Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko sairaskertomus,vai mikä nimeltään onkaan kotiin?
05.03.2010 |
Olin viikko sitten äitiyspolilla ylimääräisessä tarkastuksessa suonikohjujeni takia,paljastui siinä samalla myös muutakin.Lääkäri höpötti sen kertomuksen,sitä ei ole vielä ainakaan tullut kirjallisena postissa..En muuten saanut synnytyskertomusta toisesta lapsesta,ekasta sain..miksi näin?
Kommentit (3)
epikriisin.
Epikriisin saa kun haluaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan soitto pitäisi riittää, ei tarvitse kirjallisesti pyytää.
ylimääräisestä äitiyspolikäynnistä sairauskertomusta kotiin. Pyytämällä saat sen, jos haluat (todennäköisesti pitää olla kirjallinen pyyntö).
Mulla synnytyskertomus meni äitiysneuvolaan, olisko sullakin mennyt? Sieltä voisi ehkä kysellä...