Joutuukohan tosi laihat ihmiset, esim. Victoria Beckham, kärsimään jatkuvasta nälästä?
Vai onko heillä keho jo tottunut pieneen energiansaantiin ja mahalaukku sen verran kutistunut, että ovat ihan kylläisiä ja tyytyväisiä?
Nyt en puhu ns. läpipaskoista jotka ovat luonnostaa hoikkia vaikka söisivät mitä, vaan nimenomaan näistä julkkiksista jotka ovat joskus olleet normaalimman kokoisia ja nykyisin hirveän laihoja.
Kommentit (197)
joka ei tarkoituksella pyri olemaan laiha mutta jotenkin omien sanojensa mukaa ei kauheasti nauti syömisestä. Saattaa mennää esim nälkäisenä nukkumaan kun ei illalla löydä kaapeista mitään mitä tekisi mieli syödä.
ei se nyt niin harvinaista ole.
raskauskilot todellakin lähtivät itsestään.
No en ole julkkis. En myöskään nälässä. Leivon pari kertaa viikossa pullaa tm, ja syön niitä myös. Ei turvota. Enkä treenaa, kuntoile, arkiliikuntaa vain ja normaalia kotiruokaa.
Kai joku julkkiskin voi olla samanlainen?
luonnostaan laihoista, vaan entisistä ns normikroppaisista, jotka nykyään on superlaihoja..
No en ole julkkis. En myöskään nälässä. Leivon pari kertaa viikossa pullaa tm, ja syön niitä myös. Ei turvota. Enkä treenaa, kuntoile, arkiliikuntaa vain ja normaalia kotiruokaa.
Mulla on yks laiha kaveri joka ei tarkoituksella pyri olemaan laiha mutta jotenkin omien sanojensa mukaa ei kauheasti nauti syömisestä. Saattaa mennää esim nälkäisenä nukkumaan kun ei illalla löydä kaapeista mitään mitä tekisi mieli syödä.
Bmi on 18,2. Olen painanut kymmenisen kiloa enemmän kun en liikkunut.
Aamupalan ja yhden lämpimän ruuan syön, että tulisi syötyä. Muuten syön, jos syön. Välipaloiksi hedelmiä, kahvin kanssa leipää, jos maistuu. En ole koskaan pitänyt makeasta enkä roskaruoasta. Lapsena jätin huvipuistossa hattarat syömättä ja karkkipäivinäkin riitti hedelmät.
Liikun paljon, koska nautin siitä. En ole usein nälkäinen ja jos olen niin syön, jos maistuu.
Painaisin mielelläni muutaman kilon enemmän, mutta pakkosyöminen ei ole hauskaa.
Lapsena jätin huvipuistossa hattarat syömättä ja karkkipäivinäkin riitti hedelmät. Liikun paljon, koska nautin siitä. En ole usein nälkäinen ja jos olen niin syön, jos maistuu. Painaisin mielelläni muutaman kilon enemmän, mutta pakkosyöminen ei ole hauskaa.
En vain ymmärrä, miksi joku ei nauti syömisestä. Onhan tuo nyt tosi harvinaista.
sitten joskus jotain muuta kuin hoikka?
luonnostaan laihoista, vaan entisistä ns normikroppaisista, jotka nykyään on superlaihoja..
http://news.bbc.co.uk/media/images/42432000/jpg/_42432998_awards_pa_gal…
Nykyään treenaa vielä päälle.
Nykymiehistä suurin osa sitä mieltä, että Marilynillä ihan kauniit kasvot joo, mutta että huippukauniiksi liian lihava.
Taas on jonkun luisen konkelon poikaystävä päästänyt hätävalheen :DDDD.
olevani läpipasko ja ystävät laittavat tuota valhetta totena eteenpäin ja puolustavat minua jos joku ulkopuolinen huomauttaa laihuudestani. Teeskentelen tyyppiä joka voi syödä mitä vain ja ystävieni seurassa herkuttelemme ja käymme ulkona syömässä. Sitä seuraa päiväkausien tiukka dieetti mutta säilytän mielikuvan laihasta ahmatista, jääkaappi on täynnä kun kaverit tulevat kylään ja usein joku puolillaan oleva karkkipussi "unohtunut" sohvalle jne. Olen lavastamisen ammattilainen :). t.171cm/49kg
mutta kyllä monet miehet Marilyniä pitävät liian lihavana.
Nykymiehistä suurin osa sitä mieltä, että Marilynillä ihan kauniit kasvot joo, mutta että huippukauniiksi liian lihava.
ihan spaissareiden alkuaikoina. Silloin oli pienet kylkimakkarat :)
Vanhempana oli tosin laihempi, nuorempana pyöreämpi. 44-kokoinen nainen, ellei ole 180cm tai yli taitaa kuitenkin useimpien miesten mielestä olla aika pullea.
ja sellanen mies joka haluaa varmistaa saavansa pesää
Mitä vaatekokoa Marilyn nykyisin käyttäis, 44? Toiveajatteluun? Linkkiä faktaan, kiitos.
mutta voisit veikata oikeaan, ainakin vatsa, lantio ja reidet ovat sen näköiset.
http://www.amoeba.com/dynamic-images/blog/Job/Marilyn-Monroe-oversized-…
Miehet haluavat naisen jolla on selkeä kapea uuma, reisien välissä riittävästi ilmaa ja suuret rinnat. Itse pidän silikoneista enemmän sillä luonnolliset suuret rinnat ovat merkki suuresta rasvaprosentista ja viittaavat lihomistaipumukseen. t.mies43
yhden miehen sanomisiin. Tästä keskusteltiin työpaikallani (erittäin miesvaltainen) hiljattain.
ja sellanen mies joka haluaa varmistaa saavansa pesää
175cm ja 47kg. Muutamassa päivässä tottui siihen ettei syö kunnolla. Lounas oli usein mehukeittoa pari desiä ja tupakkaa. Ei sitä varsinaisesti ollut nälkä, mutta ei hyväkään olo.