Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turpaan tulee, kun kysyn, mutta

Vierailija
16.02.2010 |

Vaimoni hän on niin hirvittävän lihava. En ole sellainen mies, joka vaatisi naiseltaan täydellistä ulkonäköä, mutta lihavuutta en siedä.

Olen sitä mieltä, että jos nainen ei kunnioita itseään yhtään, niin hän antaa itsensä paisua muodottomaksi hirviöksi.

Tiedän, että nämä sanat ovat julmia ja on väärin kirjoittaa tälläistä, mutta johonkin on tämä asia purettava.

Ongelmat alkoivat raskauden jälkeen.

Vaimoni lihoi, tai oikeammin lihotti itsensä, lapsen syntymän jälkeen.

Kaikesta huolimatta kyllä minä häntä edelleen rakastan...

Olisiko teillä mitään neuvoja?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni siihen pystyy?ei kovinkaan moni! Sillä ainakin selviää onko vaimosi tyytyväinen itseensä.Hän joko syö sen jäden peilin edessä tai lähtee lenkille!

Vierailija
22/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ruokaa! Lukitse johonki huoneeseen ja anna vettä ja leipää.

Lukko jääkaappiin ja johan alkaa tapahtua.

Naurettava aloitus ap mut mitä jos keskustelisit vaimosi kanssa ihan kahdestaan asiasta ja sanot suoraan vaikka kuinka suuttuisi asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lihonut ja olen pysnyt alkuperäisissä mitoissani helposti. Ymmärrän hyvin jos miestäkin ärsyttää liian lihava vaimo, ärsyttäisi muakin lihava mies. Eikä seksi todellakaan kiinnosta.

Sanot vaimollesi vaan asiallisesti, että olis laihdutuksen paikka, noin et voi enää jatkaa. Voithan tosiaan ostaa jumppavermeitä avuksi mutta suurin syy on varmaan liiallinen syöminen.

Vierailija
24/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä rakkautta että tukea. Joko opettelet sitä antmaan tai pysyt itsekkäänä paskana ja juokset karkuun.

Vierailija
25/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se todella vaikuttaa teidän parisuhteeseen. Onko niin, että kun sua inhottaa läskit, annat sen jollain tavalla näkyäkin ja vaimo sen huomaa? Eli hän ei saa läheisyyttä fyysisesti ja olette etääntyneet tunnetasolla?

Sitähän monet paikkaa syömällä tunnetyhjiöönsä.

Anna hyväksyntää ja näytä rakkauttasi. Ongelmaan voit parhaiten ehkä vaikuttaa järjestämällä esim. yhteistä kuntoiluaikaa ja jos itsekin aloitat vaikkapa jonkinlaisen elintaparemontin niin innostat vaimon mukaan.

Kun asia on yhteinen ja teillä on vaikka yhteinen tavoite, niin siihen on mukavampi ryhtyä.

Pystyisitkö järjestämään vaimollesi myös omaa aikaa kuntoiluun ja muuhun, vaikka ystävien tapaamiseen? Onko vaimo masentunut synnytyksen jälkeen ja eristäytynyt vauvan kanssa neljän seinän sisälle? Siinä voidaan tarvita jo ulkopuolistakin apua.

Kiva että rakastat vielä ja olet huolissasi, ei peli ole tosiaan menetetty vielä.

Vierailija
26/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos yrittäisit innostaa vaimoasi liikkumaan sinun kanssasi? Tai ostaisit lahjaksi kuntosalijäsenyyden? Tai jotain muuta? Kyllä läheisen tuki olisi tärkein asia laihduttamaan lähtiessä.

Voisit myös tehdä teille terveellisempää ruokaa ja hieman huomautella vaimolle jso mässää kaikkea turhaa iltaisin. Tai ehkä huomauttelu on tyhmää..ihan suoraa sanomalla saat varmasti parempia tuloksia.

istutte alas ja juttelette. Kerrot vaimollesi, että rakastat tätä kovasti ja alat jo huolestumaan tämän terveydestä. Kerrot toivovasi, että saisit "oman vanhan vaimosi" takaisin ja autat vaimoa kaikin keinoin pääseemään takaisin normaaleihin mittoihin.

Tärkeintä on varmaan, se, miten asian sanoo hänelle!

