Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kyylät olette vaan kateellisia Martinalle kun ette uskalla tehdä niinkuin hän.

Vierailija
14.02.2010 |

Martina ei unohda omaa persoonaansa vaikka hänestä äiti tulikin.

Te itsenne menettäneet katkerat noita-akat kyyläätte Martinan jokaista tekemistä ja nostatte haloon kun ette itse uskalle tehdä samoin.

Mitä helvettiä se teille kuuluu vaikka Martinan lapsi saa kiinteitä jo 3kk ikäisenä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat vauvan hoitamiseen ja äitiyteen? Todennäköisesti positiiviseen suuntaan. Martina osaa arvostaa vauvaansa kun on antanut hänelle mahdollisuuden syntyä. Martina arvostaa myös aviomiestään, joka on antanut Martinalle mahdollisuuden olla äiti ja aviovaimo Martinan menneisyydestä huolimatta. Että vetäkää te kyylät se löysä v..nne päähänne.

miten se laitetaan sinne päähän..? Ai, mutta se taitaakin olla sulla koko ajan naamalla x)

Vierailija
22/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä kadehtittavaa tässä henkilössä jonkun mielestä on? Ilmeisesti teidän mielestä jotka tällaisia keskustelun aloituksia teette, ajattelette että kun ihminen on vaan julkisuudessa, pumppaa itsensä silikoonia täyteeen, esiintyy vähissä vaatteissa, tyrkyttää itseään julkisuuten, koska mitään todellisia meriittejä ei ole julkisuudessa olla, on kadehtemisen arvoista? Itse kadehtisin ennemmin ihmistä jolla on oikeasti tyyliä, luovuutta ja älyä ja josta on esimerkiksi monelle ihmiselle. Todella naurettavaa viitata kateuteen jokaisen kritiikin kohdalla, mutta ilmeisesti Martinalle on helpompaa suhtautua kritiikkiin kun ajattelee näin yksinkertaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoavat vanhoilliset mammat tuntuvat olevan hänen elämästään ja tekemisistään perillä. Blogia ja Seiskaa taivavat lukea kuin piru raamattu vaikka muka inhotaan Martinan ja Eskon elämäntyyliä. Kateellisia löysävittuja olette.

Vierailija
24/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaa joku martinan kaveri tai hän itse...

Vierailija
25/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tehtailee sekä Marimma että Martina-aloituksia.

En ole Martinan kaveri, enkä hänen elämäänsä ole läheltä seurannut.

Mua vaan kiinnostaa tämän palstan arvomaailma, jos poikkeat äitiyden normista, olet ehdottomasti huono äiti.

Tai jos poikkeat tämän palstan naiseuden normista et voi olla hyvä äiti.

Vierailija
26/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kateellisuus-sanan vetää esiin joku rikas, jos joku arvostelee oikeistolaista politiikkaa. "köyhät on kateellisia ja siksi sanovat noin". Tässä kohtaa kateellisuus-sanan käyttö on outoa, mille ihminen olisi julkkiksen kohdalla kateellinen? Yläasteikäiset, ,jotka kuvittelevat Martinan saaneen mieheltään lahjaksi limusiinin ja elävän kallista luxus elämää voivat olla kateellisia Martinan oletetulle rikkaudelle. Mille kiinteiden aloittamisesta oleva olisi kateellinen, sillekö että Martina syöttää lapselleen kiinteitä tai hänen äitiydelleen? Martinan julkisuudelle? Elämäntyylille, jossa ollaan julkisuudessa ja esitetään menestyvää ja rikasta, vaikka limusiini on tuotantoyhtiön järkkäämä ja synttäribileet hotellin sponssaama, julkisuuden vuoksi. Perustelkaa mille olisi kateellinen Martinan tapauksessa? Komealle miehelle?

Vierailija
27/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallin mukaista normiäitiyttä. Ja tietä vituttaa kun itse joudutte sellaista äitiyttä elämään, vaikka kenties haluisitte olla ihan erilaisia äitejä.

Vaikka toki löytyy varmasti niitäkin naisia, jotka ihan vapaaehtoisesti elävät 50-luvun naisen elämää ja vielä luulevat että kaikki muutkin haluaisivat sellaista naisen elämää elää.

Vierailija
28/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kovasti yritetään nyt provota keskustelua aikaan mutta tyhmyydelle ei voi olla kateellinen. Sille voi kyllä nauraa ja joskus irvaillakin:-)

Vierailija
29/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen monille ihmisille, mutta en pahemmin Martinalle. Isoista rinnoista olisin, jos ne ei olisi silikonia. Lihaksikkaasta miehestä, jos se ei olisi tyhmänpuoleinen. Kasvot oli Martinalla kauniit ennen akuankkahuulia. No, on se tosi energinen, siitä voisin olla kateellinen. Mutta mulle on ihan sama mitä se syöttää lapselleen vai syöttääkö ollenkaan.

