Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kyylät olette vaan kateellisia Martinalle kun ette uskalla tehdä niinkuin hän.

Vierailija
14.02.2010 |

Martina ei unohda omaa persoonaansa vaikka hänestä äiti tulikin.

Te itsenne menettäneet katkerat noita-akat kyyläätte Martinan jokaista tekemistä ja nostatte haloon kun ette itse uskalle tehdä samoin.

Mitä helvettiä se teille kuuluu vaikka Martinan lapsi saa kiinteitä jo 3kk ikäisenä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko muka itse käsi sydämellä vannoa ettette muka raskausaikana yhtäänkertaa syöneet mitään kiellettyä, juoneet tippaakaan alkoholia tms.

saatika sitten että lapsenne on vasta kahden vkon jälkeen viety ensimmäisen kerran ulos, aloitettu kiinteiden kokeileminen vasta 4kk iässä, imetetty vähintään se puoli vuotta jne.

meillä on menty kyllä ihan lapsen tahtisesti. 3kk myös syötiin jo kiinteänä peruna porkkanaa ja 4kk neuvolassa jo kehoitettiin antamaan lihaa.

tutkikaapa sitä pääkoppaanne hieman.

Vierailija
2/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla salarakas? Olla Seiskan kansilehtityttö? Tanssia työkseen puolialasti yökerhoissa?

Voi vitsi, noi on just sitä jokainen nainen haluaisi elämässään saavuttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua varmaan kaivelee kun en ole uskaltanut tehdä monia abortteja ja sitten puhua niistä repostelevaan sävyyn, tai jättää ja pettää miestäni just ennen häitä jne.

Vierailija
4/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seiskan vakiokansityttö ei tee kenestäkään huonoa äitiä.

Kateellisia vaan olette kyylät kun ette uskalla kyseenalaistaa mitään mitä neuvolantätinne teille sattuu vauvanhoidosta sanomaan.

Vierailija
5/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hänen elämäänsä niillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Vittu, kyylät kaivelevat kohta jostakin tietoja siitä kenen kanssa Martina seurusteli yläasteella ja sen perusteella päättelevät osaako Martina vauvaansa hoitaa.

Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus ratkaisee.

Vierailija
6/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seiskan vakiokansityttö ei tee kenestäkään huonoa äitiä. Kateellisia vaan olette kyylät kun ette uskalla kyseenalaistaa mitään mitä neuvolantätinne teille sattuu vauvanhoidosta sanomaan.

Minä olen ihan itse ottanut asioista selvää ja todellakaan kiinteiden aloittaminen kolmekuiselle ei ole järkevää. Tällä ei ole kateuden kanssa mitään tekemistä. Myöskään en ymmärrä vauvan pahoinpitelyä (jollaiseksi korvien reiittämisen katson).

Vierailija
7/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistynyt lapsensa pahoinpitelyyn, olisi lastensuojelu jo puuttunut asiaan. Te kyylät ette vaan itse uskalla hoitaa vauvaanne muuta kuin oppikirja kädessä.

Vierailija
8/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen liittyvät valinnat liikuta yhtään - ei edes Martinan sellaiset. Voitte syöttää lapsillenne vaikka kirnupiimää heti laitoksella, aivan sama mulle.

Omat ipanat on jo sen verran vanhoja, että mulle vauva-aika on kaukaista menneisyyttä ja se on hyvä, sillä keskusteluun kykenevät lapset antavat paljon enenmmän kuin puklaavat tahdottomat pötkylät. Sitä tässä vaan edelleenkin ihmettelen, että mistä mun pitikään olla kateellinen?

3

Vierailija
9/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei kuitenkaan.

Martina itse kirjoitti blogissaan kiinteiden aloittamisesta joten sen verran se kuuluu muille...

Vierailija
10/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen:

MILLÄ TAVOIN SINÄ OLET PAREMPI KUIN MARTINA?

Vierailija
11/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heitä tartte kyylätä, kun ovat tyrkyllä joka lävestä...

Vierailija
12/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvan syntymä pyyhkii pois koko aiemman persoonallisuuden? Aika mielenkiintoista.

Vierailija
13/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat vauvan hoitamiseen ja äitiyteen? Todennäköisesti positiiviseen suuntaan. Martina osaa arvostaa vauvaansa kun on antanut hänelle mahdollisuuden syntyä.

Martina arvostaa myös aviomiestään, joka on antanut Martinalle mahdollisuuden olla äiti ja aviovaimo Martinan menneisyydestä huolimatta.

Että vetäkää te kyylät se löysä v..nne päähänne.

Vierailija
14/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat vauvan hoitamiseen ja äitiyteen? Todennäköisesti positiiviseen suuntaan. Martina osaa arvostaa vauvaansa kun on antanut hänelle mahdollisuuden syntyä. Martina arvostaa myös aviomiestään, joka on antanut Martinalle mahdollisuuden olla äiti ja aviovaimo Martinan menneisyydestä huolimatta. Että vetäkää te kyylät se löysä v..nne päähänne.

taikka teen juttuvinkin seiskaan..

Vierailija
15/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvan syntymä pyyhkii pois koko aiemman persoonallisuuden? Aika mielenkiintoista.

mutta se on Martina se!

Vierailija
16/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen:

Vierailija
17/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen: MILLÄ TAVOIN SINÄ OLET PAREMPI KUIN MARTINA?

joten en vaivaudu vastaamaan, moraaleista nyt puhumattakaan...

Vierailija
18/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa ilmaista oman mielipiteensä ja se ei ole toisen tuomitsemista tai haloon nostamista! Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja saa tuoda sen muillekin julki.

Jokainen kuitenkin itse päättää antaako 3kk kiinteitä vai ei.

Siitä ei tarvitse kenenkään loukkaantua.

Jos Martina tai Esko kirjoittaa blogissaan antavansa 3kk vauvalleen kiinteitä, niin silloinhan hän toi julki asian ja silloin se kuuluu kaikille, jotka blogia lukee.

Varmasti ei ole uskaltamisesta kyse.

Vierailija
19/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiks mammat uskalla vastata??Nyt kaikki Martinaa arvostelleet mammat pääsevät vastaamaan kysymykseen:

Martina tienaa rahansa julkisuudessa, se on hänen ammattinsa. Siltä osin ,kuin hän itse haluaa itsestään antaa ammattiinsa,häntä on myös lupa arvostella. MArtinan ja Eskon toiveissa on myös toinen kausi telkkariohjelmaa heidän elämästään. He ovat itse valinneet julkisuuden.

Vierailija
20/39 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempia ja huonompia äitejä, jos lapsi ei kärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä