Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turpaan tulee, kun kysyn, mutta

Vierailija
16.02.2010 |

Vaimoni hän on niin hirvittävän lihava. En ole sellainen mies, joka vaatisi naiseltaan täydellistä ulkonäköä, mutta lihavuutta en siedä.

Olen sitä mieltä, että jos nainen ei kunnioita itseään yhtään, niin hän antaa itsensä paisua muodottomaksi hirviöksi.

Tiedän, että nämä sanat ovat julmia ja on väärin kirjoittaa tälläistä, mutta johonkin on tämä asia purettava.

Ongelmat alkoivat raskauden jälkeen.

Vaimoni lihoi, tai oikeammin lihotti itsensä, lapsen syntymän jälkeen.

Kaikesta huolimatta kyllä minä häntä edelleen rakastan...

Olisiko teillä mitään neuvoja?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoo eikä tavallinen järkipuhe auta, niin ei muuta kuin pihalle, koska

1) saat elä läskin kanssa loppuelämäsi

2) jos se laihduttaa, se pettää

tilanne on miehelle täydellinen lose-lose.

Vierailija
2/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon laihdutukseen (mihin sä et pysty vaikuttamaan), omaan suhtautumiseesi lihavaan vaimoon vai mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 120kg ja mieheni 80kg.

Mieheni osti minulle juoksumaton ja nyt mittari näyttää 98kg...eli osta jotain konkreettista kotiin. Itse loukkaannuin ensin mutta sitten iski into.

P.s Nyt sellainen into että kesäksi lähtee vielä 20kg.

Vierailija
4/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ngelmat alkoivat raskauden jälkeen.

Vaimoni lihoi, tai oikeammin lihotti itsensä, lapsen syntymän jälkeen.

Kaikesta huolimatta kyllä minä häntä edelleen rakastan...

Hei mies, täällä toinen mies jolla IHAN sama tilanne ja samat fiilikset. Vaimo oli aiemmin sellainen mukavan pyöreä mutta nyt ulkomuoto on täysin mennyt koska hän on niin lihava. Raskauden jälkeen painoa +25kg ennen raskautta verrattuna.

Olen kokeillut kaikenlaisia laihdutukseen kannustuskeinoja ja mukana oloa, ei tulosta toistaiseksi. Seksihalut on jo menneet käytännössä kokonaan. En tiedä mitä tekisi kun kehitys näyttää olevan siihen ei-toivottuun suuntaan aina vaan....

Vierailija
5/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niin kuin suurin osa tupakoitsijoista haluaa lopettaa. Se on vaan vaikeaa. Itse palauduin nopeasti raskauskiloista ja pyrin liikkumaan ja syömään terveellisesti koko raskausajan ja sen jälkeenkin. Normaalilla naisella imetys kyllä karistaa kiloja.

Mieheltä odotan kuitenkin paljon läheisyyttä ja läsnäoloa vaikka seksi olisikin pikkulapsiaikana taka-alalla. Nainen nimittäin SYÖ läheisyydenkaipuuteensa...

Vierailija
6/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla naisella imetys kyllä karistaa kiloja. i]

Omat kiloni (10kg ylimääräistä raskauden jälkeen) eivät liikahtaneet mihinkään suuntaan imetyksen aikana! Ja olen kyllä ihan normaali, ei mitään sairauksia ja BMI ennen raskautta hieman alle 20. Jouduin tekemään töitä ihan tosissani että sain raskauskiloni pois, mutta sitten pystyin taas aloittaa syömään ihan normaalisti, myös niitä herkkuja, ja kilot ovat silti pysyneet poissa. Mutta imetys ei niitä karistanut ainoatakaan!

Vierailija
7/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim joka päivä 1h ja osta vaikka lahjaksi kuntosalin jäsenyys. Turha itkeä jos et ole valmis auttamaan vaimoasi. Sinun syytäsi myös että hän lihoi; yhteiset lapset.

Vierailija
8/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ens kerralla paremmin ja keksi parempi aihe..Ja jos yrität kirjottaa miehenä, opettele ensin!

Vierailija
9/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole masentunut ja syö siihen? Jos ei ole, niin voisit jutella asiasta nätisti ja ehdottaa että alottaisitte yhdessä kuntokuurin. Eihän ehkä kummoisia pysty yhdessä tekee, mutta reippaita vaunulenkkejä ja vauva rintareppuun tai kantorinkkaan ja kevään tullen metsään kävelylle. Tietysti loukkaantuminen on todennäköistä, mutta toivottavasti hän pian leppyy.. Ja kun itse halusin eroon raskauskiloistani, sanoin miehelleni ettei kotiin saa tuoda herkkuja kun harvoin, koska itsekurini on huono. Tsemppiä teille!

Vierailija
10/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä odotan kuitenkin paljon läheisyyttä ja läsnäoloa vaikka seksi olisikin pikkulapsiaikana taka-alalla. Nainen nimittäin SYÖ läheisyydenkaipuuteensa...

Muuten kuinka kauan synnytyksestä on? Puoli vuotta, kaksi vuotta, kymmenen vuotta..? Eka vuosi vauvan kanssa on rankka, sitten normitapauksessa helpottaa eli on enemmän aikaa ja tarmoa itselleen.

Miten te syötte? Syöttekö yhdessä lämpimän ruoan arkisin? Yksi keino auttaa on tehdä ruoka edellisenä iltana, esim syötte sitä itse päivälliseksi ja vaimo syö loput seuraavana päivänä lounaalla. Katsokaa myös mitä ruokaa on kaapeissa, sipsit, keksit ym pois. Kasviksia tilalle, minä ainakin olisin kiljunut ilosta, jos mieheni olisi pikkonut minulle vihanneksia joka päivä tai tehnyt salaatin valmiiksi.

Luvatkaa hoitaa lasta niin vaimo pääsee kävelemään ja pitäkää se lupaus.

Älkää painostako laihduttamaan, se ei tunnu mukavalta, tuskin vaimo on itsekään iloinen niistä kiloista.

Vierailija
11/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kävisin jumpassa ja salilla, mutta aina kun minä olen kotona minä olen velvollinen huolehtimaan perheen ruokkimisesta yms. Eli kun minä pidemmän työpäiväni päätteeksi kaupan kautta tulen kotiin alan laittamaan päivällistä. Eipä sen jälkeen enää jaksa minnekään lenkille lähteä, varsinkin koska mies toteaa ruan jälkeen että pitääkin siivota autotalli tänään tai jotain muuta vastaavaa. Minulla ei ole käytännössä omaa aikaa puoliakaan siitä mitä miehellä, ja niinpä ehdin jumppaan ehkä kerran viikossa. Ja jos on niin olen käynyt yöllä lohduttamassa pahoja unia nähnyttä taaperoa, nakannut toisella herätyksellä kissan pihalle jne. En ole saanut rauhassa nukkua 10 vuoteen, mutta mies kyllä kuorsaa sujuvasti.

Anna vaimollesi 3 vapaailtaa viikossa ja osallistu kodin töihin, niin eiköhän se paino pikkuhiljaa ala pudota. Ja hoida myös niin että vaimosi saa nukkua ihan yhtä monta kokonaista yötä kuin itsekin nukut. Uni on painonhallinnan olennainen osa.

Vierailija
12/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni hän on niin hirvittävän lihava. En ole sellainen mies, joka vaatisi naiseltaan täydellistä ulkonäköä, mutta lihavuutta en siedä. Olen sitä mieltä, että jos nainen ei kunnioita itseään yhtään, niin hän antaa itsensä paisua muodottomaksi hirviöksi. Tiedän, että nämä sanat ovat julmia ja on väärin kirjoittaa tälläistä, mutta johonkin on tämä asia purettava. Ongelmat alkoivat raskauden jälkeen. Vaimoni lihoi, tai oikeammin lihotti itsensä, lapsen syntymän jälkeen. Kaikesta huolimatta kyllä minä häntä edelleen rakastan... Olisiko teillä mitään neuvoja?

jos haluat kirjoittaa "miehenä" opettele ensin se, että miehet nyt vaan eivät "pura" asioita :)

Vierailija
13/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikeassa ja rehellisessä ja toista kunnioittavasssa suhteessa voi myös ylipainosta puhua. Puolin ja toisin voi sanoa, että kilot häiritsee. Faktahan on se että ne häiritsee, myös kilojen kantajaa. En usko hetkeäkään että joku +25kg ylipainoa omaava ei halua pudottaa painoaa.

Minä myös olin ylilihava valas, mieheni sanoi ettei lihavuus pue minua. Itse sen näin pelkästään peiliin katsomatta, hän tuki minua laihdutuksen aikana. Laihtuipa siinä itsekkin muutaman kilon, samoin hänen kolesterinsa laski.

Eli terveelliset elämäntavat ei vaikuta kiloihin vaan moneen muuhun asiaan myös. Tehkää yhdessä jotain, tai hoida lasta jumpan/lenkin ajan. Pistäkää yhdessä elmäntapanne kuntoon.

t. erittäin onnellinen entinen rantautunut valas.

Vierailija
14/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis ihan linnoittautunut kotiin, ei liiku päivän aikana, ei harrasta mitään hyötyliikuntaa? Tietystikään sekään ei auta, jos syö mitä sattuu. Voisitte yhdessä tehdä sellaisen kaappisiivouksen eli tyhjentää ne kaikesta epäterveellisestä ja täyttää terveellisillä tuotteilla. Onko hänellä ystäviä, joiden kanssa voisi käydä ulkoilemassa päivisin? Päivittäinen ulkoilu tekee hyvää lapsellekin, ei ole hyvä olla vain neljän seinän sisällä.

Vierailija
15/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko elämä menee töissä, lasten- ja kodinhoidossa, niin usein niinä pieninä vapaahetkinä esim. suklaalevy tuo hetken lohtua ja helpotusta... Itse olen stressisyöppö ja saan pidettyä itseni kurissa parhaiten niin, että mulla on aikaa liikkua useampana iltana viikossa 30-60 min kerrallaan. Sitten treenin jälkeen on hyvä olo, eikä enää herkut maistu. Niin ja äidin jumppahetki ei onnistu, jos lapset kiipeilee päällä... mun miehellä kesti aika kauan ennekuin hän tajusi että myös mun liikuntaharrastukseni on tärkeä :(.

Vierailija
16/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluan että laihutat...meidän molempien takia...sun terveys tulee paljon paremmaksi ja voit myös henkisesti paremmin kun paino rupee tippuu..mä tuen sua koko ajan...rakastan sua ja haluan sun muuttuvan...

jos ei tehoo nii jätä se...oli törkeetä mut kyl naisen täytyy pitää itsestään huolta vaikka on saanu lapsia ja vaikka oisitte kuinka monta vuotta tahansa ollu yhes..

ei edes pitkäs parisuhtees saa päästää itseään retu perälle...

Vierailija
17/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit olla vaikka millanen kusipää vaimosi mielestä ja ainoa nautinto on ruoka. Että katsos poika peiliin ensin...

Vierailija
18/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 18 on läski. Kyllähän sen nyt jokainen näkee, että tää on noiden samojen vouhottajien kirjoittama provo

Vierailija
19/38 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 18 on läski. Kyllähän sen nyt jokainen näkee, että tää on noiden samojen vouhottajien kirjoittama provo

en tajua sua ollenkaan! kyl musta saa tämmösestä asiasta puhua...jos vaimo lihava! mies halus vain purkaa tuntojaan täällä...sun kaltaset vois olla vastaamatta!

Vierailija
20/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ketjun. Oli joukossa hyviäkin kommentteja. Kiitos niistä. Hieman tabu aihe tämä tietysti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan