Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neron kirous..

Vierailija
29.09.2024 |

haluan kertoa vähän neron kirouksesta joka minua joskus vaivaa.. ongelma on seuraanvanlainen.. joskus joissakin tilanteissa saattaa tulla tunne: esimerkiksi ruokaa syödessä että kun järjestelen ruokaa ominaiseen tapaan vaikkapa lihanpalaset lautasen reunaan ja perunamuusi toiseen ja kastike keskelle, niin se on ikäänkuin pienoismaailma kuvaus.. sitten alan tasapainoisesti syömään lihaa siten että kastike ja muusi riittää liha palojen määrän kanssa loppuun saakka..

..joskus kuitenkin minun aivot ikäänkuin hoksaa vaikkapa 94 siirtoa eteenpäin.. esimerkiksi niinkuin shakkipelissä jossa sinulla tulisi aavistus mitä kävisi 95:llä siirrolla vastustajasi tehdessänsä liikkeensä.. niin huomaa että 94 siirtoa aiemmin minun ei kannata syödä sitä lihapalaa siitä lautaselta, koska ja koska se johtaa siihen tapahtumaketjuun joka odottaa 95 siirron päässä..

noniin ja palataan nyt siihen ruoka - annoksen syömiseen jossa minua- neroa- voi siis vaivata läähetieteen kutsuma "neuroottinen pelko", että sen lihapalan syöminen voisi aiheuttaa sitä ja tätä sille henkilölle..

ajatellaanpa vaikka tämmöinen ajatusketju.. syön lihapalan ja tulen siitä riittävän kylläiseksi enkä jaksa lähteä enää tänä iltana syömään ulos, johon olisin muuten lähtenyt jos en olisi syönyt sitä lihapalaa.. ajatellaanpa vielä että sen ulosmenemisreissun aikana soitan henkilölle x, joka on kävelemässä johti avoinaisena olevaa viemärikaivoa, mutta koska soitan hänelle puhelun 54 siirron päässä hänen katse kiinnittyy alas taskuihin ja hän kerkijää väistää avinaisen kaivon johonka olisi muuten astunut..

siksi tästä syystä en uskallakkaan syödä sitä lihapalasta vaikka täysin normaalin ihmisen silmissä lihapalan syönnin pelko on täysin mielisairasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerouden ja hulluuden raja on häilyvä, eikä näköjään kantajansa havainnoitavissa.

Vierailija
2/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma on pahin kirous kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
4/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä kävin eilen vessassa. 

Vierailija
5/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. minä en tehnyt mitään niin en tee virhettäkään.

Vierailija
6/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä puhutaan Rooman keisari Nerosta. Luen juuri Neron elämäkertaa, eikä siinä puhuta kirouksesta.

Vierailija
7/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

reppana

Vierailija
8/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkkeet otettu?

Vierailija
9/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoa olla vegaani.

Vierailija
10/10 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kuvaus. Pystyn samaistumaan. Ymmärsin.