Vierailija
30/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-sarjan kautt aohimennen jos telkkua auki, lööpeissä tai Seiskan jutussa. Aivan kuten Matti Nykänen hän on vain viihdettä, jolle voi naureskella tai päivitellä. Jos hän ei tekisi erikoisia juttuja hänelle kävisi kuten suurimmalle osalle bb- ja tangokuninkaallisista, hän ei olisi pitkään julkisuudessa. Joten tämän jutun aloittaja: jos Martinan kiinteistä ei puhuttaisi häntä ei olisi olemassa. Julkisuuden henkilö ilman julkisuutta ei ole olemassa lukijoille.

Vierailija
31/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin, että millä tavoin Sinä olet parempi kuin Martina?

No, eiks mammat uskalla vastata??Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen:

MILLÄ TAVOIN SINÄ OLET PAREMPI KUIN MARTINA?

Martina tienaa rahansa julkisuudessa, se on hänen ammattinsa. Siltä osin ,kuin hän itse haluaa itsestään antaa ammattiinsa,häntä on myös lupa arvostella. MArtinan ja Eskon toiveissa on myös toinen kausi telkkariohjelmaa heidän elämästään. He ovat itse valinneet julkisuuden.

Vierailija
32/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja martina ei olla edes verrattavissa äitiyden saralla

Vierailija
33/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni eivät joudu kärsimään siitä, että tunkisin julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.

Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen:

Vierailija
34/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-sarjan kautt aohimennen jos telkkua auki, lööpeissä tai Seiskan

jutussa. Aivan kuten Matti Nykänen hän on vain viihdettä, jolle voi

naureskella tai päivitellä. Jos hän ei tekisi erikoisia juttuja hänelle

kävisi kuten suurimmalle osalle bb- ja tangokuninkaallisista, hän ei

olisi pitkään julkisuudessa. Joten tämän jutun aloittaja: jos Martinan

kiinteistä ei puhuttaisi häntä ei olisi olemassa. Julkisuuden henkilö

ilman julkisuutta ei ole olemassa lukijoille.

Martina, Tuksu ja monet muut on vain ilman todellista meriittiä sattumalta julkisuuteen tulleita kasvoja, jotka tienaa elantonsa esittelemällä julkisesti elämäänsä ja tekemällä erikoisia juttuja. Tuskin kukaan Martinaa henk.koht tuntematon kaipailee häntä päivittäin, kunnes Martina taas itse tyrkkää jotain juttuja elämästään julkisuuteen. Näin muut pääsevät arvostelemaan hänen ratkaisujaan, olematta silti kateellisia.

Vierailija
35/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet Victorian kärsivän Martinan julkisuudesta ja millä tavoin?

lapseni eivät joudu kärsimään siitä, että tunkisin julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
36/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole Martina Aitolehdelle kateellinen yhtään mistään, en edes ulkonäöstä tai siitä miehestä. Mun mielestä ihmistä ei pidä kuitenkaan tuomita vanhojen tehtyjen asioiden vuoksi vai oletteko te itse synnittömiä ja virheettömiä täydellisiä ihmisiä ? En oikein usko. Martina on varmasti ihan hyvä äiti siinä missä muutkin.

Vierailija
37/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan raha-asiani vastuullisesti, joten lapsillani on varmasti aina katto pään päällä. Velaksi tuhlaavalla Martinalla tuskin näin on. Victoria ei ehkä vielä kärsi, mutta viimeistään päiväkodissa joutuu häpeämään äitiään, siitä puhumattakaan, millaista on käydä koulua kun kaverit löytävät äidin pyllistelykuvat netistä.

Mistä päättelet Victorian kärsivän Martinan julkisuudesta ja millä tavoin?

Vierailija
38/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toki yks malli elää se mitä ekkerinsä kans tuo julki..mut mikäs siinä..paitsi paskaa varmasti saavat niskaansa..mut hei, sellasta se julkvistin elämä on :b

mut mielenkiintosta ois sitten, ku kyseisellä parilla ois lapsia enemmän..vaikkapa 4, ni sen jälkeen vosin olla kade, et miten saavat kaikki asiat rullaamaan(salilla käynnit/keikat jne .)

Vierailija
39/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa telkkariohjelmaa/blogia ollenkaan, sillä minulle joku Martina on tuntematon ihminen, jonka tekemiset eivät kiinnosta tippaakaan. Omassa elämässäni on tarpeeksi kiinnostavia asioita, ei tarvitse paheksua tuntemattomien tekemisiä tai tekemättä jättämisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme