Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät tai kaupassa myyjinä olevat...

Vierailija
13.02.2010 |

kun kauppa suljetaan teette tilitykset, niin viettekö kassassa olevat rahat henkilökohtaisesti pankkkin, vai jäävätkö ne kaupaan kassaholviin? Kuuluuko rahojen vieminen pankkiin työaikaan? Itse aloittelemassa myyjänä olemista ja minua hirvittää tuo raha systeemi, kuinkahan monasti on ryöstetty rahoja vievä myyjä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kukaan tullut ryöstämään.. Mutta minulla ei ole mitään säännöllisiä rahanvientikeikkoja, vaan todella epäsäännöllisiä, että etukäteen ei voisi päätellä milloin vien ja minne.

Vierailija
2/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pienliikkeestä, joissa joskus voi olla rahaa kassaaa 5000€ ja toisinaan vain 400€. Laitatteko rahat reppuun vai johonkin muuhun, vastaatteko niistä itse jos ryöstetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä nyt on ehkä vähän väärä paikka keskustella tuosta aiheesta..

Vierailija
4/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeessä ei ole kassakaappia ja kassaan ei kannata jättää mitään isompia rahoja. (pari kertaa käynyt varkaita)



Siinäpä nuo tuo kotiin ja illalla lompakko on pöydällä. Vaihtelevasti rahaa 500-10000 Euroa. Toki mua pikkuisen ottaa päähän, jos sitä rahaa on paljon, kun sitä pelkää kaikkea ja kun ne rahat ei ole oikeasti sillä tavoin omia vaan pitää pankkiin viedä tukkulaskuja varten... Pahimmillaan pöydällä olisi 8000 Euron tukkulasku ja lompakko kadonnut mukanaan 9000 Euroa.:(

Vierailija
5/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään kassakaappiin ja sitten päivällä kaksi ihmistä yhdessä vie ne yhdessä tallelokeroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi