Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia herättää tällainen ero / tällainen mies?

Vierailija
15.02.2010 |

On kärsitty lapsettomuudesta, lasta ei ole tullut vaikka mitä on yritetty. Vika on todettu olevan naisessa. Lopulta nainen sanoo miehelle että "Rakas, mä ymmärrän jos sä et halua elää mun kanssa lopun ikää kun ei me saada varmaan lapsia ikinä, mä ymmärrän jos sä tahdot lähteä ja etsiä jonkun joka pystyy lisääntymään". Mies halaa vaimoaan eikä sano mitään. Parin päivän päästä mies kertoo päätyneensä eroon.

Kommentit (12)

1/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy :(

Vierailija
2/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tilanne on liki sama, sillä erotuksella että viimein saatiin oma elävä lapsi. Tosin me päädyttiin siihen, että seuraavaksi olisi yritetty adoptiolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä sanonut että "Mut kyllähän me voidaan tavata ja silleen... rakas. Nyt kun meillä ei vielä oo kummallakaan ketään uutta." Just :( Vihaksi pistää.

ap

Vierailija
4/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo naisen sanat sitten sanahelinää ja koodikieltä? Oisko miehen pitänyt tuosta ymmärtää, että nainen tarkoittaa aivan päinvastaista mitä sanoo, ja miehen on pysyttävä suhteessa, vaikka hän olisi aina halunnut omia lapsia?

Vierailija
5/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vastasi ettei minua jätä, vaikkemme lapsia saakaan.

No, loppujen lopuksi minä sitten halusin eroa muista syistä parin vuoden päästä...

Vierailija
6/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemmin itki silmässä sanoi, ettei kukaan mies tahdo naista joka ei lapsia pysty saamaan jne. Valitti miten miehensä on niin lapsirakas jne. Mutta SILTI!

ap

Vierailija
7/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt aikanaan naimisiin juuri mieheni kanssa siksi, että hän on se, jonka kanssa haluan elämän viettää, sekä myötä että vastamäessä. Jos lasta ei toiveista huolimatta tule, niin se on sitten vastoinkäyminen, joka on yhdessä kestettävä. En väitä ollenkaan, että se olisi helppoa, mutta ei se ole mielestäni peruste eroon. Jos minä ja puolisoni emme saa lasta ja "vika" on miehessä, niin kyllä hän on silti minun aviomies, ei se siitä muutu mihinkään. Yhdessä on luvattu elämä kulkea ja yhdessä kestetään vastoinkäymiset. EI elämä aina mene niin kuin toivoisi, voi tulla sairautta, työttömyyttä, läheisen menetyksiä ja ties mitä, puoliso on se, jonka kanssa vaikeudet kestetään.

Vierailija
8/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuuden vuoksi. Aivan maassa ja surullinen ja poissa tolaltaan. Itsetunto maassa eikä osaa mielestäni enää ajatella järkevästi. Lapsiasia on saanut suhteettoman suuren mittakaavan.

Nyt ei sitten saanut niin paljon kaipaamaansa lasta ja elämänsä mieskin lähti. Ei kuulemma aio uutta hankkia kun ei kukaan mies voi moisen steriilin naisen kuulemma elää. Ei tahdo kuulemma enää satuttaa muita miehiä asialla, riittää että kärsii yksin. On ihan sekaisin ja minua ahdistaa hänen puolesta!

ap

Vierailija
9/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on lähteä tuossa vaiheessa kuin kitkuttaa yhdessä ja katkeroitua.

Vierailija
10/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää ja asuu minun kanssani hamaan tappiin saakka, meillä on tuttavaperheissä samanlaisia pareja joten vertaistuki helpottaa.

Vierailija
11/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin tuottaa lapsi? Eikö todella ollut mitään muuta yhteistä, joka olisi pitänyt yhdessä?

t. 9

Vierailija
12/12 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka eivät missään nimessä halua lapsia.