Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mieheni ja hänen sukulaisten käytöksestä

Vierailija
26.01.2010 |

lyhyesti: olin käymässä heillä muutama kuukausi sitten ja minua jäi vaivaaman se kun hänen veljensä teini-ikäiset lapset ottivat laukustani suklaata ja söivät sen, eli varastivat sen. Suklaa oli tarkoitettu tuliaisiksi ihan muille ihmisille.

Liäsksi veljen teini-ikäinen poika rikkoi tahallaan minun takkini vetoketjun.Tuli tunne että kohdeltiin näitten pentujen taholta muutenkin kuin vierasta sikaa.

Varsinkin tuo laukun penkominen raivostutti.

Mieheni tuli paikalla myöhemmin ( olin alussa siis yksin siellä kylässä) ja oli tosi vihainen. Mutta nyt meidän pitäisi matkustaa taas sinne, mutta minua ei huvita. Mieheni otti nokkiinsa koska kieltäydyin lähtemästä, sanoin etten kestä katella niitä huonosti kasvatettuja pentuja enää ollenkaan. Olenko liian pikkumainen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pikkumainen mutta kissan voisi todellakin nostaa pöydälle ja tehdä selväksi sinun reviirin rajat.

Jolleivät vanhemmat puuttuneet asiaan millään tavoin, voisin itse sinuna ilmoittaa ko. kyläpaikkaan, että en nyt halua tulla, kun viimeksi laukustani varastettiin heillä vieraillessani muualle tuliaiseksi tarkoitetut suklaat ja takkini vetoketju rikottiin. Sano myös, että tulet mielelläsi jälleen vierailulle, kunhan perheen nuorillekin on selvää, ettei toisten tavaroille, kuten laukulle/takille ole mitään asiaa mennä ja vierailijaa kohdellaan edes siedettävän kohteliaasti.

Mies menköön yksin.

Vierailija
2/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tivasin kuka söi suklaan mutta kukaan ei tietenkänä tunnustanut. Mutta kyllä minä tiesin kuka ne vei.

Mieheni suuttuu kun alan kuulema aina haukkumaan hänen sukulaisiaan, sekin ärsyttää. Minusta hänen pitäisi olla samoilla linjoilla asiassa minun kanssani.Ei hän hyväksy sitä mitä ne tekivät mutta sanoo ettei minun pidä kantaa enää kaunaa asiasta. Mutta minulle tuli tunne siellä että olen vain hyväksikäytettävissä siellä.

Perheessä on ollut paljon ongelmia ja lapset kai reagoivat siten, mutta kuitenkin...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kiloa suklaata. Viette sinne ja sanotte, että siinä on, ettei tarvitse tällä kertaa kassista penkoa.

Ja sitten annat sen asian olla jo. Kuka aikuinen vajoaa lasten tasolle?

Vierailija
4/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä se menee vaan niin, että vain minä saan haukkua omiani, vaikka syytä olisi. En tykkää yhtään jos toinen alkaa heitä arvostelemaan. Ja saman olen huomannut miehen asenteessa. Joten yritä olla kovasti haukkumasta miehen veljen perhettä. Ei tuo nyt kuitenkaan ehkä maata kaatavaa ollut, joten totaalikieltäytyminen vierailuista on aika pikkumaista. Kyse oli nyt kuitenkin vaan suklaasta.

Vierailija
5/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että saako minun laukulle mennä kukaan muu kuin minä itse.

ap.

Vierailija
6/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se laukku kaulassasi, jos noin ahdistaa.

Aivan pikkumaista jankata moisesta moneen kertaan.

Vierailija
7/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahansa, varsinkin teini-ikäinen jonka tulisi jo osata erottaa oikea ja väärä, menisi pekomaan minun laukkuani.

Vierailija
8/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se laukku kaulassasi, jos noin ahdistaa. Aivan pikkumaista jankata moisesta moneen kertaan.

ap.

Vierailija
9/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo. Tai vaihda miestä. Teet vain hänen elämästään helvettiä tuolla asenteella.

Vierailija
10/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole niille mitään velkaa. Sanot miehellesi, että mene yksinäs, sä et lähde sinne paskamaisesti kohdeltavaksi.

Av se on aina täynnä mammoja, joiden mielestä vika on aina juuri siellä missä vika ei ole.

Vierailija
11/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo. Tai vaihda miestä. Teet vain hänen elämästään helvettiä tuolla asenteella.

Ja mikä ovimatto sä oikein olet? Vähänkään idioottia viisaampi mies tajuais tilanteen ja vähänkään ovimattoa enemmän itseeän kunnioittava nainen tajuais, ettei tartte polvistua paskaan miehen puolesta.

Vierailija
12/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan ihan tosta vaan.

ap.

Vierailija
13/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin kyllä tosi loukkaantunut, jos laukkuani pengottaisiin vieraiden taholta. Toki jokainen tekee virheitä ja niistä toivottavasti oppii, mutta kyllä tuosta minullekin olisi jäänyt tietynlainen kammo. Lapsiahan teinit vasta ovat, mutta tuossa iässä pitäisi jo tietää, että tuo on väärin tehty. Minäkin miettisin muutamaan otteeseen, mennäkö vai ei uudestaan kylään, mutta toisaalta minusta täytyisi antaa tilaisuus näyttää, että kaikki on ihan ok, virheitä sattuu, kunhan sama ei toistu.

Vierailija
14/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi käristä loputtomiin sukulaisteineistä. Ja jos ne noin sieppaa, on parempi vaihtaa miestä saman tien, koska tuolla menolla ei homma kuitenkaan kauaa toimi.

Hieman realismia peliin.

Vierailija
15/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä paskaa miehessä on? Hänhän nimenomaan on ollut ap:n puolella. Mutta loputon kauna ja viha suklaan takia on liikaa vaadittu.

Vierailija
16/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän, että olet suuttunut ja loukkaantunut siitä, että sun laukkua oli pengottu ja sieltä oli viety tavaraa ilman lupaa. Törkeää käytöstä kyllä minunkin mielestäni. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että kun asia on käsitelty asianosaisten kanssa, niin sitten pitäisi antaa asian olla. Ethän sä nyt yhden tuollaisen tapauksen takia voi sulkea miehen sukua kokonaan sun elämästä pois. Tai jos niin teet, niin se on kyllä varma tapa loukata sun miestäsi. Kyseessä on kuitenkin miehen sukulaiset, joiden kanssa hän varmasti haluaa olla tekemisissä ja toivoo varmasti, että sinäkin olisit.

Joten ymmärrän, että olet suuttunut ja ihan aiheesta oletkin, mutta anna asian jo olla. =)

Vierailija
17/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi käristä loputtomiin sukulaisteineistä. Ja jos ne noin sieppaa, on parempi vaihtaa miestä saman tien, koska tuolla menolla ei homma kuitenkaan kauaa toimi. Hieman realismia peliin.

onko sinulla itsetunto ongelmia?

Vierailija
18/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loputon kauna ja viha suklaan takia on liikaa vaadittu.

kyse ei ole pelkästä suklaasta, vaan siitä, että ap:n laukkuun on kajottu salaa ja ilman lupaa...

Vierailija
19/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:lla on itsetunto-ongelmia, kun hän jaksaa paaahtaa tuosta loputtomiin.

Jos hän haluaa ko. miehen kanssa olla, hänen pitää hyväksyä mies ja miehen suku.

Jos ei hyväksy, ei suhteella ole tulevaisuutta.

Vierailija
20/65 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet totaalisen loukkaantunut. Olisin varmasti tasan yhtä vihainen, jos joku pentu (varsinkin iso teini) olisi kassiani tonkinut.

Mutta siitä huolimatta. Ihmiset tekee typeryyksiä ja teinit on joskus mahdottomia. Et voi olettaa, että miehesi ei enää haluaisi olla tekemisissä veljensä ja tämän perheen kanssa, koska ko. kakarat ovat käyttäytyneet huonosti. Toivottavasti käytöstavat jollain konstilla pikkuhiljaa paranee ja siinä välissä sinä voit kyläreissulla tiedostaa tämän asian ja ehkäistä vastaavan tapahtuman omilla toimillasi: jätä käsilaukku autoon ja takinkin voi korvata vaikka villapaidalla :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä