Kuinka luottavaisin mielin päästäisitte miehenne 4pv Leville miesporukassa?
Kommentit (87)
kehenkään ei voi luottaa 100 %:sti. Ja ne uskollisimmatkin tietää, että uskollisuus perustuu suurimmalta osin siihen, että välttää tilanteita joissa houkutuksia saattaa esiintyä.
Mä olen ollut juurikin tällaisen porukan nainen ja täytyy sanoa, että olen ollut äimissäni kuinka ne kiltiksti ja rehellisiksi perheeisiksi luulemani kollegat sekoaa täysin kun naiset tarjoaa siellä itseään ilmaiseksi. Ihan ihmetouhua!!
ja miesporukassa reissussa muuten.
En ole asiaa sen enempää murehtinut eikä ole ollut konkreettista syytä epäillä mistään. Toimin syytön kunnes toisin todistetaan periaatteella, meni syteen tai saveen.
En tunne yhtäkään miestä/naista, joka ei olisi harrastanut siellä ollessan "jonkinsorttista" uskottomuutden aktia.
Tosin hän ei ole miesporukalla Leville -tyyppiä ylipäätäänkään, joten kysymys on meille hypoteettinen.
ja on sen verran aikuiseksi kasvanut, että poikien dokausreissut on taaksejäänyttä elämää.. Lomat on perheen yhteistä aikaa..
ja ihan hyvillä mielin päästän, vaikka tiedän että hyvin kostea työkausi onkin. Ei voi kuin luottaa (jos pettämisepäilyä tässä haettiin)
en liion ole kuullut etteikö siellä porukassa tyhmyys tiivistyisi ja tuon ryhmäpaineen vuoksi ei mieskään ole koskaan lähtenyt, kyllä sieltä reissuilta on aina kuullut että ne paraatkin miehet on heikkoja...
ja aivan uskomatonta, kuinka kiltit perheenisät pani kaiken kahdella jalalla kulkevan jos sai.
Aivan käsittämätöntä touhua.
Uskon, että olivat hyviä miehiä ja morkkis osalla oli kaamea. Mutta miesporukassa kiltitkin miehet villiintyi kun porukan painostus oli kova. Liikaa viinaa ja kaverit, jotka höynää pettämään. Siinä unohtuu periaatteet ja lupaukset.
Oma mies saisi lähteä, mutta onneksi tietää, millainen meno on siellä, eikä halua itse lähteä. Joka vuosi olisi työpaikan pikkujoulut Levillä ja ainoana porukasta kieltäytyy lähtemästä. Ja juuri siksi, että sanoo, ettei kiinnosta viinanjuonti ja vieraissa juokseminen.
Mä olen ollut juurikin tällaisen porukan nainen ja täytyy sanoa, että olen ollut äimissäni kuinka ne kiltiksti ja rehellisiksi perheeisiksi luulemani kollegat sekoaa täysin kun naiset tarjoaa siellä itseään ilmaiseksi. Ihan ihmetouhua!!
En ole asiaa sen enempää murehtinut eikä ole ollut konkreettista syytä epäillä mistään. Toimin syytön kunnes toisin todistetaan periaatteella, meni syteen tai saveen.
Musta on uskomatonta lukea näitä vastauksia. Provoja suurin osa, toivon niin.
Meillä mies saa käydä missä haluaa ja nytkin parhaillaan hiihtolomalla Lapissa. Luotan mieheeni, että tekee omat ratkaisunsa meidän perhettä ajatellen. Ja jos vaikka pettäisin, niin en haluaisi tietää asiasta. Meillä kun on vaakakupissa niin paljon enemmän kuin vain mieheni siveellisyys.
ja aivan uskomatonta, kuinka kiltit perheenisät pani kaiken kahdella jalalla kulkevan jos sai.
Aivan käsittämätöntä touhua.Uskon, että olivat hyviä miehiä ja morkkis osalla oli kaamea. Mutta miesporukassa kiltitkin miehet villiintyi kun porukan painostus oli kova. Liikaa viinaa ja kaverit, jotka höynää pettämään. Siinä unohtuu periaatteet ja lupaukset.
Oma mies saisi lähteä, mutta onneksi tietää, millainen meno on siellä, eikä halua itse lähteä. Joka vuosi olisi työpaikan pikkujoulut Levillä ja ainoana porukasta kieltäytyy lähtemästä. Ja juuri siksi, että sanoo, ettei kiinnosta viinanjuonti ja vieraissa juokseminen.
tulisi tekemään.
Ei Leville kylläkään mutta laskettelu- / moottorikelkkareissulle kavereidensa kanssa. Luottavaisin mielin olen enkä murehdi asiaa.
Musta on uskomatonta lukea näitä vastauksia. Provoja suurin osa, toivon niin. Meillä mies saa käydä missä haluaa ja nytkin parhaillaan hiihtolomalla Lapissa. Luotan mieheeni, että tekee omat ratkaisunsa meidän perhettä ajatellen. Ja jos vaikka pettäisin, niin en haluaisi tietää asiasta. Meillä kun on vaakakupissa niin paljon enemmän kuin vain mieheni siveellisyys.
Mä en jaksa vaivata päätäni pikkuasioilla, enkä myöskään vahtia aikuista ihmistä. Luotan mieheeni siinä, että hän kantaa vastuunsa omasta toiminnastaan ja meidän perheestämme tilanteessa kuin tilanteessa.
Olimme muuten pari viikkoa sitten koko perheen yhteisellä lomalla Levillä. Kävin oman mieheni ja appiukon kanssa Hullussa Porossa parilla siiderillä. Kello oli noin 22. Ihan uskomaton meininki! Porukkaa ei ollut edes kovin paljoa ja minä olin selkeästi miesseurassa, mutta silmäpeli oli ihan mahdotonta. Näki, että äijillä oli vain pano mielessä...Ihan nauratti.
ja kyllä mua huolettaa tapahtuuko jotain. ei mun mies oo mua pettänyt eikä oo sen tyylinenkään, mutta kun oon näitä juttuja lukenut niin nyt olen kyllä huolissani. jos humalapäissään kuitenkin hairahtuu tyhmyyksiin.
ja kyllä mua huolettaa tapahtuuko jotain. ei mun mies oo mua pettänyt eikä oo sen tyylinenkään, mutta kun oon näitä juttuja lukenut niin nyt olen kyllä huolissani. jos humalapäissään kuitenkin hairahtuu tyhmyyksiin.
tuo kuuluisa lause "ei mun mies oo mua pettänyt eikä oo sen tyylinenkään" ja moni on itkenyt sen jälkeen...
tutuksi on tullut tuo liikaa luottaminen ja moni jo toteaakin että se kiltein ja parahin on lopulta se häijyin ja satuttavin...
tuo kuuluisa lause "ei mun mies oo mua pettänyt eikä oo sen tyylinenkään" ja moni on itkenyt sen jälkeen...
tutuksi on tullut tuo liikaa luottaminen ja moni jo toteaakin että se kiltein ja parahin on lopulta se häijyin ja satuttavin...
pitäisi miettiä mitä toinen tekee, misssä ja kenen kansa. Pettää jos on pettääkseen, ei siinä kyttäämiset, kieltämiset ja etukäteen vatvominen auta.
Enemmän mua kyllä ketuttaisi se rahasumma, minkä äijä saa 4 päivän täyspäiväisellä dokaamisella menemään... enkä usko että pettäis kännissä tai siis ei olisi fyysisesti kykenevä sellaiseen
mitään syytä olla luottamattakaan. Jos mies haluaisi pettää, en sitä mitenkään voisi estää.
En voisi elää parisuhteessa, jossa ei puolin ja toisin olisi luottamusta.
Riippuu miehestä. Jos on luotettava, niin tietty luottaisin ja sinne vaan ja jos ei, niin pettää voi missä vaan. Jos on taipumusta liigaan viinaan, niin sitten varmaan voi tapahtua mitä vaan. Jos ei liikaa juo ja voi muuten luottaa, niin sitten tietty. Viina on kavala. Ja jos selvinpäin pettää puolisoaan, niin pettäisi missä vaan. Sellaisesta en huolsi,, antaisin mennä ja saisi jäädä sille tielleen. Onhan noi tuollaiset riskejä reissuja silloin, jos on rälläreissuja.
Riippuu miehestä. Jos on luotettava, niin tietty luottaisin ja sinne vaan ja jos ei, niin pettää voi missä vaan. Jos on taipumusta liigaan viinaan, niin sitten varmaan voi tapahtua mitä vaan. Jos ei liikaa juo ja voi muuten luottaa, niin sitten tietty. Viina on kavala. Ja jos selvinpäin pettää puolisoaan, niin pettäisi missä vaan. Sellaisesta en huolsi,, antaisin mennä ja saisi jäädä sille tielleen. Onhan noi tuollaiset riskejä reissuja silloin, jos on rälläreissuja.