Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko antaa pojalleni saman nimen kuin kaverini koiralla?

Vierailija
14.02.2010 |

Koira on jo iäkäs ja ehtii kuolla ennenkuin lapseni alkais kysellä että miksi koiralla on hänen nimensä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
2/6 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tuttavapiirissä koirilla on todella kauniita nimiä. Missä ovat vanhat kunnon Mustit ja kumppanit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksillä tuttavilla on koira, jolla on tosi kaunis tytön nimi. Olen haaveillut saman nimisestä tytöstä, siis jo paljon aiemmin kuin koko koiraa oli olemassakaan. Nyt miehelleni on kynnyskysymys kastaa tyttäremme saman nimiseksi kuin tuttavan koira.

ärsyttävää.

Vierailija
4/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettisin vähän jos olisin antamassa koiralle tuttavan lapsen nimeä

Vierailija
5/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi harmittaa, että sukulaisperhe antoi koiralleen juuri sen nimen minkä olisin halunnut meidän vauvalle. Olen aina tykännyt siitä nimestä ja se sopisi täydellisesti sisarusten nimien kanssa yhteen.

Kysyin äidin ja siskon mielipidettä asiaan. Huomasi kyllä hyvin että valehtelivat, että joo, voihan sen saman antaa, eihän se mitään haittaa..

Vierailija
6/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla edesmenneellä koirallani oli kaunis nimi joka sittemmin yleistyi pojan nimenä. Ystäväni harmitteli pitkään ettei voinut sitä nimeä lapselleen antaa. Eihän nimikaimuus olisi minua haitannut...

Nyt meillä taas koira jonka nimen päättivät lapseni. Harmi vain, he käyttivät sen minun haaveilemani tytön nimen. Mutta ei mahda mitään, kaunis nimihän se on koirallakin :)