Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ

Vierailija
01.02.2025 |

Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄

Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee nainen vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.

Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee nainen? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄

Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.

Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko nainen vihdoin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nainen toiseen asiantuntijatyötä tekevään. Taitaa nainen olla jokin amisjuntti.

Vierailija
2/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi, kerjää huomiota. Jätä se. Ei ikinä muuta tapojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!

Vierailija
4/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kopioit?

Vierailija
5/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kopioit?

Koska minua kiinnostaa tietää vastausten taso kun sukupuolet käännetään päinvastoin.

Vierailija
6/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille reippaasti, että seuraavan keskeytyksen jälkeen lähden ja kun palaan, keskustelemme siitä, missä aikataulussa muutat pois.

Vierailija
7/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on etänä, niin eihän se töitä ole. Kyhjötät kotona koneella ja leikit että olet oikeasti töissä. Nainen näkee tämän.

Vierailija
8/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nainen toiseen asiantuntijatyötä tekevään mieheen. Eiköhän hän ymmärrä.

Vierailija
9/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. 🙄

Vierailija
10/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä muija

tyhmänpuolrinen

Vierailija
11/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itse omat aloituksesi.

Vierailija
12/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyötä tekevää ei häiritä! Oli mies tai nainen!

Vierailija
13/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyötä tekevää ei häiritä! Oli mies tai nainen!

Etätyöläinen voi hankkia itselleen oman toimistotilan ellei työnantajalla ole sellaista tarjolle. Koti on koti eikä toimisto.

Vierailija
14/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kotoana suoritettavia töitä eri firmoille. Ei siis etätöitä. Tavarat tuotiin kotiin ja niitä sitten koottiin ja kappalahintaan saivat maksun. Miksei näitä kokoamistöitä enää tehdä, kun vaan istutaan koneen äärellä ja lähetetään muutama viesti, juuri sen verran, että työpaikka säilyy.

Minäkin joudun puhelimessa odottamaan, että joku viitsii vastata firmasta - etätöistä. Viimeksi 20 minuuttia roikuin ja vastattiin, että meillä on ruuhkaa.

Vierailija
15/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää työnne työpaikalla.  Kotona saa vapaapäivänään vaikka kuunnellä täysillä torvisoittokuntaa..

Vierailija
16/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, Pitäisi tehdä kaikkea kotona kun teen töitä. Tulee ihan lista. Jätin etätyöt

Vierailija
17/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se asu kanssasi? Käske menemään omaan asuntoonsa työpäiväsi ajaksi.

Tai jos asutte yhdessä, hankkikaa isompi asunto. Sitä ennen kuitenkin harkitse tarkkaan, kestätkö muita häneltä tulevia tyhmyyksiä.

Vierailija
18/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin laiskat vetelykset!

Vierailija
19/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kopioit?

En ole ap, mutta ihan hyödyllinen aika monelle av mammalle.

Vierailija
20/46 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kopioit?

Koska minua kiinnostaa tietää vastausten taso kun sukupuolet käännetään päinvastoin.

Tämä on kuitenkin liian läpinäkyvä. Olisit odottanut pari päivää, etkä kopioinut koko stooria. Silloin kaiki olisi ollut miehen vika, luonnollisesti.