Puolipotkarit Espoosta?
Onko puolipotkarit menneet pois muodista vai miksi on niin vaikea löytää? Kokoja ainakaan ei ole, vain niitä kaikkein pienimpiä löytyy ja tarvitsisin 68 tai 74 kokoisia housuja. Poika on niin innokas konttauksen harjoittelija ettei sukat pysy vauhdissa mukana.
Kommentit (16)
mä olen nitä löytänyt tavarataloista (ehkä juuri tuota Tuttaa), mutta tuon kokoiselle on jo sukkahousujakin. Käviskö ne? Ja itse tapaan laittaa puolipotkarit tai sukkiksen bodyn alle, niin eivät valu kun body pitää ne paikoillaan.
voi kiristää?
mun mielestä Prismassa ollut myös marion (marlon?) tai jonkun muun vastaavan merkin puolipotkareita.
Olen etsiny puolipotkareita myös, aika hankalaa, mulle sanottiin, että niitä ei oikein valmisteta ku ei niitä enää käytetä. Myyjä ehdotti sukkahousuja. Olen sen verran ahdasmielinen, että en pojalleni sukkahousuja pue ja lisäksi omasta mielestäni sukkahousut on maailman ahistavin vaatekappale. Miksi pukisin lapseni päälle sellaiset, kun en itsekään niissä millään tavoin viihdy.
nettikaupassa? Olen selaillut nettikauppoja jo parin päivän ajan ja mistään ei löydy. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku kertoisi hyviä nettikauppoja!
Sukkahousuja on jo kokoa 62 on kokeiltu, mutta ne ei käy, materiaali ärsyttää ihoa (rasvataan jo muutenkin monta kertaa päivässä ja kortisonivoiteitakin käytetään).
nyt joku tietäisi nettikauppoja? Google löytää kyllä monta kauppaa, mutta tuotteita ei ole saatavilla, tilapäisesti loppu tai jotain muuta kaikissa. Yhden pikkuputiiki sivut löytyi, mutta se hinta oli moninkertainen tavallisiin verrattuna.
tavallisia vaatteita kotikäyttöön, ei mitään monen kympin merkkituotteita.
käyny kattomassa tokmannilla tai jossain muussa "halpaliikkessä". Monesti tälläisistä kaupoista löytyy..
ole tokmannia, tarjoustalossa (tai oikeasti kehdessa erikokoisessa) kyllä kävin ei ollut yhtään?!?
joku noiden myllymuksujen kokoja, onko reiluja vai pieniä vai vastaako jopa oikeasti ilmoitettua kokoa?
mallia, omalla vähän yli 70cm pitkällä on käytössä 80cm puolipotkarit.
ei käy ja näissä kaupoissa ei muita ole. Tutan housut ei pysy pojalla jalassa, liian leveät vyötärön kohdalta.