Muita naisia, joilla on harvoin kylmä?
Töissä (useammassa työpaikassa) olen törmännyt "ongelmaan" kun naisia palelee koko ajan, mitään ei voi oikein tehdä (lähteä ulos syömään tms) kun koko ajan palelee ja itse istun t-paita pääällä tammikuussa toimistolla ja ihmettelen miksi muilla on kylmä:) Eli olenko ainoa laatuaan? Ja mistähän tämä edes johtuu?
Kommentit (6)
Itse olen mielummin sisällä ilman sukkia, samoin mies. Lapset saattavat joskus hillua pikkarit/kalsarit jalassa.
Ja asutaan vanhahkossa omakotitalossa ja lattiat eivät ole lämpimät. Eikä meillä muutenkaan ole kuuma..
ap on luullut olevansa luonnonoikku kun muut naiset nukkuvat pyjamat ja villasukat päällä ;)
Tyttö viettää kotona aikaansa mieluiten pelkissä alushousuissa - niin hereillä ollessaan kuin nukkuessaankin. Nukkuessa ei välttämättä käytä edes peittoa. Suihkussa tykkää meidän muiden makuun tosi viileästä vedestä, ja jos suihkutan molempia lapsia samaan aikaan, niin tyttö kiljuu veljelleen sopivan lämpöisestä vedestä, että "Kuumaa, polttaa, KUUUUMAAA!"
ei ne joilla on paksu rasvakerros
menisi allekirjoittamaan väitettäsi..
Täällä ilmoittautuu yksi lämminverinen :) Kun mies ja muksut toppaa itseään talvella niin meikämamma laittaa talvitakin alle T-paidan ja silti tarkenee.
Välillä jotkut jaksaa ihmetellä et eiks mulla ole kylmä :)