejä tulee vielä illalla yhdentoista jälkeen..... Olemme muutaman kerran tavanneet tämän kyseisen naisen kanssa ja tilanne on ollut tosi kiusallinen ja vaivaantunut. Mies vierailee naisen kotona, koska on ystävä myös tämän naisen miehen kanssa... ja nainen on käynyt meillä. Kun en ole itse ollut kotona..... Olimme kerran yhdessä viettämässä yhteistä ravintola iltaa ja illan päätteeksi nainen suuteli miestäni.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ryhtyisit miehesi äidiksi tai vartijaksi?

Oudolta tuntuisi tuollainenkin ja taatusti jos näillä kahdella on halua pitää yhteyttä niin kiellot tai vaatimukset ei auta, vaan lisää salailua.

ajatuksena, että jos mies harrastaa jotain epäilyttävää, niin antaa harrastaa? Siihen ei voi vaikuttaa, koska toista ei voi kahlita? Menee jos on mennäkseen?

Entä missä tulevat vastaan vaimon oikeudet ja päätäntävalta omasta elämästään? On ihan totta, että jos mies on pettääkseen, niin sitten on. Hän on itsenäinen olento joka voi halutessaan tehdä mitä tahtoo. Mutta jos naisella on yhtään itsekunnioitusta hän ei suostu TOIMIMAAN KYNNYSMATTONA, vaan selvittää miten asiat oikeasti ovat ja ottaa ohjat omiin käsiinsä.

En minä ainakaan suostuisi jäämään vain syrjästä seuraamaan haluaako armollinen mieheni pitää myös minut ylitseampuvan ystävyyssuhteensa lisäksi, paljastaako hän kenties jonain päivänä 5 vuoden pääst pettäneensä minua 5 vuotta tuon "ystävän" kanssa, tai mitä liekään. Minä selvittäisin asian pian ja kertoisin miehelle etten hyväksy tuollaista ystävää. Voisin sanoa niin, vaikken tietäisi pettäisikö hän. Saisi mies valita kaiken ajan vievän ystävänsä ja perhe-elämän välillä, koska petti tai ei, tuo ystävä selvästi ajaa ap:n (ja ajaisi monen muun) hulluuden partaalle.

Ei voi väkisin istua rinnan päällä tai mennä oven eteen seisomaan kun mies on lähdössä. Tai voi tehdä niin, mutta ei se edistä asiaa. Ainoa mitä voi tehdä, on puhua. Ja sen AP on tehnyt, mutta mies ei ole ymmärtänyt tai välittänyt ymmärtää. tämän jälkeen ap:llä on 2 vaihtoehtoa, joko jäädä tai lähteä.

Vierailija
2/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tällainen ihmissuhde joka tuottaa suurta iloa ja tyydytystä lopettaa siksi, että mustasukkainen vaimo/mies ei sitä kestä? Mikä on kohtuullista ja kohtuutonta? Onko toinen olemassa vain minun tarpeitani ja minua varten, vai voiko hänellä olla omia ambitioita ja ajatuksia, joihin en välttämättä pääse osalliseksi? Olisiko se väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli pitkä poskisuudelma halauksen kera.

Voin kuvitella fiiliksen kun nämä kaksi ovat saaneet jakaa jotain itselleen tärkeää ja energia on ollut korkea, halaus ja poskisuukko ovat olleet luonnollinen tapa purkaa iloa yhteisestä ymmärryksestä ja elämänriemusta ja onnesta siitä, että on tämä tärkeä ihminen elämässä, on tämä yhteinen bändiasia ja hienot asiat kohdallaan.

Ja sitten joku pikkuvaimo, jolla ei ole ilmeisesti yhtäkään omaa harrastusta, kärsii siitä, että elämän koko sisältö on aviomies aviomies aviomies aviomies.

Vierailija
4/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sinä et ole mustasukkainen! Miehesi käyttäytyy sinua kohtaan todella loukkaavasti! Jos hän kunnioittaisi sinua, hän ei olisi antanut naisen suudella itseään, hän ei lähettelisi viestäjä hänelle, hän ei kutsuisi naista kylään, kun et ole kotona.

Tuossa on nyt käynyt niin, että mustasukkaiseksi leimautumisen pelossa annat miehesi kohdella sinua kuin mitäkin idioottia!

Ansaitset tulla paremmin kohdelluksi! Huutia tuommoiselle petturimiehelle!

Vierailija
5/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miestä sitten vaivaa, kun hänellä on tällainen henkisiä tarpeita syvällisesti tyydyttävä upea ystävyyssuhde naiseen, mutta ei sallisi samaa vaimolleen?

Vierailija
6/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolista ystävää ap:lle.

Vierailija
7/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla parisuhteessa ja suht koht onnellinenkin, mutta kokee että jotain puuttuu, toinen ei kykene ymmärtämään esim. intohimoasi jotain harrastusta kohtaan, ei kykene keskustelemaan yhtä syvällisesti, ei ole kiinnostunut kirjallisuudesta tai indenpendent-elokuvista... Sitten löydät jonkun, joka pystyy, ja hän sattuu olemaankin eri sukupuolta. Toki nuo keskustelut ja asioiden jakaminen tuntuu upealta: toinen ymmärtää ja jakaa innostuksesi. Pitäisikö tällainen ihmissuhde joka tuottaa suurta iloa ja tyydytystä lopettaa siksi, että mustasukkainen vaimo/mies ei sitä kestä?

Vastaus: Tämä kertoo siitä, että suht koht onnellisessa parisuhteessa oleva on löytänyt sielunkumppanin muualta=rakastunut toiseen.

Vierailija
8/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo siitä, että suht koht onnellisessa parisuhteessa oleva on löytänyt sielunkumppanin muualta=rakastunut toiseen.

Logikka jota on vaikea seurata. Eli sielunkumppaneita ei saa olla kuin yksi ainoa eli oma puoliso? Ystävien merkitys väheneekin sitten epämääräiseksi seuraksi tarvittaessa? Just.

Vierailija
9/86 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppaneita tai sukulaissieluja voi olla useampiakin kuin yksi, niitä voi kohdata matkan varrella ja jos hyvä onni käy, ystävystyä, joihinkin ehkä ihastua tai rakastuakin. Mutta elämänkumppani voi olla kelpo kumppani, vaikka ei olisikaan aivan sielunsisar tai veli. Mutta jos sellaisen sattuu löytämään, siis ystävänä, niin varmasti kannattaa pitää siitä ystävyydestä kiinni.

Voi olla parisuhteessa ja suht koht onnellinenkin, mutta kokee että jotain puuttuu, toinen ei kykene ymmärtämään esim. intohimoasi jotain harrastusta kohtaan, ei kykene keskustelemaan yhtä syvällisesti, ei ole kiinnostunut kirjallisuudesta tai indenpendent-elokuvista... Sitten löydät jonkun, joka pystyy, ja hän sattuu olemaankin eri sukupuolta. Toki nuo keskustelut ja asioiden jakaminen tuntuu upealta: toinen ymmärtää ja jakaa innostuksesi. Pitäisikö tällainen ihmissuhde joka tuottaa suurta iloa ja tyydytystä lopettaa siksi, että mustasukkainen vaimo/mies ei sitä kestä?

Vastaus: Tämä kertoo siitä, että suht koht onnellisessa parisuhteessa oleva on löytänyt sielunkumppanin muualta=rakastunut toiseen.

Vierailija
10/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavaa tuossa on mielestäni vaivaantunut tunnelma sinun ja naisen välillä (nainen on ihastunut mieheesi ja varmaan myös päinvastoin ja vaivaantuu siksi seurassasi) ja tuo suutelu, ei se missään nimessä ole normaalia ystävien käytöstä. Mistä tiedät, että mies on ystävä myös naisen miehen kanssa, tekeekö se koskaan asioita vain tuon miehen kanssa, vai väittääkö vain olevansa?

Vierailija
11/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kans on tällainen naispuolinen kaveri. Harrastuksen ja koulun myötä tähän tutustui yms ja olosuhteiden pakosta (työmatka eri kaupunkiin ja tää nainen asui siellä) mieheni on jopa yöpynyt usein tämän naisen luona. Oli mieheni jopa vienyt tämän naisen kerran leffaan ja syömään..eikä suostunut mulle vastaamaan puhelimeen koko päivän aikana. Mutta se pointti..olen alkanut tunkemaan itseni aina mukaan, jos tän naisen tapaa ja tutustumaan siihen itsekin. Voin kyllä myöntää, että hyvin usein nää tilanteet tuntuu jotenkin kiusallisilta ja minut jätetään heidän keskustelujen ulkopuolelle, koska en kyseisestä alasta tiedä mitään :( Hyvin usein olen miettinyt, että mies pettää minua(?) ja tästä johtuen olenkin alkanut seurailemaan heidän ruumiineleitä tavatessamme. Löysin myös kerran todella epäilyttävän viestin jonka mieheni oli tälle lähettänyt..koskaan en siihen kunnon selitystä saanut, kun mies oli sen kännissä lähettänyt ja ei kuulemma muista. Lisätään vielä, että minä en saisi tavata vapaa-ajallani lainkaan omia opiskelutovereitani, jotka ovat miehiä..

Vierailija
12/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on paremman näköinen kuin ap. Olisin huolissani.

Vierailija
13/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lisätäänpä vielä sen verran, että tämä harrastus on bändi. Ja ko. naisen mies soittaa myös bändissä, sen vuoksi ovat niin paljon tekemisissä, yhdessä ja erikseen. En koe olevani yhtään rumempi kuin hänkään, nuorempi ja ehkä jopa kauniimpikin. Pointtina on se, että tämä mustasukkaisuus on suoraan sanottuna niin vituttava tunne, etten tiedä mitä tehdä.... Hävettää myöntää, mutta olen myös tutkinut miehen puhelinta ja hän soittelee naisen kanssa päivittäin. Sanoo minulle ihan jonkun muun soittavan ja todellisuudessa se on ollut tämä nainen. Tekstiviestit poistaa suoraan. Ja siitä suutelusta. Naisella on kuulemma tapana halata ja suudella aina keikan tai ravintola illan päätteeksi.... Niin, enpä vain ole nähnyt hänen tekevän samoin muille bändin jäsenille tai ystävilleen. Keikoille en halua enään lähteä mukaan, sillä pelkään että humalassa teen tai sanon jotain väärin. Rakastan miestäni ja hän minua ja on minulle ihana. Mutta mitä helvettiä tämä nyt sitten on?

Vierailija
14/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko heillä on jotain meneillään tai sitten mies tietää että olet mustasukkainen ja valehtelee/salaileen sen takia. Kumpikaan ei ole hyvä.

Mene siihen bänditouhuun mukaan. Käy keikoilla (älä juo, jos pelkäät mitä saatat tehdä), juttele bändin jäsenten kanssa ym ym. Älä jää sivuun!

Vierailija
15/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikot viestintäsalaisuutta.

Mutta sitten itse asiaan: sinuna juttelisin suoraan miehesi kanssa.

Sano, että voit hyvin liioitella asiaa, mutta silti sinusta tuntuu pahalta se, että tuo nainen suutelee miestäsi ja soittelee niin tiiviisti. Miksei se ole koskaan se mies, joka soittaa bändin asioissa? Myös se, että tapaamiset tunnutaan järjestävän silloin, kun et ole kotona PLUS se, että yhteinen iltanne oli tunnelmaltaan vaivautunut - ne eivät kerro kovin hyvää...Älä syytä miestä, mutta kerro, että olet mustis ja kysy, voisiko sitä yhteydenpitoa hiukan vähentää.

Ei kuulosta siltä, että suhde on enää täysin platoninen.

Vierailija
16/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin sanonut jo miehelleni rehellisesti olevani mutasukkainen, ei kai sitä voi peitelläkkään. En oikein voi olla bändin touhuissa mukanakaan kun keikat monesti yksityistilaisuuksia. Kun olen itse reissussa, esim. vaellusreissulla, nainen järjestää saunailtoja tai illanistujaisia johon kutsuu mieheni....

Vierailija
17/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin sanonut jo miehelleni rehellisesti olevani mutasukkainen, ei kai sitä voi peitelläkkään. En oikein voi olla bändin touhuissa mukanakaan kun keikat monesti yksityistilaisuuksia. Kun olen itse reissussa, esim. vaellusreissulla, nainen järjestää saunailtoja tai illanistujaisia johon kutsuu mieheni....

Ja tänne perään se signeeraus eli sun tapauksessasi

ap

Jos panet ap:n otsikkoon, muut luulevat jonkun muun puhuvan ap:lle.

Asiasta: sinulla on minusta oikeus toivoa, että miehesi ei vietä iltojaan tuon naisen seurassa kuin harrastuksen puitteissa.

Vierailija
18/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy edes joskus harjoituksissa näyttäytymässä. Juttele sen naisen miehen kanssa (eikö sillä ole mies?), ihan niitä näitä.

Ketä muita se nainen kutsuu saunailtoihinsa kuin sinun miehesi?

Ja miksi miehesi haluaa viettää niin paljon aikaan juuri sen naisen kanssa? Eikö miehelläsi ole miespuolisia ystäviä joiden kanssa mennä kaljalle tms kun sinä olet matkoilla.

Vierailija
19/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paisuttelet. Live and let live.

Kerro miltä susta tuntuu ja toinen tekee sitten omat johtopäätökset mihin suuntaan asioita haluaa viedä.

Vierailija
20/86 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa sanoa mutta onhan toi ihan selvää et niillä on suhde. Seksiäkin varmasti on. Jos olisin tilanteessasi menisin sanomaan naiselle että ihan ok olla kaveri, mutta jos kerrankin vielä edes koskee mieheeni katkeaa akalta niska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme