Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen luonnevikainen jos hän on itsenäinen eikä alistu miehen kynnysmatoksi?

Vierailija
24.02.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole mieheni jatke, vaan ihan itsenäisesti ajatteleva ihminen.

Luulen, että miehenikin pitää siitä... tai niin, miksi se muuten mua olisi katsellut useamman vuoden jo? ;)

(silti, mä olen itse kyllä hetkittäin sitä mieltä, että mä olen vähän luonnevikainen, mutta se ei liity meidän parisuhteeseen millään tavalla ;)).

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen on todennäköisesti ainakin läheisriippuvainen jos on epäitsenäinen ja suostuu elämään miehen kynnysmattona alisteisessa (ja esim. alkoholi/pettämis/väkivalta tms. suhteessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin hän on luonnevikainen. Normaali ihminen pystyy pitämään puolensa ilman raivokohtauksia ja päällekäymistä.

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin miesten mielestä jotka ovat tottuneet siihen että naiset tanssii heidän pillinsä mukaan.

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman naisen raivokohtauksia? Vika on jälleen kerran miehessä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä parisuhteessa kummallakin on tilaa hengittää ja elää, halua tehdä kompromisseja ja rakentaa yhteistä hyvää. Tähän kuuluu sekä terve itsekkyys että kyky toimia toisen hyväksi. Suhde, jossa jompaa kumpaa pakotetaan, on sairas. Samoin sairas on ihminen, joka pakottaa itseään tavalla, jossa ei enää osaa pitää puoliaan.

Vierailija
7/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heitin sen pihalle heti kun petti mua kerran=)

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos mies ei tajua että nainen haluaa omaa tilaa ilman naisen raivokohtauksia? Vika on jälleen kerran miehessä.

Vikahan voi olla vaikka naapurin Villessä, mistä sitä tietää yleisellä tasolla.

Mutta tunnen naisia, jotka ovat omasta mielestään viehättäviä ja tunteella ajattelevia ja toimivia temperamenttisia luonnonlapsia. Heillä vain käy käsittämättömän huono tuuri miesten kanssa, jokainen mies jättää viimeistään parin vuoden seurustelun jälkeen.

Muden silmin nämä naiset ovat joka suuntaan koheltavia, satunnaisesti raivohulluja ja aggressiivisia, kykenemättömiä kuuntelemaan mitään muuta mielipidettä kuin omaansa ja usein sairaalloisen mustasukkaisia. Siis jonkin sortin luonnehäiriöisiä.

Toki miehissä on ihan vastaavia eroja oman ja muiden näkemyksen välillä.

Itsenäisyys ja vahva tahto eivät sinänsä ole luonnevikaa, päin vastoin. Mutta nuo ovat tyypillisiä määrittelyjä, joita luonnevikainen käyttää itsestään, kun haluaa kaunistella omia luonteenpiirteitään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä