Kuinka luottavaisin mielin päästäisitte miehenne 4pv Leville miesporukassa?
Kommentit (87)
ja todellakin meno on etittäin estotonta ja moraalitonta! :/ Sellaisiin paikkoihin lähdetään viettämään iltaa sillä mielellä että nyt aivot narikkaan ja viinaa naamaan! Mitäpä siinä helposti tapahtuu jos koko porukka on tällä asenteella. Ja tälläisissä lomapaikoissa ihmiset tuntuu ajattelevan että voi tehdä mitä vaan, kun "kukaan ei ole näkemässä"! :( Olen monet kerrat töissä joutunut kuuntelemaan kiihkeitä juttuja, joista käy selvästi ilmi että nyt ei oo oma kulta kyseessä, mutta kotoa sellainen löytyy! Ja vielä paremmin tämän huomaa kun itse lähtee yöelämään! Sinkkujen paratiiseja hiihtokeskukset kyllä on, kun suurinosa ihmisistä on tällä asenteella viettämässä "hiihtoreissua" ilman puolisoa tai ihan sinkkuna itsekin..
..että onhan niitä kuitenkin hyviäkin miehiä, ja naisiakin!! Eikä kaikki joista tilaisuus tekisi varkaan edes kelpaa kenellekään. ;)
näitä provokommentteja.
Olen nelikymppinen mies ja käynyt "poikaporukalla" Levillä ja monissa muissa hiihtokeskuksissa useita kertoja. Pahimmillaan touhu on meillä mennyt niin pitkälle että joku on tanssinut vieraan naisen kanssa - jos tämä on mielestäsi liikaa, älä päästä miestäsi Leville:)
Me viihdymme oikeasti päivät rinteessä, syömme hyvin joko mökillä tai ravintolassa jonka jälkeen otamme toki alkoholia ravitsemusliikkeissä. Koko homman juju on kuitenkin mökillä tapahtuva "poikien välinen hölmöily". Nauretaan vedet silmissä lapsellisille jutuille, saunotaan aamuun asti ym. jne. = Täydellinen irtiotto arjesta
Reissujen jälkeen on väsynyt mutta hyvin "nollattu" olo.
Tilaisuuksia esimerkiksi Levillä pettämiselle on varmasti mutta on niitä paikkoja muuallakin. Tunnistan määrätyn miestyypin jolla on taipumusta naisten "saalistamiseen". Kyseinen tyyppi ei kyllä tarvitse Leviä pelikentäkseen: Pikkujoulut, työmatkat yms. ajavat ihan saman asian. Valitettavasti vaimot eivät yleensä tunnista tätä ominaisuutta miehissään.
P.S. Vaimoni käy myös "tyttöjen reisuulla" kerran vuodessa ja luotan häneen täysin. Mitä muuta voisinkaan :)
Me elämme parisuhteessa, emme vankilassa. En rajoita mieheni menoja eikä hänkään minun. Yhdessä on oltu pitkään, naimisissa ei olla. Aikuisten ihmisten suhteessa ei lupia kysellä, tottakai avoimesti kerrotaan ja sovitaan kuitenkin. Mutta lähtökohtaisesti toinen voi aina lähteä, jos tunaroi niin siihen on kyllä mahdollisuuksia jokaisella päivittäin ihan kotiympyröissäkin. Yököttää aina kun kuulee jonkun (miehen tai naisen) sanovan että täytyy "kysyä lupa hallitukselta". WTF, siis ei pariskunta ole toistensa isä/äiti, kyllä aikuisen ihmisen harkintakykyyn pitäisi voida sen verran luottaa, että jos tahtoo jonnekin reissuun lähteä niin se on ihan ok.
ei mun mies tarvi mun lupaa yhtään mihinkään menoihinsa. Tottakai yhdessä mietitään ja katotaan, että kummatkin pääsee tasapuolisesti, mutta ei taustalla koskaan ole mitään ajatuksia pettämisestä.
Mies on ollu siellä peräti 2 vuotena peräjäleen viikon ja miesporukalla! Ja ketjun innoittamana hiukan kyselin: Ni sano että se ei oo huomannu mitään siihen viittavaa...kenelläkään niitten porukasta :D
Mies on ollu siellä peräti 2 vuotena peräjäleen viikon ja miesporukalla! Ja ketjun innoittamana hiukan kyselin: Ni sano että se ei oo huomannu mitään siihen viittavaa...kenelläkään niitten porukasta :D
Jos olisi vastannut toisin, olisiko ensi vuoden reissu jäänyt tekemättä?
Omani ei ole k.o reissuista kiinnostunut, eikä Lapin lomailusta muutenkaan. Arvaa varmaan joka tapauksessa etten ajatuksesta pitäisi. Kieltäähän en voi, kun ei meillä mitään lupia kysellä, mutta mielipiteeni kertoisin isoin kirjaimin;)
Kaukoitään kaverit yrittivät miesporukaan houkutella, muttei lähtenyt sinnekään. Yhdessä on kyllä sielläkin lomailtu.
ja todellakin meno on etittäin estotonta ja moraalitonta! :/ Sellaisiin paikkoihin lähdetään viettämään iltaa sillä mielellä että nyt aivot narikkaan ja viinaa naamaan! Mitäpä siinä helposti tapahtuu jos koko porukka on tällä asenteella. Ja tälläisissä lomapaikoissa ihmiset tuntuu ajattelevan että voi tehdä mitä vaan, kun "kukaan ei ole näkemässä"! :(
Olen monet kerrat töissä joutunut kuuntelemaan kiihkeitä juttuja, joista käy selvästi ilmi että nyt ei oo oma kulta kyseessä, mutta kotoa sellainen löytyy! Ja vielä paremmin tämän huomaa kun itse lähtee yöelämään!
Sinkkujen paratiiseja hiihtokeskukset kyllä on, kun suurinosa ihmisistä on tällä asenteella viettämässä "hiihtoreissua" ilman puolisoa tai ihan sinkkuna itsekin..