Ja tottahan se on, en minäkään olisi mieheni kanssa jos hän lihoisi muodottomaksi palloksi eikä suostuisi enää itsestään huolehtimaan. Yrittäisin varmasti kannustaa häntä laihduttamaan, mutta jos mitään ei vuosikausiin tapahtuisi, niin heippa vaan!

Vierailija
27/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla naisella imetys kyllä karistaa kiloja.

Mulla ei imetys kyllä vienyt kilon kiloa, kun ruokahalukin oli valtava ja vaikka söin järkeävästi, niin omat mitat saavutin vasta imetyksen loputtua eli n. 1 v synnytyksestä.

Jos syö aina terveellisesti, ei liho raskausaikanakaan. Vauvamaha ja turvotus lähtee sitten, kun normaaliolosuhteet on saavutettu.

Jos syö kuin possu, lihoo kuin possu. Thats it!

Vierailija
28/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo minunkin mies miettii minusta. Ennen lasten saantia olin laiha ja vatsalihakset näkyi, pidin napapaitoja yms.. Nyt kolmen lapsen jälkeen, mulla ei ole aikaa huolehtia itsestäni, puhdistaa kasvoja, meikata, kuntoilla... hyvä jos hampaat jaksan pestä kerran päivässä! Selluliittiä on kertynyt, vatsassa pullataikina(vauva 6kk), kasvot vanhentuneet ja väsyneet... Seksi ainakin kelpaa paitsi ite haluan vain pimeässä, olenkin ajatellut että sitten kun miehen halut katoaa niin täytyy viimeistään hankkia omaa aikaa jos sais ittensä taass johonki kuntoon!

Vierailija
29/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitäisi pystyä puhumaan ja yhdessä tekemään asialla jotain.

Naisilla on vain se käsitys, että saavat huomautella miehen lihavuudesta, mutta mies ei saisi sanoa mitään.

Vierailija
30/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää napapaitoja?!?! hyi yök.

Vierailija
31/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako tämä, mutta läskeihin (niinkuin moniin muihinkin ongelmiin) liittyy voimakas häpeän tunne ja torjunta. Siksi puhe (uhkailu, kiristys) ei auta. Siitä seuraa vain jäkätystä, riitaa ja loukkaantumista, mutta läskit pysyy. Aiempi kirjoittaja kertoi miehensä hankkineen juoksumaton - loisto-idea! Tottakai läskiongelmainen voi aluksi loukkaantua, mutta sitä ei pidä pelätä. Kotona on jotain konkreettista, joka auttaa laihtumaan. Muista sitten kannustaa :)

Vierailija
32/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni vaimo ja minun vaimo laihtuivat imettämällä. Söivät terveellistä perinteistä suomalaista kotiruokaa kohtuudella.

Imetys tosiaan laihdutti vaimomme normaaleihin mittoihin. Vertailimme äsken valokuviakin.

T: mies ja sen pomo

Vierailija
33/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottaisin kääntämään katseen ensin sinne kodin seinien sisäpuolelle ja parisuhteeseen.

Saako vaimosi nukuttua tarpeeksi (väsyneenä mikään kuntoilu ei kiinnosta, ja tulee syötyä mitä sattuu)? Onko vaimosi masentunut? Autatko tarpeeksi kotitöissä, annatko vaimollesi omaa aikaa?

Joskus ihminen ei edes tajua olevansa lihava, vaikka kuinka katsoisi itseään peilistä ja ostaisi aina vaan isompia vaatteita. Vasta joku valokuva itsestä tai joku puoli huolimaton kommentti saattaa herättää. Ja jos lihava tajuaa olevansa lihava ja häpeää sitä, syntyy ikävä kierre: nainen häpeilee ja itsetunto laskee, mies ei koe naista enää viehättävänä eikä osoita hellyyttä, nainen alkaa syödä suruunsa.

Minäkin liputan jonkun yhteisen liikuntaharrastuksen puolesta. Kun kevät tulee, lyökää vetoa jostain painonpudotuksesta ja tsempatkaa toisianne. Lupaa jotain ihanaa palkintoa jos vaimo pääsee tavoitteeseensa. Ole itse tukena, kehu ja kannusta!

Vierailija
34/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tullut 4 lapsen kanssa yhteensä 30 kg ylipainoa, joskus ollut enemmän, joskus vähemmän. Käyn jumpassa 2 kertaa viikossa, tunnin uintireissulla 2 x viikossa (siis uin sen tunnin), kaikki arkiliikunta siihen vielä päälle jne... olen hyvässä kunnossa, mutta sitä läskiä on. Kun vertaan ruokapäiväkirjoihin ym, niin en syö keskiarvoihin nähden liikaa, syön terveellistä ruokaa...

Unta en saa riittävästi ja olen aikoinaan ollut anorektikko, ehkä niillä jotain tekemistä sen kanssa, että paino ei putoa.

Mutta se tosiaan vaatii mieheltä paljon, jos haluaa vaimonsa laihtuvan:

- anan aikaa urheilla, joka päivä, tarkoittaa ei vain sitä että olet sen ajan lasten kanssa vaan myös hoidat silloin ne kotihommat, jotka vaimosi sinä aikana muuten tekisi

- syöt itse terveellisesti- on aika kiduttavaa, jos mies vetää pihviä ja sipsiä kun itse pitäisi nakertaa vain porkkanaa (ei meillä onneksi)

- annat sitä huomiota ja rakkautta: jos kohtelet vaimoasi kauniina ja seksikkäänä, hän alkaa tuntea olonsa sellaiseksi ja alkaa käyttäytyä ollakseen vielä seksikkäämpi ja kauniimpi - tekemään enemmän töitä laihtuakseen. Jos tuot esille ettet tykkää läskistä , vaimosi sen kuitenkin sen tietää, se vain masentaa ja kierre on valmis.

- Toisaalta jos olet noin itsekäs ja lyhytnäköinen niin voisit tietysti antaa vaimosi tavata jonkun miehen, joka oikeasti häntä rakastaisi, sellaisena kuin hän on - ja kas vain, sellaisen seurassa vaimosi voisikin hyvin laihtua...

Vierailija
35/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo minunkin mies miettii minusta. Ennen lasten saantia olin laiha ja vatsalihakset näkyi, pidin napapaitoja yms.. Nyt kolmen lapsen jälkeen, mulla ei ole aikaa huolehtia itsestäni, puhdistaa kasvoja, meikata, kuntoilla... hyvä jos hampaat jaksan pestä kerran päivässä! Selluliittiä on kertynyt, vatsassa pullataikina(vauva 6kk), kasvot vanhentuneet ja väsyneet... Seksi ainakin kelpaa paitsi ite haluan vain pimeässä, olenkin ajatellut että sitten kun miehen halut katoaa niin täytyy viimeistään hankkia omaa aikaa jos sais ittensä taass johonki kuntoon!

hei sun vauva on vasta 6kk, vatsalihakset ja -peitteet ottaa aikansa ennen kuin palautuvat. vesijumppa on maailman tehoikkain kun sen ottaa tosissaa. näin omalla kokemuksella. ja imetys ei tosiaan kiloja karista, ellei tykkää nähdä nälkää..

Vierailija
36/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni vaimo ja minun vaimo laihtuivat imettämällä. Söivät terveellistä perinteistä suomalaista kotiruokaa kohtuudella.

Imetys tosiaan laihdutti vaimomme normaaleihin mittoihin. Vertailimme äsken valokuviakin.

T: mies ja sen pomo

se mitä ne teki päivisin imetysaikana, söi tai jätti syömättä.. jos ulkoilee vauvan kans säännöllisesti niin toki ne kilot tippuu..

Vierailija
37/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu näihin onnellisiin, valitettavasti :)

Pomoni vaimo ja minun vaimo laihtuivat imettämällä. Söivät terveellistä perinteistä suomalaista kotiruokaa kohtuudella. Imetys tosiaan laihdutti vaimomme normaaleihin mittoihin. Vertailimme äsken valokuviakin. T: mies ja sen pomo

Vierailija
38/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä simppeli neuvo. mua ei vituta yhtää ett oon mikä oon.jos en kelpaa,nii soronoo,ovi on josta voi mennä helvettiin... mä en jaksa miellyttää ketää:D

elämä on ihanaa just omana ittenäni.sit on semmosii jotka ihailee mua just kaikkine läskeineni:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan