Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joilla on harvoin kylmä?

Vierailija
13.02.2010 |

Töissä (useammassa työpaikassa) olen törmännyt "ongelmaan" kun naisia palelee koko ajan, mitään ei voi oikein tehdä (lähteä ulos syömään tms) kun koko ajan palelee ja itse istun t-paita pääällä tammikuussa toimistolla ja ihmettelen miksi muilla on kylmä:) Eli olenko ainoa laatuaan? Ja mistähän tämä edes johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi lämminverinen :) Kun mies ja muksut toppaa itseään talvella niin meikämamma laittaa talvitakin alle T-paidan ja silti tarkenee.

Välillä jotkut jaksaa ihmetellä et eiks mulla ole kylmä :)

Vierailija
2/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielummin sisällä ilman sukkia, samoin mies. Lapset saattavat joskus hillua pikkarit/kalsarit jalassa.

Ja asutaan vanhahkossa omakotitalossa ja lattiat eivät ole lämpimät. Eikä meillä muutenkaan ole kuuma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on luullut olevansa luonnonoikku kun muut naiset nukkuvat pyjamat ja villasukat päällä ;)

Vierailija
4/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö viettää kotona aikaansa mieluiten pelkissä alushousuissa - niin hereillä ollessaan kuin nukkuessaankin. Nukkuessa ei välttämättä käytä edes peittoa. Suihkussa tykkää meidän muiden makuun tosi viileästä vedestä, ja jos suihkutan molempia lapsia samaan aikaan, niin tyttö kiljuu veljelleen sopivan lämpöisestä vedestä, että "Kuumaa, polttaa, KUUUUMAAA!"

Vierailija
5/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne joilla on paksu rasvakerros

Vierailija
6/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne joilla on paksu rasvakerros

menisi allekirjoittamaan väitettäsi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan