Nainen ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ
Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄
Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee nainen vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.
Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee nainen? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄
Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.
Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko nainen vihdoin?
Kommentit (46)
Naislapsi, kerjää huomiota. Jätä se. Ei ikinä muuta tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kopioit?
Koska minua kiinnostaa tietää vastausten taso kun sukupuolet käännetään päinvastoin.
Sano sille reippaasti, että seuraavan keskeytyksen jälkeen lähden ja kun palaan, keskustelemme siitä, missä aikataulussa muutat pois.
Jos se on etänä, niin eihän se töitä ole. Kyhjötät kotona koneella ja leikit että olet oikeasti töissä. Nainen näkee tämän.
Vaihda nainen toiseen asiantuntijatyötä tekevään mieheen. Eiköhän hän ymmärrä.
Sulla on väärä muija
tyhmänpuolrinen
Etätyötä tekevää ei häiritä! Oli mies tai nainen!
Vierailija kirjoitti:
Etätyötä tekevää ei häiritä! Oli mies tai nainen!
Etätyöläinen voi hankkia itselleen oman toimistotilan ellei työnantajalla ole sellaista tarjolle. Koti on koti eikä toimisto.
Ennen oli kotoana suoritettavia töitä eri firmoille. Ei siis etätöitä. Tavarat tuotiin kotiin ja niitä sitten koottiin ja kappalahintaan saivat maksun. Miksei näitä kokoamistöitä enää tehdä, kun vaan istutaan koneen äärellä ja lähetetään muutama viesti, juuri sen verran, että työpaikka säilyy.
Minäkin joudun puhelimessa odottamaan, että joku viitsii vastata firmasta - etätöistä. Viimeksi 20 minuuttia roikuin ja vastattiin, että meillä on ruuhkaa.
Tehkää työnne työpaikalla. Kotona saa vapaapäivänään vaikka kuunnellä täysillä torvisoittokuntaa..
Sama, Pitäisi tehdä kaikkea kotona kun teen töitä. Tulee ihan lista. Jätin etätyöt
Ei kai se asu kanssasi? Käske menemään omaan asuntoonsa työpäiväsi ajaksi.
Tai jos asutte yhdessä, hankkikaa isompi asunto. Sitä ennen kuitenkin harkitse tarkkaan, kestätkö muita häneltä tulevia tyhmyyksiä.
Menkää töihin laiskat vetelykset!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kopioit?
En ole ap, mutta ihan hyödyllinen aika monelle av mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kopioit?
Koska minua kiinnostaa tietää vastausten taso kun sukupuolet käännetään päinvastoin.
Tämä on kuitenkin liian läpinäkyvä. Olisit odottanut pari päivää, etkä kopioinut koko stooria. Silloin kaiki olisi ollut miehen vika, luonnollisesti.
Vaihda nainen toiseen asiantuntijatyötä tekevään. Taitaa nainen olla jokin amisjuntti.