Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luottavaisin mielin päästäisitte miehenne 4pv Leville miesporukassa?

Vierailija
13.02.2010 |

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. voin sanoa, että EN suosittele! Muutamat tuttavani harrastavat varattuja miehiä. Näillä kun on kotona tarinoidensa mukaan niin huonot oltavat, mutta onneksi vaimo päästää isukin silloin tällöin edes "hiihto"retkelle virkistymään. Toki turistit toisiaankin panevat, ei siinä väliä onko mies vai nainen ja millainen perhekokoonpano siellä kotona, tai jopa mökillä on odottamassa.

Kaikkihan sen tietää, mitä Leviltä haetaan. Ylläs on sitten se HIIHTOkeskus.

Vierailija
22/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes miettisi pettääkö vai ei. Jos on pettääkseen, voi tehdä sen kotikaupungissakin. Pettää voi vaikka työpaikallaan, törkeimmät tekee sen aviosängyssään...

mutta onhan se paljon helpompaa kuitenkin pettää jossain satojen tai tuhansien kilometrien päässä tuntemattoman kanssa, mistä puoliso ei mitenkään voi saada tietää, kuin hommailla salaa kotikaupungissa ja järjestellä vaivalloisesti tapaamisia ja valehdella ilta toisensa jälkeen.

helpompi pettää reissussa. Kuitenkin jos mies pettää reissussa, tekee se sitä kotipaikkakunnallakin, en edes jaksa uskoa että tekis vain kerran elämässään kun on poikaporukassa matkalla. Kerran pettää, aina pettää. Ja eikö se ole ihan tutkittukin että suurin osa syrjähypyistä tapahtuu työn kautta löytyneen ihmisen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sitten olette suhteessa sen miehenne kanssa? Mitä järkeä siinä on, jos ei toiseen voi edes luottaa?

Vierailija
24/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tänne vaan. Itse työskentelen levillä ja voin kertoa että kaikkea on nähty.

Ei tietenkään saa yleistää että kaikki miehet pettäis, mutta tässä tunturissa on joku juttu mikä maagisella voimallaan kadottaa kaikki avioliitto lupaukset ja sitten mennään ku oltais 15. MUTTA tämä sama tapahtuu myös toisin päin. Eli akat tekee ihan samaa ja joka ilta ollaan eri miehen kainalossa. Sitten kun kotiinlähtö päivä tulee niin laitetaan sormus takaisin sormeen ja lasten kuvat lompakkoon.

Ja tunturin ravintolat kiittävät tuomistanne rahoista. Tervetuloa Leville :)

Vierailija
25/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA lähtisin sitten itsekin. En ole mieheni vartija, ja mun puolestani saisikin pitää vähän omaa sutinaa, silloin voisin itse tehdä saman.

Vierailija
26/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sitten olette suhteessa sen miehenne kanssa? Mitä järkeä siinä on, jos ei toiseen voi edes luottaa?

voi luottaa sataprosenttisesti, ei edes äitiinsä.

Vierailija
27/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän missään muuten mitään järkeä olisi.

voi luottaa sataprosenttisesti, ei edes äitiinsä.

Vierailija
28/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romuna ja sekoamispisteessä, kun se luottamus petetään tavalla tai toisella.

Vierailija
29/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on pelkästään panopaikka.

Vierailija
30/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on pelkästään panopaikka.

Itse olen Levin kupeesta kotoisin ja lasten kanssa levi on todella hyvä lomakohde!

Vierailija
31/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla romuna ja sekoamispisteessä siitä, kun mies lähtee kaverien kanssa Leville...

romuna ja sekoamispisteessä, kun se luottamus petetään tavalla tai toisella.

Vierailija
32/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla romuna ja sekoamispisteessä siitä, kun mies lähtee kaverien kanssa Leville...

riippuu tapauksesta, jos suhtautuu kuten nämä jotkut, että pankoon, kunhan vaikuta perhe- elämään, niin se puuttuva luottamus ei haittaa. Jos pelkää hulluna pettämistä, niin sitten ei kannata olla parisuhteessa. Eli pitäisi asennoitua niin, että jossain vaiheessa se käy vieraissa, mutta se ei ole maailmanloppu.

Vierailija
33/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkö avaimet onnelliseen parisuhteeseen?

Jopas jotakin.

Vierailija
34/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas jotakin.

tuo kivenkova luottamus (mitä nyt, naimisissa 15 v, kolme pientä lasta, mies pani sihteeriään!) ja miehen menojen vahtiminen ja rajaaminenkaan näytä kovin onnellista lopputulosta tuottavan.

Vierailija
35/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsisit sellaisen miehen, johon voit luottaa 100%:sti ja jolla on selkärankaa olla pettämättä? Sellaisiakin on. Ikävä tietenkin kuulla, että omasi ei kuulunut tähän porukkaan.

Jopas jotakin.

tuo kivenkova luottamus (mitä nyt, naimisissa 15 v, kolme pientä lasta, mies pani sihteeriään!) ja miehen menojen vahtiminen ja rajaaminenkaan näytä kovin onnellista lopputulosta tuottavan.

Vierailija
36/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kysymyksestä loukkaantuisin verisesti. Me lomaillaan yhdessä.

Vierailija
37/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kusipää minä olen.

Vierailija
38/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsisit sellaisen miehen, johon voit luottaa 100%:sti ja jolla on selkärankaa olla pettämättä? Sellaisiakin on. Ikävä tietenkin kuulla, että omasi ei kuulunut tähän porukkaan.

ei tietääkseni ole vielä ehditty pettämään suhteideni aikana, mutta en mene vannomaan, ettei niin olisi tapahtunut ja mulle jätetty kertomatta. Itse olen kyllä pettänyt, ja tiedän, miten helppoa se on, vaikka tunsinkin siitä aina syyllisyyttä. Olisihan se ihan loistavaa, jos kaikki olisivat toisilleen ikuisesti uskollisia, mutta se vaan ei ole niin.

Vierailija
39/87 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen, että on ihmisiä, jotka eivät pettäisi missään tilanteessa.

t.seiska, joka toivoo, että oma mies olisi edellä kirjoittamani kaltainen, mutta samalla miettii, että muuttaisiko se "kertahairahdus" yhtään mitään, jos en siitä tietäisi..

Vierailija
40/87 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihan loistavaa, jos kaikki olisivat toisilleen ikuisesti uskollisia, mutta se vaan ei ole niin.

Mutta minä en kertakaikkiaan pystyisi olemaan suhteessa sellaisen miehen kanssa, johon en luottaisi sataprosenttisesti. Ja jota en uskaltaisi päästää Leville kaverien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan