Kuinka luottavaisin mielin päästäisitte miehenne 4pv Leville miesporukassa?
Kommentit (87)
Riippuu miehestä. Jos on luotettava, niin tietty luottaisin ja sinne vaan ja jos ei, niin pettää voi missä vaan. Jos on taipumusta liigaan viinaan, niin sitten varmaan voi tapahtua mitä vaan. Jos ei liikaa juo ja voi muuten luottaa, niin sitten tietty. Viina on kavala. Ja jos selvinpäin pettää puolisoaan, niin pettäisi missä vaan. Sellaisesta en huolsi,, antaisin mennä ja saisi jäädä sille tielleen. Onhan noi tuollaiset riskejä reissuja silloin, jos on rälläreissuja.
Riippuu miehestä. Jos on luotettava, niin tietty luottaisin ja sinne vaan ja jos ei, niin pettää voi missä vaan. Jos on taipumusta liigaan viinaan, niin sitten varmaan voi tapahtua mitä vaan. Jos ei liikaa juo ja voi muuten luottaa, niin sitten tietty. Viina on kavala. Ja jos selvinpäin pettää puolisoaan, niin pettäisi missä vaan. Sellaisesta en huolsi,, antaisin mennä ja saisi jäädä sille tielleen. Onhan noi tuollaiset riskejä reissuja silloin, jos on rälläreissuja.
(sekä miehiä että naisia) just Leville ensi viikolla. Jaa mitähän tosta miettis... Jospa sillä ääni kestäis kouluttaa.
edes siinä suhteessa, että joutuu katsomaan kun muut sitä tekee.
ja aivan uskomatonta, kuinka kiltit perheenisät pani kaiken kahdella jalalla kulkevan jos sai.
Aivan käsittämätöntä touhua.Uskon, että olivat hyviä miehiä ja morkkis osalla oli kaamea. Mutta miesporukassa kiltitkin miehet villiintyi kun porukan painostus oli kova. Liikaa viinaa ja kaverit, jotka höynää pettämään. Siinä unohtuu periaatteet ja lupaukset.
Oma mies saisi lähteä, mutta onneksi tietää, millainen meno on siellä, eikä halua itse lähteä. Joka vuosi olisi työpaikan pikkujoulut Levillä ja ainoana porukasta kieltäytyy lähtemästä. Ja juuri siksi, että sanoo, ettei kiinnosta viinanjuonti ja vieraissa juokseminen.
Mä olen ollut juurikin tällaisen porukan nainen ja täytyy sanoa, että olen ollut äimissäni kuinka ne kiltiksti ja rehellisiksi perheeisiksi luulemani kollegat sekoaa täysin kun naiset tarjoaa siellä itseään ilmaiseksi. Ihan ihmetouhua!!
ja miesporukassa reissussa muuten.
En ole asiaa sen enempää murehtinut eikä ole ollut konkreettista syytä epäillä mistään. Toimin syytön kunnes toisin todistetaan periaatteella, meni syteen tai saveen.
tulisi tekemään.
Joka kevät käy työkavereiden kanssa hiihtoreissulla. Oikeasti kyllä hiihtää kotonakin monta kymmentä kilsaa päivässä, joten mikä ettei levilläkin. Silti en kauheasti tykkää. Mutta kun "vain" seukataan niin en voi/halua kieltääkään. Mitä minä olen kenenkään menoja kieltämään.
saisi mennä jos haluaisi, ei ole mitään syytä olla luottamatta. Tuo vaan ei halua, on jättänyt väliin kaikki työkaveriporukan tallinnanreissutkin. Viimeksi lauantaina olisi ollut joku illanvietto, muttei ollut innostunut lähtemään. Niinpä vietettiin leffailtaa kahdestaan. :) Kaikki miehet vaan ei tykkää ryypiskelyreissuista.
saisi mennä jos haluaisi, ei ole mitään syytä olla luottamatta. Tuo vaan ei halua, on jättänyt väliin kaikki työkaveriporukan tallinnanreissutkin. Viimeksi lauantaina olisi ollut joku illanvietto, muttei ollut innostunut lähtemään. Niinpä vietettiin leffailtaa kahdestaan. :) Kaikki miehet vaan ei tykkää ryypiskelyreissuista.
ketkä pelkää pettävänsä, mutta eivät halua sitä tehdä, eivät altista itseään houkutuksille.
mutta saisin raivarin jos lähtisi neljäksi päiväksi kaveriporukalla yhtään mihinkään.
mutta saisin raivarin jos lähtisi neljäksi päiväksi kaveriporukalla yhtään mihinkään.
Ite olen mustasukkainen ja mieheni tietää sen, mutta aina olen päästänyt kavereidensa kanssa viihteelle ja yöreissuihin vaikka joudunkin itse tekemään asian eteen paljon töitä. Ja me asutaan täällä Ylläs-Levi alueella. En oikeastaan voi kuitenkaan tehdä muuta kuin luottaa mieheeni..toisaalta täällä on niin pienet piirit ja jos olet sosiaalinen ihminen niin aina jotain kautta sais asioista kuulla ennemmin tai myöhemmin.
Toisaalta ajattelen tilanteen myös niin että jos kyseessä olis työpaikan koulutusmatka...enhän voisi kieltää sitä reissua. Ihmiset on epäluotettavia ja nainen naiselle susi. Mutta niiden kanssa pitää vain opetella elämään.
Kyllä tuo käy urheiluporukoidensa kanssa kilpailumatkoilla sekä kilpailemassa että huoltajana, ei vaan tykkää ryyppyreissuista/alkoholista. Ja edelleen, saa ihan vapaasti mennä jos haluaa.
ketkä pelkää pettävänsä, mutta eivät halua sitä tehdä, eivät altista itseään houkutuksille.
moni pohtinut nyt kun ukot pääsiäislomilla levillä tai muissa saman tyylisissä paikoissa...
ja toivoisin, että nauttisi lomastaan. Ei vaan tuota tilannetta tule, kun ei ole sellaisia kavereita kenen kanssa mennä : (
Jos pettää niin sitte voi mun puolesta pakata tavaransa ja lähteä. Meillä on yhteinen lapsi 1,5v joten luulen että hän ei lähde vieraille poluille senkin takia. En luule, vaan tiedän.
Myöskään mieheni ei estä minua jos haluan matkustaa yksin tai kaveriporukassa. Mitä järkeä olla yhdessä, jos yrittää kahlehtia toisen kotiin jonkin oman ahdistuksen vuoksi?
Paha estellä kun en itsekään kaikkea menoistani sille voisi kertoa... Kun ei halunnut avointa suhdetta niin ollaan sitten hiljaa...
Silloin en olisi päästänyt kun se vielä merkitsi niin paljon että menettäminen olisi ollut oikeasti paha paikka. Silloin reissattiinkin aina yhdessä, nyt katselen vapaalla mielummin jotain muuta kuin omaa miestä, saahan sitä kotonakin.
Jos sen seikkailut ei pahemmin kiinnostaisi niin sama se, tuollaiselta reissulta ei ehkä synny niin helposti mitään suhteeseen johtavaa kuin esim työkavereiden kesken pannessa.
Tällä hetkellä ei kiinnosta, mutta ei mies yönyli juttuja harrastakaan.
ja pari miespuolista on jopa kommentoinut "kuinka välillä meno hirvittää, kun moraali heitetään heti narikkaan".
Ja nää oikeesti ns. kunnolliset on monesti niitä pahimpia vonkaajia. Hyi!