Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppapierut

Vierailija
13.02.2010 |

Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.

Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.

Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme höpinää. Vain väljä pillu pieree, tiukka ei.

Naisille vinkiksi, treenatkaa, pierevää pillua = väljää ei kukaan halua. Hyi hitto!

Vierailija
2/139 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on juuri noin, naiset, pillut kireeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tule mitään pieruja. Teidän syynne se on!

Vierailija
4/139 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiologiaa: kiihottuessaan naisen emättimen ensimmäiset 2 kolmannesta tiukkenee ja viimeinen kolmannes löystyy. Tämän onkalon on tarkoitus vastaanottaa sperma ja helpottaa siittiöiden pääsyä kohtuun, ja vaikeuttaa sperman valahtamista ulos.

Toisilla miehillä on tapana päästää terska yhdynnän aikana kokonaan ulos ja takaisin työntyessään työntää ilmaa edellä värkkiin.

Mikä menee sisään, tulee ulos.

Oon jotenkin ihan tajuttoman järkyttynyt, että "kovat panomiehet" ja naisetkin ovat niin tajuttoman tietämättömiä vastakkaisen sukupuolen fysiologiasta ja toiminnasta. Ihan kuin ala-asteikäiset, huudellaan tietämättömänä "hähää, tolla on tommonen, hyi yäk, ei sen kuulu tollanen olla..."

Vierailija
5/139 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität sen, että nyt kun vaimoni on synnyttänyt, sitäkin aikaa jo 4 vuotta, esimerkiksi klitoriksen hieronnan aikana ilmaa menee edestakaisin pimppiin ja ulospäin. Pimppi siis elää jatkuvasti ja suhina käy. Samaten siellä on nykyään valtava nyrkin kokoinen onkalo ennen orgasmia. Laajentunut osa on arviolta 3/4 koko emättimen pituudesta. Ainoastaan 4-5 senttiä on jotenkin tiukempi suulta. Voin kertoa, että tallainen laajentunut värkki ei tunnu terskassa yhtään miltään. Orgasmin jälkeen se supistuu suunnilleen tavanomaisen väljäksi.

Jos tuo onkalo on yhdynnän aikana, pärinä on valtavaa jos peniksen vetää ihan ulos asti työntöjen välissä. Selitäpä siis se kun olet niin valtavan tietäväinen naisen fysiologiasta. Olen siis harrastanut vaimoni kanssa seksiä 7 vuotta(!) ennen kuin nämä pärinät(ja väljyys) ilmenivät.

Kaikki viittaa siis siihen, että väljä pillu pärisee. Miksi ei viittaisi?

Ja minäkö huutelen tietämättömänä? Monestako naisen värkistä sinulla itselläsi on kokemusta? Se mitä olet aiheesta lukenut(tietoa on minimaalisesti) ei korvaa käytännön kokemusta.

Älä siis esitä neiti tai rouva Tietäväistä, kun et sitä näytä olevan.

Oon jotenkin ihan tajuttoman järkyttynyt, että "kovat panomiehet" ja naisetkin ovat niin tajuttoman tietämättömiä vastakkaisen sukupuolen fysiologiasta ja toiminnasta. Ihan kuin ala-asteikäiset, huudellaan tietämättömänä "hähää, tolla on tommonen, hyi yäk, ei sen kuulu tollanen olla..."

Vierailija
6/139 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität sen, että nyt kun vaimoni on synnyttänyt, sitäkin aikaa jo 4 vuotta, esimerkiksi klitoriksen hieronnan aikana ilmaa menee edestakaisin pimppiin ja ulospäin. Pimppi siis elää jatkuvasti ja suhina käy. Samaten siellä on nykyään valtava nyrkin kokoinen onkalo ennen orgasmia. Laajentunut osa on arviolta 3/4 koko emättimen pituudesta. Ainoastaan 4-5 senttiä on jotenkin tiukempi suulta. Voin kertoa, että tallainen laajentunut värkki ei tunnu terskassa yhtään miltään. Orgasmin jälkeen se supistuu suunnilleen tavanomaisen väljäksi.

Jos tuo onkalo on yhdynnän aikana, pärinä on valtavaa jos peniksen vetää ihan ulos asti työntöjen välissä. Selitäpä siis se kun olet niin valtavan tietäväinen naisen fysiologiasta. Olen siis harrastanut vaimoni kanssa seksiä 7 vuotta(!) ennen kuin nämä pärinät(ja väljyys) ilmenivät.

Kaikki viittaa siis siihen, että väljä pillu pärisee. Miksi ei viittaisi?

Ja minäkö huutelen tietämättömänä? Monestako naisen värkistä sinulla itselläsi on kokemusta? Se mitä olet aiheesta lukenut(tietoa on minimaalisesti) ei korvaa käytännön kokemusta.

Älä siis esitä neiti tai rouva Tietäväistä, kun et sitä näytä olevan.

siihen on hoitona leikkaus (ihan kunnallisella puolella tehdään)

Vierailija
7/139 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on hoitona leikkaus (ihan kunnallisella puolella tehdään)

Vierailija
8/139 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa sain kaksi lasta, pillupieruja ei tullut ennen eikä jälkeen synnytyksen. Eli jos pillu venyi synnytyksessä, se ei ainakaan ilmennyt pillupierujen muodossa..

Nykyisen kumppanin kanssa pillu lärisee varsinkin takaapäin naidessa, joskus muissakin asennoissa. Nykyisellä on isompi kulli kuin exällä ja seksiä myös harrastetaan lukuisissa erilaisissa asennoissa (tämä erona entiseen elämään).

Eli suksikaa kuuseen noiden "pillun löystymisestä se johtuu" -kommenttienne kanssa. Minun nähdäkseni se johtuu isommasta kullista ja erilaisista asennoista.

Vierailija
9/139 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin väärin. Iso penis täyttää koko aukon, ei sinne ilmaa silloin pääse kun on kunnon tulppa.

Pillupierut johtuu yhdistelmästä pieni penis ja löysä toosa.

Vierailija
10/139 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi sinua haittaavan, jos minulla on erilaisia kokemuksia. Vaimollani pärisee ja se johtuu ainoastaan löystyneestä tavarasta.

Sinun nähdäksesi se johtuu isommasta kullista ja minun nähdäkseni väljästä pillusta. Yksinkertaista. Ehkä olet sitten ollut aina väljä, koska minulla on ollut aina iso kulli.

Eli suksikaa kuuseen noiden "pillun löystymisestä se johtuu" -kommenttienne kanssa. Minun nähdäkseni se johtuu isommasta kullista ja erilaisista asennoista.

Vierailija
11/139 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla pärisee jopa enemmän, koska se syrjäyttää enemmän ilmaa, joten ilmaa tulee myös enemmän pois.

Eli tuolla yhdellä naisella on niin väljä tavara, että se ei pärise pienellä ollenkaan.

Täysin väärin. Iso penis täyttää koko aukon, ei sinne ilmaa silloin pääse kun on kunnon tulppa.

Pillupierut johtuu yhdistelmästä pieni penis ja löysä toosa.

Vierailija
12/139 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pillu on ihme pörisijä. On kiusallista, kun kesken aktin kuuluu jatkuvaa pörinää, johan siinä halut lähtee.

Varsinkin kun takaapäin työstää, niin pillupierut tulee niin rajulla paineella, että tukka hulmuaa ja hilseet lähtee päästä.

Millä vaimon pillun saisi hiljaiseksi? En ole muilla naisilla moista pöristintä havainnut olevan.

Mitäs jos opettelisit nussimaan niin ettet takaapäin vedellessäsi pumppaa sitä ilmaa sinne pimppaan? Ensinnäkin se ilman pumppaaminen tuntuu inhottavalta, eikä se naisestakaan kovin mukavaa ole kun pillusta ilmat purkautuu! Ei ne ilmat sinne itsestäänkään mene, vika on sinussa, ei vaimosi pillussa!! :D

Vierailija
13/139 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan, kun olin 16 v. ja ekan partnerin kanssa touhuttiin takaapäin niin yhtäkkiä pillu haukkasi ilmaa ja sitten pöristeli sen ulos. Tuskinpa olin löysä silloin. Joskus viimevuosinakin on käynyt niin eri partnerin kanssa jolla isompi vehje. Kyllä se taitaa olla asennosta kiinni ainakin mulla.

Vierailija
14/139 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia.. Mutta jos ja kun on mies, joka saa mut tosi kiihottuneeksi = märäksi, niin kyllä vaan pillu"pieruja" tulee. Takaapäin erityisesti. Onneksi mulla on aina ollut aikuisia miehiä, jotka ymmärtää, että se on itseasiassa hieno juttu. Kuivalla ja tai ei kiihottuneella naisella ei niitä tule. Kuka oikeasti haluaisi täysin äänetöntä rakastelua??

Vierailija
15/139 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on sellainen. Kuivanakin pärisee. Ennen synnytystä ei pärissyt ikinä. Niin ja kulli on 16/4 eli keskikokoa.

Vierailija
16/139 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin... Eikös se ole iha luonnollista että niitä sattuu tulemaan joskus??

Vierailija
17/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suksikaa kuuseen noiden "pillun löystymisestä se johtuu" -kommenttienne kanssa. Minun nähdäkseni se johtuu isommasta kullista...." joo eli se pillun löystymisellä ja isolla kullillako ei ole mielestäsi yhteyttä keskenään...? jos se johtuu isosta kullista, asian voi ilmaista toisella tapaa sanomalla että pillu löystyy.

Vierailija
18/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten oliks se nyt mäntä tai sylinteri josta selitti et niin saadaan painetta ku tiukkaan reikään työnnetään just sopivaa vastakappaletta,niin sinne kertyy painetta ja siit kuuluu sit se pihinä tai joku mikä lie ku ilma yrittää päästä jotain kautta pois.

Vierailija
19/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rationaalinen ajattelukyky. Ei liene siis ainakaan insinööri?

Jos reikä on tiukka, siellä ei ole ilmaa. Kun reikään työnnetään mäntä, miksi sinne kertyisi painetta ja ilma yrittäisi päästä pois, koska siellä ei ole ilmaa? Väljässä ilmaa on. Sellaiseen kun lykkää, penis syrjäyttää tämän ilman, tekee ylipaineen emättimeen ja silloin pärisee. On otettava huomiooon, että tiukkakaan pillu ei välttämättä aina supistu peniksen ympärille ja supistu heti kun penis vedetään pois. Väljä ei supistu täysin missään vaiheessa, joten pilupierut ovat paljon todennäköisempiä kuin tiukan kanssa.

Aivan kuten oliks se nyt mäntä tai sylinteri josta selitti et niin saadaan painetta ku tiukkaan reikään työnnetään just sopivaa vastakappaletta,niin sinne kertyy painetta ja siit kuuluu sit se pihinä tai joku mikä lie ku ilma yrittää päästä jotain kautta pois.

Vierailija
20/139 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samankokoinen kuin mäntä. Jos siis penis(mäntä) on 18cm/5cm niin sylinteri(emätin) on myös 18cm/5cm. Painetta kerääntyy, jos männänrenkaat ja venttiilit ovat kunnossa. Sylinteri siis ei ole ikinä mäntää pienempi halkaisijaltaan, kuten tiukka emätin on penistä pienempi halkaisijaltaan. Sylinteri ei purista mäntää missään vaiheessa.

Itse asiassa tiukka emätin on sellainen, että sen seinämät ovat toisissaan kiinni. Väljässä ne ovat huomattavan etäällä toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän